ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Xiaomi SU7 θα έρθει στην Ευρώπη με τιμή από 27.000 ευρώ

 Σχολιάστε 
2.365 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2024)
Το Xiaomi SU7 θα έρθει στην Ευρώπη με τιμή από 27.000 ευρώ

Εξαιρετικά αεροδυναμική σχεδίαση.
Με οθονάρα 16,1 ιντσών και μεγάλο χώρο αποσκευών.
Ηλεκτρικό με ισχύ έως 673 άλογα.

Πλησιάζει στην Ευρώπη το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi

Στο τέλος του 2023 η Xiaomi αποκάλυψε το SU7, το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία της, με το οποίο σκοπεύει να πάρει σημαντικό μερίδιο αγοράς στα ηλεκτρικά σεντάν. Όπως είναι φυσικό το λανσάρισμά του ξεκίνησε από την αγορά της Κίνας, αλλά πλέον ο κινεζικός κολοσσός είναι έτοιμος να φέρει το μοντέλο του στις αγορές της Ευρώπης. Μία από τις πρώτες χώρες που θα έχουν τη δυνατότητα απόκτησης του χωρίς ρύπους σεντάν θα είναι η Ιταλική, με τις αναφορές των τοπικών Μέσων ενημέρωσης να υπογραμμίζουν πως το αρχικό κόστος απόκτησης θα ορίζεται από τις 27.000 ευρώ!

Εξαιρετικά αεροδυναμική σχεδίαση

Θυμίζουμε πως το SU7 έχει μήκος σχεδόν 5 μέτρα (4.997 χιλιοστά) και μεταξόνιο ακριβώς 3 μέτρα, διαστάσεις που το καθιστούν μεγαλύτερο και ίσως πιο ευρύχωρο από αυτοκίνητα όπως τα Tesla Model S και Porsche Taycan. Θυμίζουμε πως κατά την αποκάλυψη του μοντέλου, η Xiaomi είπε πως ο αεροδυναμικός συντελεστής του αυτοκινήτου είναι μόλις 0,195, αριθμός που παραπέμπει σε supercars.

Με οθονάρα 16,1 ιντσών και μεγάλο χώρο αποσκευών

Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβει η κεντρική οθόνη των 16,1 ιντσών, ωστόσο αυτή δεν είναι η μόνη οθόνη με την οποία εξοπλίζεται το πρώτο Xiaomi αυτοκίνητο. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7,1 ιντσών αλλά και ένα τεράστιο Heads-Up Display, ενώ πίσω από τα μπροστινά καθίσματα βρίσκονται ακόμη δύο οθόνες με όνομα Mi Pads. To λειτουργικό του κόκπιτ είναι HyperOS με επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 8295. Το SU7 εφοδιάζεται φυσικά και με πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγού τα οποία διαθέτουν επεξεργαστή Nvidia Orin-X με υπολογιστική ισχύ 508 TOPS.

Όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, η Xiaomi κάνει λόγο πως αυτό χωράει 517 λίτρα για αποσκευές, ωστόσο μπροστά στο καπό, υπάρχει και το λεγόμενο «frunk», το οποίο χωράει ακόμη 105 λτ. 

Ηλεκτρικό με ισχύ έως 673 άλογα

Το SU7 στην αγορά της Κίνας προσφέρεται με δύο κινητήρια σύνολα. Η πρώτη έκδοση είναι πισωκίνητη, αποδίδει 299 άλογα και 400 Nm ροπής και για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 5,28 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 73,6 kWh και προσφέρει αυτονομία 668 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο μετρήσεων CTLC (China Light-Duty Vehicle Test Cycle). Η δεύτερη και πιο ισχυρή έκδοση έχει όνομα Max, εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινήτηρες που στέλνουν ενέργεια και στους 4 τροχούς και αποδίδει συνδυαστικά 673 άλογα και 838 Nm ροπής. To SU7 Max επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,78 δευτερόλεπτα και η αυτονομία, κατά CTLC, φτάνει τα 800 χιλιόμετρα, χάρη στην μπαταρία των 101 kWh. Με 5 λεπτά φόρτισης, η μπαταρία γεμίζει με 220 χλμ. Για να φτάσει σε αυτονομία τα 390 χλμ. χρειάζεται 10 λεπτά φόρτιση και 510 χλμ. με μόλις 15 λεπτά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
SEAT TESTIMONIAL 3