¶λλη μια εντυπωσιακή αναβάθμιση για το Audi A4 Avant (B9) παρουσίασε ο βελτιωτικός οίκος ABT Sportsline, συνεχίζοντας τη μακρά πορεία του στην αναβάθμιση μοντέλων του ομίλου VAG. Όπως πάντα, το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό τόσο εξωτερικά όσο και στα μηχανικά σύνολα.
Το ABT Audi AS4, όπως ονομάστηκε από τον οίκο, διαθέτει νέο bodykit, ανασχεδιασμένη μάσκα και πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα που δίνουν στο γερμανικό station μια πιο «άγρια» αίσθηση, ενώ στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε ένας διαχύτης και δύο διπλές απολήξεις εξατμίσεων. Ο σκληροπυρηνικός του χαρακτήρας ολοκληρώνεται με τις αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών (προαιρετικά 20 ιντσών).
Σχετικά με τα κινητήρια σύνολα, η ABT Sportsline αποφάσισε να αναβαθμίσει έναν κινητήρα βενζίνης και έναν πετρελαίου. Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας, μετά από παρέμβαση στην ECU, εκτοξεύθηκε από τους 252 στους 330 ίππους με 440 Nm ροπής. Επιπλέον, ο V6 πετρελαιοκινητήρας έφτασε στους 325 ίππους, από τους 275 που απέδιδε πριν την αναβάθμιση, ενώ η ροπή «απογειώθηκε» στα 680 Nm.
Τέλος, οι μηχανικοί της ABT Sportsline προχώρησαν και στη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς με την τοποθέτηση ρυθμιζόμενης ανάρτησης αναβαθμίζοντας ουσιαστικά το γερμανικό μοντέλο σε όλους τους τομείς.
Κείμενο: Θοδωρής Κολονέλος
Στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε ένας διαχύτης και δύο διπλές απολήξεις εξατμίσεων.
Δυστυχως δεν ερχεται στην ελλαδα το εξαιρετικο subaru levorg sti sport 300 ιππων που ειναι κεραυνος και σαφως χτυπαει στα ισα το audi.
Το κρατησαν για τον εαυτο τους και μονο στην πατριδα τους οι ασιατες,θα εδινε μαθηματα οδικης συμπεριφορας με την τετρακινηση ο γιαπωνεζος μαζι με απολυτης ποιοτητας και δυναμης στο γερμανικο στεισον!!
Έρχονται όμως άλλα station (ακα νεκροφόρες=δεν κάνουν για βόλτα στην παραλιακή) επιδόσεων, όπως κάτι mercedika shooting brake, με καλύτερο μεταξόνιο και έτοιμα για την εκτός παραλιακής χρήση:-)
Δυστυχως δεν ερχεται στην ελλαδα το εξαιρετικο subaru levorg sti sport 300 ιππων που ειναι κεραυνος και σαφως χτυπαει στα ισα το audi. Το κρατησαν για τον εαυτο τους και μονο στην πατριδα τους οι ασιατες,θα εδινε μαθηματα οδικης συμπεριφορας με την τετρακινηση ο γιαπωνεζος μαζι με απολυτης ποιοτητας και δυναμης στο γερμανικο στεισον!!
Πράγματι η απόλυτη νεκροφόρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έρχονται όμως άλλα station (ακα νεκροφόρες=δεν κάνουν για βόλτα στην παραλιακή) επιδόσεων, όπως κάτι mercedika shooting brake, με καλύτερο μεταξόνιο και έτοιμα για την εκτός παραλιακής χρήση:-)