ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ίντερνετ σκότωσε τις Εκθέσεις αυτοκινήτου

11.331 Επισκέψεις στο άρθρο (23/1/2020)

Φέτος η λίστα των απόντων της Γενεύης είναι ακόμη μεγαλύτερη από της Φρανκφούρτης και από όσους λείπανε από την δική μας Έκθεση της Αθήνας. Audi, Ford, Citroen, Peugeot, Opel, Kia, Volvo, Mitsubishi, Subaru, Tesla είναι όσοι έχουν πει ήδη, ότι δεν θα συμμετέχουν. Θα χάσουν όμως τίποτε από δημοσιότητα ή θα κερδίσουν κάνοντας τις παρουσιάσεις τους μόνοι τους για να μην μοιράζονται την δημοσιότητα;


Οι δύο μεγάλες διεθνείς εκθέσεις αυτοκίνητου, η ανοιξιάτικη στη Γενεύη και η φθινοπωρινή (Παρίσι-Φρανκφούρτη) χάνουν συνεχώς συμμετοχές. Και μάλιστα με τον χειρότερο δυνατό τρόπο. Γιατί όχι μόνο οι εταιρείες που δεν συμμετέχουν δεν χάνουν δημοσιότητα, αλλά κερδίζουν κιόλας, καθότι όλοι ασχολούνται με το ποιός «δεν» θα πάει στην έκθεση.
 
Έτσι για φέτος η λίστα των απόντων από την Γενεύη που μας έρχεται είναι ακόμη μεγαλύτερη. Audi, Ford, Citroen, Peugeot, Opel, Kia, Volvo, Mitsubishi, Subaru, Tesla είναι όσοι έχουν πει ήδη ότι δεν θα συμμετέχουν. Θα χάσουν όμως τίποτε από δημοσιότητα; Το ίδιο έγινε και την Ελλάδα, καθώς από την τελευταία Εκθεση λείπανε 10 από τις πιο σημαντικές εταιρείες.
 
Τα σαλόνια αυτοκινήτου, οι εκθέσεις, όπως τις λέμε, φαίνεται να είναι μάλλον ξεπερασμένος τρόπος παρουσίασης νέων μοντέλων. Δεν το λέμε εμείς. Το λένε οι εταιρείες. Οι επικεφαλείς της VW και της Hyundai-Kia έχουν δηλώσει ήδη ότι δεν θα συμμετέχουν σε άλλες, αφού τις θεωρούν «νεκρές». Δική τους λέξη, όχι δική μας.
 
Και είναι φυσικό. Γιατί μια εταιρεία να πάει να «θάψει» το νέο της μοντέλο ανάμεσα σε τόσες άλλες παρουσιάσεις που θα γίνουν την ίδια μέρα; Γιατί να πάει να προσθέσει το δικό της αυτοκίνητο στη λίστα με όλα όσα θα καλύψει ο ειδικός τύπος σε ένα μόνο θέμα που θα τα έχει «όλα»; Και γιατί να τα κάνει αυτό με ένα απίστευτα υψηλό κόστος ενοικίασης του χώρου της έκθεσης και όλα τα έξοδα μεταφοράς προσωπικού και αυτοκινήτων από χώρα σε χώρα.
 
Γιατί να τα κάνει όλα αυτά όταν με σημαντικά μικρότερο κόστος μπορεί να κάνει το δικό της event, μια παρουσίαση με προσκεκλημένο τον ειδικό τύπο, όπου έχει το 100% της προσοχής του, έχει το βήμα να πει ότι θέλει, και έχει την δυνατότητα μέσω ζωντανής σύνδεσης στο YouTube να μεταδώσει το λανσάρισμα παντού, την ίδια στιγμή και να το δούν ολοι οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου σε όλο τον κόσμο. Η κάλυψη που απολαμβάνει με αυτόν τον τρόπο δεν συγκρίνεται καν με ένα λανσάρισμα σε ένα σαλόνι αυτοκινήτου.
 
Το κάνουν οι εταιρείες υψηλής τεχνολογίας, το κάνουν οι μικρότερες μάρκες, οι ομάδες Formula 1, τώρα πλέον το κάνουν και οι εταιρείες αυτοκινήτων. Ολοι οι δημοσιογράφοι ενημερώνονται άμεσα και το κάνουν πρώτη είδηση. Ετσι για τον αποδέκτη, δηλαδή τον πιθανό αγοραστή ή τον ενθουσιώδη αυτοκινητόφιλο, η πληροφόρηση είναι άμεση, γρήγορη, πλήρης, με βίντεο, εικόνες και επί τόπου οδήγηση από τον ειδικό τύπο, και εύκολη. Απευθεία σύνδεση από τον ειδικό τύπο, ολόκληρα αποκλειστικά θέματα από τα περιοδικά και τους ιστότοπους.
 
Με τόσο μεγαλύτερη απήχηση, τι μένει στις εκθέσεις; Είναι περίεργο που όλο και περισσότερες μάρκες απουσιάζουν; Και τελικά πόσο καιρό ακόμη νομίζετε πως θα έχουμε σαλόνια αυτοκινήτου, όταν έχουμε όλα τα λανσαρίσματα, πλήρη, από το ίντερνετ; Τι λέτε; Πέθανε το σαλόνι αυτοκίνητου;

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL