Η Citroen παρουσίασε μια νέα επαναστατική ανάρτηση, η οποία αποτελεί μέρος του project Citroen Advanced Comfort. Την αποκαλεί «μαγικό χαλί» και προορίζεται να αντικαταστήσει την υδροπνευματική ανάρτηση.
Το μαγικό χαλί της Citroen
5.093 Επισκέψεις στο άρθρο (7/6/2016)
Στα πλαίσια του Citroen Advanced Comfort, η γαλλική εταιρεία εξελίσσει μια επαναστατική ανάρτηση την οποία αποκαλεί «μαγικό χαλί». Ας δούμε τι μας ετοιμάζουν οι μετρ της Citroen για την ανάρτηση που θα αντικαταστήσει την υδροπνευματική.
Η Citroen παρουσίασε μια νέα επαναστατική ανάρτηση, η οποία αποτελεί μέρος του project Citroen Advanced Comfort. Η γαλλική εταιρεία την αποκαλεί «μαγικό χαλί» και προορίζεται να αντικαταστήσει την υδροπνευματική ανάρτηση.Στο Citroen Advanced Comfort, περιλαμβάνονται πάνω από 30 διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Ως όχημα επίδειξης επελέγη ένα C4 Cactus, το οποίο μας δείχνει τα πλεονεκτήματα της νέας ανάρτησης, η οποία αναμένεται να περάσει στην παραγωγή από το 2017 και μετά. Έναν χρόνο αργότερα, προβλέπεται να περάσει και στα μοντέλα της DS.Η νέα ανάρτηση διαθέτει παραδοσιακά ελατήρια και αμορτισέρ με υδραυλικό έλεγχο. Η διαφορά είναι πως χρησιμοποιεί υδραυλικά στοπ για να ελεγχθεί η βύθιση και η επαναφορά των αμορτισέρ. Η εταιρεία τα αποκαλεί «προοδευτικά υδραυλικά μαξιλάρια» και ελέγχουν καλύτερα το αμάξι στο τέλος της διαδρομής της ανάρτησης. Επιτρέπουν πιο μαλακές ρυθμίσεις στο κέντρο της διαδρομής που είναι και συνηθισμένο, με αποτέλεσμα η ποιότητα κύλισης να μοιάζει με «μαγικό χαλί».Στα πλαίσια του Citroen Advanced Comfort, η εταιρία ήδη δουλεύει πάνω στη χρησιμοποίηση κόλλας αντί των κλασικών συγκολλήσεων, κάτι που στην περίπτωση του C4 Cactus, αυξάνει την ακαμψία του αμαξώματος κατά 20%. Επιπλέον, δοκιμάζεται ένας νέος συνδυασμός από αφρώδη υλικά, που κάνει τα καθίσματα μαλακά και άνετα, δίχως να χάνουν στην στήριξη των επιβατών. Μάλιστα, η εταιρεία δοκιμάζει διάφορα υλικά, ώστε να φτιάξει καθίσματα που παίρνουν το σχήμα του σώματος του επιβάτη τους.
Ως όχημα επίδειξης επελέγη ένα C4 Cactus, το οποίο μας δείχνει τα πλεονεκτήματα της νέας ανάρτησης, η οποία αναμένεται να περάσει στην παραγωγή από το 2017 και μετά.