Tο Hilux πιθανότατα θα γίνει λίγο πιο ισχυρό στην έκδοση με τον 2,8 λίτρων turbodiesel.
Το ανανεωμένο Hilux;
6.744 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2020)
H Toyota, όπως όλα δείχνουν, θα προσφέρει στο Hilux και δεύτερο facelift ώστε να συνεχίσει να σημειώνει καλή εμπορική πορεία μέχρι να έρθει ο διάδοχός του το 2023.
Είναι γνωστό πως το Τοyota Ηilux θα λάβει μέσα στο 2020 ένα facelift και ίσως οι φωτογραφίες που βλέπετε μας δίνουν μια πολύ καλή ιδέα για το τι πρέπει να περιμένουμε. Οι εικόνες αυτές, σύμφωνα με τα περισσότερα διεθνή μέσα, δεν αποτελούν κάποια διαρροή από την Toyota αλλά είναι πιθανότατα κάποια ψηφιακά σχέδια βασισμένα στο ανανεωμένο Hilux που θα παρουσιαστεί σε λίγους μήνες.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το ιαπωνικό pick-up θα λάβει ένα γερό φρεσκάρισμα και θα έχει σαφείς διαφοροποιήσεις με το τρέχον μοντέλο, ωστόσο σίγουρα δεν θα αλλάξει σε τόσο μεγάλο βαθμό σαν το ψηφιακό σχέδιο που βλέπετε εδώ. Αρχικά, φαίνεται πως τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω φωτιστικά σώματα θα είναι καινούριας σχεδίασης με έντονη παρουσία των LED φώτων, η παλέτα των χρωμάτων θα λάβει τρεις επιπλέον επιλογές (Emotional Red, Dark Blue και Oxide Bronze) και πως θα προσφερθούν νέες ζάντες και νέα φινιρίσματα στον πρόβολο και στον εσωτερικό διάκοσμο.
Tο Hilux πιθανότατα θα γίνει λίγο πιο ισχυρό στην έκδοση με τον 2,8 λίτρων turbodiesel ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως σύντομα θα λανσαριστεί και η GR έκδοση του μοντέλου που θα προσφέρει με την σειρά της σημαντικές αναβαθμίσεις στο ιαπωνικό «εργάτη» σε φρένα, ανάρτηση και εμφάνιση.
Η νέα γενιά Hilux αναμένεται σε περισσότερο από 3 χρόνια.
Για ποιόν 2.8 μιλάτε βρε παιδιά? Εδώ στην Ελλάδα Ούτε με τα κιάλια δεν τον βλέπουμε. Έχουμε τον ξεψυχησμένο 2.4 ο οποίος είναι οριακός και επαρκεί μόνο για επαγγελματικά καθήκοντα. Χίλιες φορές να είχε τον αθάνατο 3.0 d-4d με τα 171ps . Ο οποίος ήταν πολύ καλύτερος σε επιδόσεις και σε κατανάλωση. Όχι στα χαρτιά Αλλά στην πράξη..
Για ποιόν 2.8 μιλάτε βρε παιδιά? Εδώ στην Ελλάδα Ούτε με τα κιάλια δεν τον βλέπουμε. Έχουμε τον ξεψυχησμένο 2.4 ο οποίος είναι οριακός και επαρκεί μόνο για επαγγελματικά καθήκοντα. Χίλιες φορές να είχε τον αθάνατο 3.0 d-4d με τα 171ps . Ο οποίος ήταν πολύ καλύτερος σε επιδόσεις και σε κατανάλωση. Όχι στα χαρτιά Αλλά στην πράξη..