Το νέο C3 θα «ζορίσει» τα αδέρφια του ως ηλεκτρικό αλλά χωρίς diesel
Υπάρχει μάρκα να μπορέσει να «χτυπήσει» τη Citroen στην κούρσα για φθηνό μικρό ηλεκτρικό ή εξηλεκτρισμένο μικρό;
Μικρό, φθηνό ηλεκτρικό; Έρχεται το C3 αλλά δεν θα χει diesel!
Το Citroen C3 βρίσκεται σε μία ιδιαίτερα καλή θέση στην αγορά μικρών, αφού προσφέρει άφθονους χώρους, απαράμιλλο στυλ, «φέρνει» σε SUV, είναι οικονομικό και έχει κινητήρα ντίζελ. Δεν έχει όμως ηλεκτρικό ή έστω κάτι εξηλεκτρισμένο. Και αυτό πρέπει να αλλάξει. Γιατί;
Βλέπεις το diesel έχει ακόμη ένα κάστρο που κρατάει γερά. Τα εταιρικά μοντέλα που προορίζονται για πωλητές, που διανύουν καθημερινά μεγάλες αποστάσεις και «γράφουν» χιλιόμετρα, θέλουν diesel για να κρατήσουν το κόστος χρήσης χαμηλά. Και σε αυτή την αγορά, το C3 έχει «πάρει κεφάλια».
Όμως έξω από τις εταιρικές πωλήσεις, η αγορά έχει ανάγκη τη Citroen στα νέα «μέτωπα». Η γαλλική εταιρεία δεν είναι μόνο γνωστή για τη διαφορετικότητα στην σχεδίαση και τις τεχνολογίες της, αλλά και για την επιμονή της στην επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Όταν λοιπόν η Citroen λείπει από μια αγορά, λείπει από τους αγοραστές.
Εκεί που το C3 σήμερα προσφέρει ένα απίθανο οικονομικό μικρό, λείπει από τα ηλεκτρικά. Και αυτό πρέπει να αλλάξει. Βλέπεις το τρέχον μοντέλο είναι αμιγώς γαλλικό, δηλαδή βασίζεται σε πλατφόρμα πριν την δημιουργία της Stellantis, του ομίλου μέρος του οποίου είναι σήμερα η Citroen. Αυτή η πλατφόρμα δεν έχει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αντίθετα η νέα μικρή πλατφόρμα του ομίλου, αυτή που χρησιμοποιούν τα άλλα δύο μικρά του, το Peugeot 208 και το Opel Corsa, είναι φτιαγμένη για κάθε τεχνολογία κίνησης περιλαμβάνοντας και όσες έχουν ηλεκτροκινητήρα. Το επόμενο C3 θα βασιστεί πάνω σε αυτή την πλατφόρμα και εκτός από την υποχρεωτική βενζινοκίνητη έκδοση, στο κάτω άκρο από πλευράς τιμής, που θα κρατήσει το C3 φθηνό, θα υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρικό, το e-C3.
Στόχος είναι το e-C3 να κόψει πολύ από τις τιμές των «αδελφών» του, e-208 και Corsa-e, κάνοντάς το και στα ηλεκτρικά, το φθηνότερο μοντέλο. Και αυτό είναι τώρα πιο χρήσιμο από ποτέ, ειδικά με δεδομένο ότι η αγορά μικρών ηλεκτρικών είναι ακόμη μικρή και οι τιμές τους πιο κοντά από ποτέ στα βενζίνης-diesel, λόγω της κρατικής επιδότησης των 8.000 ευρώ.
Χαμένοι της υπόθεσης θα είναι οι εταιρικοί χρήστες, αφού το diesel δεν θα συνεχίσει, όμως για όλους εμάς, ένα φθηνό ηλεκτρικό ή έστω εξηλεκτρισμένο C3, είναι ότι χρειάζεται η αγορά τώρα.
Εσείς τι λέτε; Δεν είναι τώρα μεγαλύτερη η ανάγκη για φθηνότερα ηλεκτρικά, απ’ότι για εταιρικά diesel; Δεν κάνει καλά η Citroen που μελλοντικά θα κόψει τα diesel για χάρη των ηλεκτρικών στο C3; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »