ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
«Το μέλλον ανήκει σε όλους» είναι το νέο δόγμα της Opel.

«Το μέλλον ανήκει σε όλους» είναι το νέο δόγμα της Opel.

«Το μέλλον ανήκει σε όλους»

2.414 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2017)

«Το μέλλον ανήκει σε όλους» είναι το νέο δόγμα της Opel και αποτυπώνει τις προσδοκίες της εταιρείας. Η Opel εκδημοκρατίζει τις μελλοντικές τεχνολογίες και τις κάνει προσιτές σε όλους.

 Αυτή η φιλοσοφία είναι βαθιά ριζωμένη στην ιστορία της μάρκας και τεκμηριώνεται από ορόσημα όπως η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα (1989), η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα (1995), το ντεμπούτο του συστήματος προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar (2015) και το λανσάρισμα του επαναστατικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου Opel Ampera-e με αυτονομία 520 km (σύμφωνα με τον κύκλο NEDC). Η cross-media καμπάνια για τη νέα ναυαρχίδα Insignia είναι η πρώτη που περιλαμβάνει το νέο δόγμα τα μάρκας και το ανανεωμένο λογότυπο Opel με το σήμα του κεραυνού. Ο Jürgen Klopp είναι ο ιδανικός πρεσβευτής του νέου δόγματος της μάρκας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το νέο δόγμα υπογραμμίζει τις δύο πλευρές της «τοποθέτησης» (positioning) της μάρκας Opel: «Το μέλλον  …» δείχνει ότι οι προηγμένες λύσεις μετακίνησης είναι εφικτές μόνο με συνεχείς καινοτομίες, κάτι για το οποίο η Opel αγωνίζεται καθημερινά. Το «… ανήκει σε όλους» τονίζει ότι αυτές οι λύσεις και οι μελλοντικές τεχνολογίες δεν είναι αποκλειστικές μόνο για ολίγους και εκλεκτούς αλλά προορίζονται για όλους. Η Opel ήταν ανέκαθεν πρωτοπόρος στον εκδημοκρατισμό καινοτομιών και premium τεχνολογιών. ΓιΆ αυτό, επιθυμεί να συμβάλλει θετικά σε ένα πιο ανθρώπινο κόσμο μετακίνησης. Έναν μελλοντικό κόσμο με αυτόνομα, ηλεκτρικά οχήματα, με τα οποία οι άνθρωποι θα μπορούν να κινούνται συνεχώς και να είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους – σύμφωνα με το δόγμα «Το μέλλον ανήκει σε όλους».

Το ξεκίνημα μιας νέας εποχής υποδηλώνει και το νέο Opel Blitz. Η έμφαση δίνεται στην ουσία. ΓιΆ αυτό και οι οδηγίες για τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου της Opel ήταν η σαφήνεια και η απλότητα. Επομένως, όλα τα κανάλια επικοινωνίας θα χρησιμοποιούν από σήμερα ένα λογότυπο Opel με «καθαρή» 2D εμφάνιση. Προφανώς, τα βασικά συστατικά στοιχεία του λογοτύπου της Opel παραμένουν – με τον κύκλο ως σύμβολο του τροχού και την αστραπή ως δείγμα καθαρής ενέργειας. Αναγνωρίσιμο με μια ματιά: απλό – σαφές – ξεκάθαρο.
 
Πώς επιτυγχάνεται ένα σύγχρονο ηγετικό στυλ: Νέο Insignia με premium τεχνολογία για όλους

Το νέο Opel Insignia είναι το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με το νέο λογότυπο – σΆ αυτή την περίπτωση σε 3D – και προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα ευφυών τεχνολογιών από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Μεταξύ αυτών είναι το πρωτοποριακό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix, ένα υπερσύγχρονο σύστημα, ευφυή συστήματα υποστήριξης οδηγού και οθόνη head-up. Μία ελκυστική προσφορά κυρίως για πελάτες που μέχρι τώρα δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον για πολυτελείς premium μάρκες. Με άλλα λόγια, το νέο Insignia είναι πραγματικός ηγέτης – που κατασκευάζεται στη Γερμανία. Συνεπώς, η νέα καμπάνια επικοινωνίας 360-μοιρών ανοίγει με το σλόγκαν «Γερμανική τεχνολογία για όλους» και τον πρεσβευτή της Opel, Jürgen Klopp σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

Το νέο Insignia είναι ένας πραγματικός «ομαδικός παίκτης» που επιτρέπει νέες δυνατότητες. Πρόσθετα πλεονεκτήματα του νέου Insignia προβάλλονται online και οι χρήστες του διαδικτύου μπορούν να βλέπουν πώς το Insignia προσφέρει ανέσεις και δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια.

Με το νέο δόγμα της Opel «Το μέλλον ανήκει σε όλους» σαν δέσμευση, «θέση» και υποχρέωση μαζί με τη μεγαλύτερη προϊοντική επέλαση στην ιστορία της εταιρείας, η μάρκα είναι άριστα προετοιμασμένη για το μέλλον.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Mototriti.gr