ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ηλεκτρικό Dacia είναι Made in China, με τιμή Made in Europe

 Σχολιάστε 
13.681 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2024)
Το ηλεκτρικό Dacia είναι Made in China, με τιμή Made in Europe
3 Φωτογραφίες »

- Στην Κίνα έχει 8.000, στην Ευρώπη 18.950 ευρώ
- Στα crash tests πήρε 1 αστέρι
- Κατασκευάζεται από την κινέζικη Dongfeng στην Κίνα
- Είναι μοντέλο του 2018, στην Ελλάδα ήρθε το 2023

Είναι μοντέλο του 2019, αλλά στην Ελλάδα ήρθε το 2023

Το Dacia Spring έχει τον τίτλο του πιο προσιτού 4θέσιου ηλεκτρικού της αγοράς, με κόστος από 18.950 ευρώ. Βέβαια δεν δρέπει δάφνες ποιότητας ως κατασκευή, με μέτρια ποιότητα υλικών και φινίρισμα στην καμπίνα, ωστόσο για να μειωθεί το κόστος παραγωγής, έπρεπε να γίνουν κάποιες εκπτώσεις. Το Spring εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 65 ίππων και σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center μπορεί να διανύσει με μία πλήρη φόρτιση 154 χλμ.. Σίγουρα υπολείπεται του ανταγωνισμού, μιας και σχεδιάστηκε με παλαιότερα πρότυπα. Γιατί παρόλο που βρίσκεται στην ελληνική αγορά εδώ και περίπου ένα χρόνο, το μοντέλο παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2019.
 

Κατασκευάζεται από την κινέζικη Dongfeng

To 2019 δεν το πρωτοείδαμε ως Spring, καθώς δεν είναι ένα μοντέλο που εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από τη Dacia ή τη «μαμά» Renault, αλλά ως Dongfeng EV EX1. H Dongfeng είναι μια κινέζικη μάρκα η οποία συμφώνησε με τη Renault, να κατασκευάζει και να πουλάει τα οχήματά της στην αγορά της Κίνας. Μέσα από αυτή τη συμφωνία το EV EX1, παράχθηκε και ως Renault City K-ZE, αλλά και ως Dacia Spring, αποκλειστικά για την Ευρώπη, όπου πωλείται από το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Στην Κίνα έχει 8.000, αλλά στην Ελλάδα 18.950

To Dacia Spring είναι το μοναδικό εκ των τριών μοντέλων διαθέσιμο στην Ευρώπη και στην Ελλάδα με τιμή από 18.950 ευρώ, όντας το πιο προσιτό τετραθέσιο ηλεκτρικό μοντέλο στη χώρα μας. Αυτό είναι το βασικό του πλεονέκτημα και αυτό που «φωνάζει» η μάρκα. Όμως ας δούμε και πόσο κοστίζουν τα ίδια Dongfeng EV EX1 και Renault City K-ZE. 
 
Τα δύο αυτά μοντέλα στην αγορά της Κίνας έχουν κόστος αγοράς 8.000 ευρώ. Δηλαδή το ίδιο αυτοκίνητο έχει στην Ελλάδα 10.000 ευρώ παραπάνω και κοστίζει παραπάνω από το διπλάσιο σε σχέση με την Κίνα.
 

Στα crash tests πήρε 1 αστέρι

Το Dacia για να πάρει έγκριση να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, έπρεπε να εφοδιαστεί με κάποια ADAS (συστήματα ασφαλείας). Βέβαια ακόμα και με αυτά, η επίδοσή του στα crash test του EuroNCAP ήταν μόλις 1 αστέρι. Μάλιστα στον τομέα των συστημάτων ασφαλείας πήρε τη φτωχή βαθμολογία του 32%.

Βέβαια πιο ανησυχητικό είναι το 49% στον τομέα της προστασίας ενηλίκων, όταν τα περισσότερα αυτοκίνητα πλέον είναι πάνω από 85%, όπως επίσης και το 56% για την προστασία των παιδιών.
 

KIA
Mototriti.gr