Το VW Golf GTI Clubsport θα είναι το απόλυτο Golf GTI, σύμφωνα με την ίδια τη μάρκα. Και όπως φαίνεται από την εμφάνισή του, τουλάχιστον στα σκίτσα που δημοσίευσαν οι Γερμανοί, σίγουρα θα πρέπει να περιμένουμε πολλά από αυτό όταν θα κάνει την εμφάνισή του στο Worthersee. Μάλιστα στα σκίτσα υπάρχει και ο αριθμός «40» ο οποίο φανερώνει την πρόθεση της VW να γιορτάσει τα 40 χρόνια του μοντέλου.Το εμπρός μέρος έχει αλλάξει εντελώς και ακολουθεί τις γραμμές του VW Vision Gran Turismo Concept. Ο προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερους αεραγωγούς και το σπόιλερ είναι νέο. Ανασχεδιασμένη είναι και η γρίλια. Τα πλευρικά σπόιλερ είναι επίσης ανασχεδιασμένα, οι ζάντες αλουμινίου είναι νέες και πίσω, η αεροτομή είναι μεγαλύτερη και ο αεροδυναμικός διαχύτης πιο επιβλητικός.Το VW Golf GTI Clubsport θα είναι πιο χαμηλωμένο από το απλό Golf GTI και το στήσιμό του θα είναι προσανατολισμένο για αγωνιστική χρήση. Όσον αφορά το μοτέρ του, δεν υπάρχουν πληροφορίες προς το παρόν. Όμως περιμένουμε τον 2,0 λτ. TSI κάτω από το καπό του, με απόδοση κοντά στα 265 άλογα.
Στα σκίτσα φαίνεται ο αριθμός 40 ο οποίος δείχνει την πρόθεση της μάρκας να γιορτάσει με το Clubsport τα 40 χρόνια του Golf GTI.
Δεν αρκεί ένας κατασκευαστής να έχει δημιουργήσει μία ολόκληρη κατηγορία, το θέμα είναι και να μπορεί να την συντηρήσει...Καλώς, κακώς, ευτυχώς, δυστυχώς μετά το 1991 η vw έχασε το παιχνίδι της αξιοπιστίας, συν το κακάσχημο golf 4, το 5άρι μου αρέσει πάρα πολύ σαν το 2άρι είναι και τα υπόλοιπα κλασσικά...Ισχύει το ρητό ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΛΙΑ ΠΕΡΊΔΡΟΜΟ.-
Φίλε AD είχα γράψει νωρίτερα ''σιγά τα αυγά'' για το golf και έσπευσαν οι ''αντικειμενικοί'' κατά τα άλλα κύριοι του περιοδικού να το διαγράψουν....είναι προσφιλή τους τακτική, παρατηρημένο κατ' επανάληψη.
καθε νέο Golf GTI είναι ενα γεγονός για την υποκατηγορία αυτοκινήτων που δημιούργησε πριν 4 δεκαετίες. Ας το δούμε ζωντανό , να μάθουμε τεχνικα χαρακτηριστικά και θα το ξανασυζητήσουμε. Ειναι όμως μια κατηγορία αυτοκινήτων που στην Ελλαδίτσα μας έχει χαθεί απο τον χάρτη.
Αναμένεται πάντως πιο εντυπωσιακό απο τα απλά gti και ελπίζουμε να έχει να δείξει ακόμη πιο σπορτίφ εικόνα και στο δρόμο.
Για όσους έχουν τη οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσουν και να το συντηρήσουν , λογικά θα έχουν στα χέρια τους κάτι με συλλεκτική αξία.
Ναι όντως πολύ γερμανόφιλοι εδώ στο autotriti που άνοιξαν πόλεμο με τη VW για το Polo όταν όλοι οι άλλοι γράφουν πως το αυτοκίνητο θέλει... ειδικό τρόπο οδήγησης για να μην σβήνει. Ότι ναναι ρε γμτ μου...
Φίλε ΑΚ επιβεβαιώνεται αυτό που είπα για τα σχόλια που δεν αρέσσουν στους γερμανόφιλους και διαγράφονται...όπως βλέπεις δεν είναι πια online....δεν αντέχουν ούτε κριτική ούτε διαφορετική άποψη!!!!!περαστικά σας
Δεν αρκεί ένας κατασκευαστής να έχει δημιουργήσει μία ολόκληρη κατηγορία, το θέμα είναι και να μπορεί να την συντηρήσει...Καλώς, κακώς, ευτυχώς, δυστυχώς μετά το 1991 η vw έχασε το παιχνίδι της αξιοπιστίας, συν το κακάσχημο golf 4, το 5άρι μου αρέσει πάρα πολύ σαν το 2άρι είναι και τα υπόλοιπα κλασσικά...Ισχύει το ρητό ΦΑΤΕ ΜΑΤΙΑ ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΛΙΑ ΠΕΡΊΔΡΟΜΟ.-
Χάρτινο το φεγγαράκι, ψεύτικη η ακρογιαλιά.
Τόσο Γερμανόφιλοι που έκαναν πολύ σωστή κριτική σε σχέση με το Polo Diesel, βεβαίως το σχόλιο σου CHD είναι ακόμα online.
Φίλε AD είχα γράψει νωρίτερα ''σιγά τα αυγά'' για το golf και έσπευσαν οι ''αντικειμενικοί'' κατά τα άλλα κύριοι του περιοδικού να το διαγράψουν....είναι προσφιλή τους τακτική, παρατηρημένο κατ' επανάληψη.
καθε νέο Golf GTI είναι ενα γεγονός για την υποκατηγορία αυτοκινήτων που δημιούργησε πριν 4 δεκαετίες. Ας το δούμε ζωντανό , να μάθουμε τεχνικα χαρακτηριστικά και θα το ξανασυζητήσουμε. Ειναι όμως μια κατηγορία αυτοκινήτων που στην Ελλαδίτσα μας έχει χαθεί απο τον χάρτη. Αναμένεται πάντως πιο εντυπωσιακό απο τα απλά gti και ελπίζουμε να έχει να δείξει ακόμη πιο σπορτίφ εικόνα και στο δρόμο. Για όσους έχουν τη οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσουν και να το συντηρήσουν , λογικά θα έχουν στα χέρια τους κάτι με συλλεκτική αξία.
Ναι όντως πολύ γερμανόφιλοι εδώ στο autotriti που άνοιξαν πόλεμο με τη VW για το Polo όταν όλοι οι άλλοι γράφουν πως το αυτοκίνητο θέλει... ειδικό τρόπο οδήγησης για να μην σβήνει. Ότι ναναι ρε γμτ μου...
Φίλε ΑΚ επιβεβαιώνεται αυτό που είπα για τα σχόλια που δεν αρέσσουν στους γερμανόφιλους και διαγράφονται...όπως βλέπεις δεν είναι πια online....δεν αντέχουν ούτε κριτική ούτε διαφορετική άποψη!!!!!περαστικά σας