Αλλαγές στα «καρέ» της Fiat η οποία θα επικεντρωθεί σε μικρά και οικονομικά αυτοκίνητα. Το 600 EV θα δεχθεί τις σπορ πινελιές της Abarth και θα αποτελέσει ένα ακόμα βήμα προς τον εξηλεκτρισμό της εταιρείας.
Έτοιμη να δημιουργήσει ένα crossover τερατάκι τσέπης το οποίο θα συμπληρώσει την πλήρως ηλεκτρική γκάμα αυτοκινήτων της είναι η Fiat, αφού το νέο Abarth 600 είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, προ των πυλών.
Το αυτοκίνητο αναμένεται να κάνει ντεμπούτο κάπου στο 2025. Αναμένεται μάλιστα να δεχθεί αναβάθμιση στον ηλεκτροκινητήρα του, ο οποίος θα προσφέρει συνολικά 190 άλογα και 271 Νm ροπής.
H δύναμη του νέου Abarth 600 θα προέρχεται από την ίδια μπαταρία 54 kWh αλλά ρεαλιστικά, λόγω και της έξτρα δύναμης, αναμένουμε μια πτώση της εμβέλειας από τα περίπου 400 χιλιόμετρα του κανονικού 600e στα 320 χιλιόμετρα στην Abarth έκδοση.
Η Αbarth λέει πως το νέο αυτοκίνητο θα στοχεύει σε καλύτερες ρεπρίζ με βελτίωση της αίσθησης επιτάχυνσης εν κινήσει. Ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα είναι γρήγορο από στάση. Υπολογίζουμε ότι στην πιο επιθετική ρύθμιση Scorpion Track το Abarth 600 θα μπορεί να κάνει το 0-100 σε 7 δευτερόλεπτα.
Το εξωτερικό και το εσωτερικό θα δεχθούν αναβαθμίσεις που θα αντανακλούν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, θα δούμε νέους τροχούς, καθώς και νέα χρώματα για το εξωτερικό, ενώ στο εσωτερικό αναμένουμε να δούμε καθίσματα τύπου bucket και σπορ τιμόνι με επένδυση Alcantara. Για να διατηρήσει τον χαρακτήρα των βενζινοκίνητων προγόνων του, θα εξοπλιστεί με ένα ηχείο κάτω από το σασί που θα αναπαράγει ήχους βενζινοκινητήρα ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.
Παρότι το νέο 600 Abarth θα είναι ένα σπορτίφ crossover, η Fiat δεν έχει στα σκαριά ένα καθαρόαιμο σπορ όχημα. Στόχος είναι ο εξορθολογισμός της μάρκας, με αποτέλεσμα την παραγωγή mainstream οχημάτων. Το αφεντικό της εταιρείας, ο Oliver Francois δήλωσε ότι η μάρκα πρέπει να έχει έναν ξεκάθαρο σκοπό και πως πρέπει να έχει κέρδος. Τοποθέτησε την Fiat σαν budget μάρκα χωρίς πολλές πολυτέλειες. Aφησε όμως ανοιχτό το παράθυρο για την Abarth, λέγοντας ότι στο μέλλον ίσως να μπορέσει να παράξει και ένα δικό της μοντέλο από το μηδέν, το πρώτο μετά από 52 χρόνια.