ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Nissan / NISMO ανακοίνωσε πρόσφατα το παγκόσμιο πλάνο για το 2018, αναφορικά με τις ενέργειές της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Το αγωνιστικό πλάνο της Nissan για το 2018

2.156 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2018)

Η Nissan / NISMO ανακοίνωσε πρόσφατα το παγκόσμιο πλάνο για το 2018, αναφορικά με τις ενέργειές της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, εντός του οποίου περιλαμβάνεται το ντεμπούτο της στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτάθλημα ABB FIA της Formula Ε.

Η Nissan θα είναι η πρώτη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία  που θα κάνει το ντεμπούτο της στο πρωτάθλημα της Formula E στην αρχή της πέμπτης σεζόν,  στα τέλη του 2018. Η μάρκα θα αποκαλύψει περισσότερα για την Formula E στο φετινό  Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, ενώ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον οδηγό και την σύνθεση της ομάδας, θα είναι διαθέσιμες αργότερα εντός του έτους.
 
Ξεκινώντας από την πέμπτη σεζόν, οι ομάδες θα συναγωνιστούν με ένα νέο συνδυασμό σασί / μπαταρίας και με νέους κινητήρες για να εξαλείψουν την ανάγκη αλλαγής αυτοκινήτων στην μέση του αγώνα,  κάτι που γινόταν στους προγενέστερους αγώνες της Formula Ε.
 
Στην κατηγορία SUPER GT GT500 η φίρμα «ρίχνει» στη μάχη τέσσερα Nissan GT-R NISMO GT500, με στόχο να επανακτήσει το πρωτάθλημα που κέρδισε το 2014 και 2015, το οποίο και έχασε αρχικά το 2016 αλλά το 2017 για δύο βαθμούς.
 
Ο Tsugio Matsuda και ο Ronnie Quintarelli, οι πρωταθλητές του 2014 και του 2015 αντίστοιχα, θα οδηγήσουν και πάλι  το GT-R NISMO με το No. 23, σηματοδοτώντας την πέμπτη σεζόν τους ως αγωνιστικό ντουέτο.
 
Κάνοντας το ντεμπούτο της στην κατηγορία GT500, η NDDP Racing με τη B-MAX θα επιστρατεύσουν τον παλαίμαχο Satoshi Motoyama με τον ανερχόμενο αστέρα Katsumasa Chiyo. Η ομάδα της IMPUL θα παρουσιάσει τον  Daiki Sasaki μαζί με τον «απόφοιτο» της Ακαδημίας GT Jann Mardenborough, ενώ ο πρωταθλητής της Ιαπωνικής Formula 3 Mitsunori Takaboshi, θα αναβαθμιστεί από την κατηγορία GT300 με την Kondo Racing και τον Joao Paulo de Oliveira.
Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τη φίρμα οι τεχνικές αναβαθμίσεις για τα Nissan GT-R NISMO GT500 του 2018, περιλαμβάνουν: Αεροδυναμικές βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης της ροής του αέρα κατά μήκος του κέντρου του οχήματος, ενισχυμένη οδηγική ικανότητα, με αυξημένη απόδοση του κινητήρα και βελτιωμένη ακαμψία και αναθεώρηση όλων των μεταβλητών εξαρτημάτων, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η δυναμική του αυτοκινήτου.
 
Ακόμα σε αυτή τη σεζόν, το νέο Nissan GT-R NISMO GT3, θα  είναι διαθέσιμο για τους συνεργάτες, καθώς η NISMO θα συνεχίσει την υποστήριξη συνεργαζόμενων ομάδων  που τρέχουν με   το GT-R NISMO GT3 του 2015,  στην κατηγορία SUPER GT GT300 και Super Taikyu στην Ιαπωνία.
 
Η αγωνιστική ομάδα GAINER θα συμμετάσχει στην κατηγορία SUPER GT GT300 με δύο GT-R NISMO GT3, προδιαγραφών 2018. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα κάνουν επίσης ντεμπούτο στο  Blancpain GT της Ασίας με την KCMG, ενώ λεπτομέρειες σχετικά με τη συμμετοχή της Nissan στο Κύπελλο Αντοχής του Blancpain GT στην Ευρώπη,  αναμένεται να αποκαλυφθούν στο εγγύς μέλλον.
 
Σε ότι αφορά τους αγώνες με πρωτότυπα, η ιαπωνική μάρκα ως προμηθευτής κινητήρων, θα εκπροσωπηθεί στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar με την Extreme Speed Motorsports (με τον κινητήρα VR38 GT-R GT3) και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με την ByKOLLES Racing  (3.0 λίτρων turbo V6 - VRX30A evo). Επιπλέον, οι ομάδες που ανταγωνίζονται στην κατηγορία LMP3 σε όλο τον κόσμο θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τον αγωνιστικό κινητήρα VK50.
 
Τέλος το αγωνιστικό πρόγραμμα του Nissan Micra Cup στον Καναδά, θα συνεχιστεί για την τέταρτη σεζόν του. Η ομάδα της Supercars από την  Αυστραλία θα παρουσιάσει τον Andre Heimgartner, αντικαθιστώντας τον παλαίμαχο πλέον  Todd Kelly. Ο Heimgartner θα βρίσκεται πίσω από τιμόνι των αγωνιστικών Nissan Altima  μαζί με τους Rick Kelly, Michael Caruso και Simona De Silvestro. 

FORD
POTE DEN EXEIS ASFALEIA