- Έτρεξε το Ring μέσα σε 6 λεπτά και 46,874 δευτερόλεπτά.
- 20 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα απ' ότι η Porsche Taycan Turbo GT!
- Παρουσιάστηκε και το μοντέλο παραγωγής.
- Διατηρεί τα 1.548 άλογα και τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ.
- Κοστίζει 105.000 ευρώ.
Σάρωσε στο Nurburgring η Xiaomi
Η Xiaomi κατέρριψε το ρεκόρ του Nurburgring για ένα τετράθυρο αυτοκίνητο με το ηλεκτρικό SU7 Ultra και παράλληλα αποκάλυψε το μοντέλο που θα μπει σε μαζική παραγωγή, για να αποτελέσει τη ναυαρχίδα του SU7.
Ξεκινώντας από το ρεκόρ στην πίστα του Nurburgring, η Xiaomi παρατάχθηκε στη γερμανική πίστα με ένα πρωτότυπο του SU7 Ultra. Αυτό ούτε λίγο, ούτε πολύ χρειάστηκε μόλις 6 λεπτά και 46,874 δευτερόλεπτά για να καλύψει έναν γύρο. Σημειώνεται πως ο χρόνος αυτός είναι γρηγορότερος κατά 20 δευτερόλεπτα απ' όσο χρειάστηκε η επίσης ηλεκτρική Porsche Taycan Turbo GT . Μάλιστα, η εταιρεία υπογραμμίζει πως το ρεκόρ επετεύχθη με μία μόνο προσπάθεια, ενώ δημοσίευσε και το βίντεο με το χρόνο ρεκόρ, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω. Για την ιστορία, πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο Βρετανός οδηγός, David Pittard.
Πρεμιέρα για το μοντέλο παραγωγής του SU7 Ultra
Από κει και πέρα, κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης του ρεκόρ στο Ring, η Xiaomi αποκάλυψε και το μοντέλο παραγωγής του SU7 Ultra. Σε σχέση με το πρωτότυπο που πήγε στο Nurburgring υπάρχουν ορατές διαφορές στην εξωτερική εμφάνιση, αφού μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που θα κινείται στους δρόμους. Το SU7 Ultra που θα μπει στην παραγωγή δεν είναι τόσο ακραίο όσο το πρωτότυπο. Στο πίσω μέρος έχει μία μικρότερη αεροτομή, ενώ μπροστά το σπλίτερ είναι και αυτό λιγότερα έντονο. Οι άνθρωποι της μάρκας έχουν εγκαταστήσει νέες ποδιές, αλλά και έναν ενεργό αεροδυναμικό διαχύτη, που προσαρμόζεται κατά την οδήγηση. Το αυτοκίνητο έχει έως και 285 κιλά κάθετης δύναμης.
Με 1.548 άλογα και τρία ηλεκτρικά μοτέρ
Από κει και πέρα, η Xiaomi υπογραμμίζει πως δεν υπάρχουν διαφορές στο σύστημα κίνησης και στις επιδόσεις. Ως εκ τούτου, το SU7 Ultra παραγωγής τροφοδοτείται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες κατασκευασμένους από την Xiaomi, που συνδυαστικά προσφέρουν 1.548 άλογα. Η ενέργεια προέρχεται από την μπαταρία CATL Qilin 2.0, η οποία προσφέρει αυτονομία 630 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο δοκιμών. Η Xiaomi αναφέρει πως το SU7 Ultra επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα, από τα 0-200 χλμ./ώρα σε 5,97 δευτερόλεπτα και από τα 0-300 χλμ./ώρα σε 15 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει στα 350 χλμ./ώρα.
Το SU7 Ultra διατίθεται με κεραμικά-αναθρακονημάτινα φρένα και δαγκάνες της Akebono, εξαπίστονες μπροστά και τετραπίστονες πίσω. Σε ότι αφορά την ανάρτηση, δίνει τη δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν αντί για το τυπικό σύστημα να εξοπλίσουν το μοντέλο τους με ανάρτηση Coilover Bilstein Evo T1 που δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης σε 10 επίπεδα συμπίεσης και επαναφοράς.
Σπορ εσωτερικό με οθόνες και head-up display
Στο εσωτερικό, το Xiaomi SU7 Ultra εξοπλίζεται με τιμόνι με επίπεδο επάνω και επίπεδο κάτω μέρος, τυλιγμένο σε Alcantara με τόνους ανθρακονημάτων. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένα μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment. Παρών είναι και ένα head-up display.
Συνέχεια του άρθρου >>>