Πως κατάφερε το C4 Cactus να ξαναφέρει την Citroen στις δόξες της; Τι κατάφερε να κάνει για να ξαναβάλει την γαλλική μάρκα ξανά στο προσκήνιο; Και τι αλλαγές φέρνει η ανανέωση του μοντέλου που το κάνει περισσότερο Citroen από ποτέ;
Δεν υπήρξε εταιρεία με μικρό SUV που να μη ζήλεψε το C4 Cactus. Το μικρό γαλλικό SUV έκανε φυσικά λαμπρές πωλήσεις, όμως δεν ήταν αυτό που στρίμωξε τον ανταγωνισμό. Ήταν το γεγονός ότι έκανε κάτι τελείως διαφορετικά από όλα τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Ακόμη και το αρχέτυπο μοντέλο της κατηγορίας, το Juke, παρά την προχωρημένη σχεδίασή του, δεν δημιούργησε γύρω του γκάμα. Δεν έγινε το σημείο αναφοράς που κατάφερε να γίνει το Cactus.
Βλέπεις γύρω του η Citroen επανασχεδίασε ολόκληρη τη γκάμα της. Το νέο C3, το C3 Aircross, και αναμένονται περισσότερα. Στις ιδιαίτερες γραμμές του η Citroen έδειξε την απόσταση που θέλει να τη χωρίζει από τον ανταγωνισμό. Όμως η επαναφορά της Citroen δεν τελείωσε με τη σχεδίαση του Cactus.
Με την ανανέωση του μοντέλου, η Citroen είχε να καλύψει και το κενό που αφήνει η διακοπή για το επόμενο διάστημα, του κανονικού μικρομεσαίου της, του C4. Έτσι το Cactus θέλει να τραβήξει και τους πιο συμβατικούς αγοραστές που παραδοσιακά προτιμούσαν το C4. Και γι αυτό κάποια σχεδιαστικά στοιχεία του έγιναν πιο ήπια. Μίκρυναν τα πλαϊνά πλαστικά, τα «airbumps», το στρογγυλό εμπρός μέρος απέκτησε πιο συμβατική εμφάνιση με την προσθήκη μάσκας, και πίσω τα μικρά ιδιαίτερα φανάρια, έγιναν μακρόστενα. Πιο premium αλλά και πιο «κανονικά».
Όποιος όμως σπεύσει να κατηγορήσει την Citroen για υπαναχώρηση, πρέπει να δει και λίγο πιο πέρα. Να δει το τι νέο φέρνει το νέο Cactus. Την ανάρτησή του.
Όχι, δεν έχουμε υδροπνευματική, αν και κανείς δεν θα έλεγε όχι. Η Citroen όμως θέλει να πετύχει και πάλι την ποιότητα κύλισης και την άνεση που ταιριάζει σε ένα Citroen. Έτσι αντικατέστησε για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας τα ελαστικά παρεμβύσματα (σινεμπλόκ) των αμορτισέρ, με υδραυλικά. Που σημαίνει πως ακόμη κι αν τερματίσει το αμορτισέρ, δεν θα κοπανήσει στο σασί. Αυτό επιτρέπει στο Cactus να έχει πιο μαλακή ανάρτηση που του προσφέρει εκπληκτική άνεση πάνω από οποιοδήποτε έδαφος.
Με τη σχεδίαση, και την ανάρτηση με το μέρος της η Citroen δείχνει ότι κάνει τα σωστά βήματα προς τις παραδόσεις της. Εσείς όμως πως βλέπετε αυτές τις κινήσεις; Σας ενδιαφέρει το νέο Cactus; Το προτιμάτε από πριν; Και τελικά η νέα ανάρτηση είναι σημαντική για εσάς;
Τρία σοβαρά φάουλ.1. Η ενσωμάτωση των χειριστηρίων του κλιματισμού στην οθόνη η οποία ελέγχεται και για την ευχρηστία της. 2. Τα πίσω παράθυρα?! Και 3. Η έλλειψη αναλογικών οργάνων μπροστά στον οδηγό. Οι οθόνες , όσο χαριτωμένες και να είναι, επηρεάζουν την όραση ειδικά σε μεγαλύτερα άτομα. κι όταν κάτι σου αποσπά την προσοχή όπως τα μεγάλα και συνεχώς μεταβαλλόμενα ψηφία του ταχύμετρου, είναι ενοχλητικό και επικινδυνο!
Στα γενικά, συνόλικα, κ.τ.λ. θέματα της ανάρτησης η citroen είναι πάρα πολύ μπροστά, κ.τ.λ.
Ακόμα θυμάμαι την xantia activa 2000cc turbo... με την "ΤΡΕΛΛΛΛΛΗ" για την εποχή της ανάρτηση που είχε...
Τρία σοβαρά φάουλ.1. Η ενσωμάτωση των χειριστηρίων του κλιματισμού στην οθόνη η οποία ελέγχεται και για την ευχρηστία της. 2. Τα πίσω παράθυρα?! Και 3. Η έλλειψη αναλογικών οργάνων μπροστά στον οδηγό. Οι οθόνες , όσο χαριτωμένες και να είναι, επηρεάζουν την όραση ειδικά σε μεγαλύτερα άτομα. κι όταν κάτι σου αποσπά την προσοχή όπως τα μεγάλα και συνεχώς μεταβαλλόμενα ψηφία του ταχύμετρου, είναι ενοχλητικό και επικινδυνο!
Στα γενικά, συνόλικα, κ.τ.λ. θέματα της ανάρτησης η citroen είναι πάρα πολύ μπροστά, κ.τ.λ. Ακόμα θυμάμαι την xantia activa 2000cc turbo... με την "ΤΡΕΛΛΛΛΛΗ" για την εποχή της ανάρτηση που είχε...