ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ηλεκτρικό Fiat 500e θα αποκτήσει κινητήρα εσωτερικής καύσης

2.702 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2024)
Το ηλεκτρικό Fiat 500e θα αποκτήσει κινητήρα εσωτερικής καύσης

- Το 500e θα γίνει ήπια υβριδικό και θα κληρονομήσει τον βενζινοκινητήρα του Panda
- Η Fiat θέλει να αυξήσει την παραγωγή του 500e σε 175.000 μοντέλα ετησίως, με τα 100.000 να είναι θερμικά
- Η παραγωγή του 500e για το 2023 δεν ήταν η αναμενόμενη και η Fiat προσπαθεί να τονώσει τη ζήτηση
- Η μετατροπή του 500e σε θερμικό θα χρειαστεί σχεδόν 2 χρόνια

Το 500e θα γίνει ήπια υβριδικό και θα κληρονομήσει τον βενζινοκινητήρα του Panda

Η Fiat είναι πιθανό να προσθέσει έναν ήπιο υβριδικό βενζινοκινητήρα στο 500e, το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο ως πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο. Το Panda θα ήταν το μίνι βενζινοκίνητο αυτοκίνητο της Fiat, ενώ το 500e θα κάλυπτε την κατηγορία των minicar για τους αγοραστές ηλεκτρικών μοντέλων, αλλά φαίνεται πως τα δεδομένα θα αλλάξουν σύντομα. Η παραγωγή ενός ήπιου υβριδικού 500e, που πιθανότατα θα τροφοδοτείται από τον βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρων απόδοσης 70 ίππων του Panda, θα ξεκινήσει από τα τέλη του 2025 ή τις αρχές του 2026.

Η Fiat θέλει να αυξήσει την παραγωγή του 500e σε 175.000 μοντέλα ετησίως, με τα 100.000 να είναι θερμικά

Ειδικότερα, στις αρχές αυτού του μήνα, η Fiat ζήτησε προσφορές από τους προμηθευτές της για την αύξηση της παραγωγής του ηλεκτρικού 500e στο εργοστάσιο Mirafiori της Stellantis από τις 77.260 μονάδες που κατασκευάστηκαν το 2023 σε 175.000 μονάδες ετησίως. Από αυτά τα 175.000 μοντέλα, σύμφωνα με πληροφορίες, τα 100.000 προορίζονται να είναι βενζινοκίνητα, αλλά η Fiat δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα προχωρήσει σε αυτή την ασυνήθιστη μετατροπή.

Η παραγωγή του 500e για το 2023 δεν ήταν η αναμενόμενη και η Fiat προσπαθεί να τονώσει τη ζήτηση

Το 500e είχε ξεκινήσει δυναμικά με την παραγωγή να φτάνει τις 77.500 μονάδες το 2022, δίνοντας ελπίδες στην Fiat ότι η παραγωγή θα έφτανε τις 90.000 πέρυσι, αλλά μετά την πτώση της ζήτησης το δεύτερο εξάμηνο του έτους, η παραγωγή παρέμεινε στα ίδια επίπεδα. Μάλιστα υπήρχε ανησυχία ότι η μείωση της ζήτησης στην Ευρώπη για το 500e θα μπορούσε να οδηγήσει και σε αντίστοιχη μείωση της παραγωγής του σε 40.000 με 50.000 μοντέλα, παρόλο που το μοντέλο θα εξαχθεί και στις ΗΠΑ. Με την προσθήκη ενός υβριδικού κινητήριου συνόλου θα προσπαθήσει να τονώσει τη ζήτηση και ταυτόχρονα να βοηθήσει τον στόχο της ιταλικής κυβέρνησης να αυξήσει την παραγωγή αυτοκινήτων της χώρας σε τουλάχιστον ένα εκατομμύριο μοντέλα ετησίως, αλλά και να συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες ασφάλειας και κυβερνοασφάλειας της ΕΕ που θα τεθούν σε ισχύ τον Ιούλιο.

Η μετατροπή του 500e σε θερμικό θα χρειαστεί σχεδόν 2 χρόνια

Η Fiat επρόκειτο να σταματήσει την παραγωγή του τρέχοντος βενζινοκίνητου 500 στην Πολωνία στα τέλη Απριλίου. Η παραγωγή του μοντέλου θα μεταφερόταν στο νέο εργοστάσιο της Fiat στην Αλγερία και, επειδή δεν θα είναι συμβατό με τους νέου κανόνες ασφάλειας της ΕΕ, θα πωλείται μόνο στη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Ωστόσο, η Fiat αποφάσισε να παρατείνει την παραγωγή του βενζινοκίνητου 500 στην Πολωνία μέχρι τα τέλη Ιουνίου και να καθυστερήσει τη μεταφορά του στην Αλγερία. Εφόσον η παραγωγή του θερμικού Fiat 500 μεταφερθεί όντως στην Αλγερία θα χρειαστούν σχεδόν 2 χρόνια για καλυφθεί το κενό που θα δημιουργηθεί στη γκάμα της μάρκας μέχρι την μετατροπή του 500e σε θερμικό.

Mercedes
OPEL