3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο πρωτότυπο SUV της premium φίρμας εμφανίζει αρκετά αιχμηρό σχεδιασμό και διαθέτει επιβλητικές ζάντες αλουμινίου.
To μικρό SUV Concept Lexus
2.720 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2016)
Το Lexus UX concept παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Παρισιού αποτελώντας ένα προπομπό για το τι πρέπει να περιμένουμε από την premium ιαπωνική φίρμα τα επόμενα χρόνια.
H Lexus συνέχισε την παράδοση να παρουσιάζει εντυπωσιακά Concept, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, αποκαλύπτοντας πλήρως το UX Concept, ένα μικρό crossover, το οποίο μελλοντικά είναι πιθανό να αποτελέσει αντίπαλο του Audi Q2.Σχεδιασμένο από το κέντρο σχεδιασμού ED2 της εταιρείας στη Νότια Γαλλία, το UX Concept είναι προεπισκόπηση της νέα κατεύθυνσης που πρόκειται να ακολουθήσει η Lexus με τα μελλοντικά μοντέλα της.
Η πολύ αιχμηρή εμφάνιση του θέλει να συνδυάσει τον χαρακτήρα του off-road με την χρηστικότητα ενός crossover, χρησιμοποιώντας ανάγλυφες επιφάνειες και την παραδοσιακή γρίλια της φίρμας. Αντίστοιχα, όπως συμβαίνει στα περισσότερα πρωτότυπα, το UX πατάει πάνω σε μεγάλες ζάντες αλουμινίου, ενώ όπως διακρίνεται από τα χερούλια των θυρών, αυτές ανοίγουν με αντίθετη φορά. Επιπλέον στο πρωτότυπο διακρίνεται η έλλειψη πλαϊνών καθρεπτών, οι οποίοι έχουν αντικατασταθεί από κάμερες. Εξάλλου αυτή την καινοτομία την έχουμε ξαναδεί στο πρόσφατο παρελθόν, ενώ από την επόμενη χρονιά είναι πολύ πιθανόν να τη δούμε να ενσωματώνεται και σε αυτοκίνητα παραγωγής στην ιαπωνική αγορά, όπου πλέον επιτρέπονται.
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η διπλή απόληξη της εξάτμισης, συνεπώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως κάτω από το καπό, κρύβεται κινητήρας εσωτερικής καύσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η πολύ αιχμηρή εμφάνιση του θέλει να συνδυάσει τον χαρακτήρα του off-road με την χρηστικότητα ενός crossover, χρησιμοποιώντας ανάγλυφες επιφάνειες και την παραδοσιακή γρίλια της φίρμας. Αντίστοιχα, όπως συμβαίνει στα περισσότερα πρωτότυπα, το UX πατάει πάνω σε μεγάλες ζάντες αλουμινίου, ενώ όπως διακρίνεται από τα χερούλια των θυρών, αυτές ανοίγουν με αντίθετη φορά. Επιπλέον στο πρωτότυπο διακρίνεται η έλλειψη πλαϊνών καθρεπτών, οι οποίοι έχουν αντικατασταθεί από κάμερες. Εξάλλου αυτή την καινοτομία την έχουμε ξαναδεί στο πρόσφατο παρελθόν, ενώ από την επόμενη χρονιά είναι πολύ πιθανόν να τη δούμε να ενσωματώνεται και σε αυτοκίνητα παραγωγής στην ιαπωνική αγορά, όπου πλέον επιτρέπονται.
Η ιαπωνική φίρμα επέλεξε η καμπίνα να φιλοξενεί τέσσερις επιβάτες, η οποία χωρίζεται σε δύο διακριτά τμήματα: το μπροστινό μέρος του εσωτερικού αντιπροσωπεύει ένα σπορ, επικεντρωμένο στον οδηγό, ενώ το πίσω είναι η ζώνη χαρακτηρίζεται από το άνετο, χρησιμοποιώντας ένα «φιλόξενο, soft-lounge καναπέ », που τυλίγεται γύρω από τις πίσω πόρτες.
Στο πίσω μέρος διακρίνουμε τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, συνεπώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως κάτω από το καπό, κρύβεται κινητήρας εσωτερικής καύσης. Φυσικά είναι πολύ πιθανό, όπως είναι το πνεύμα της εποχής, να υπάρχει και κάποιος ηλεκτροκινητήρας που θα συνδυάζεται με το μοτέρ, δημιουργώντας έτσι ένα υβριδικό σύνολο.
Το UX concept είναι πολύ πιθανό να αποτελεί τον προπομπό ενός μελλοντικού compact crossover της φίρμας, άποψη η οποία ενισχύεται από το γεγονός πως η ιαπωνική φίρμα έχει κατοχυρώσει τα αναγνωριστικά ονόματα «UX 200» και «UX 250» για την Ευρώπη. Ίσως αποτελεί και μια premium μικρότερη εκδοχή του Toyota C-HR.
Πανεμορφο και με ουσιαστικες σχεδιαστικες πινελιες που το κανουν μοναδικο! Φορτωμενο με τεχνολογικες εφαρμογες μπορει να παρει κεφαλι στα μεχρι 2 λιτρων suv και να χτυπησει τους αντιπαλους του χωρις κοπο...αλλωστε διπλα του ολα απο την τριαδα των γερμανων δειχνουν τοσο αδιαφορα και συντηρητικα. Ωραια παρουσια!