Η Honda μπορεί να παρουσίασε πρόσφατα το ανανεωμένο CR-V και να έχει στα σχέδιά της να υποστηρίξει την εμπορική του πορεία τα επόμενα χρόνια, ωστόσο γνωρίζουμε πως έχει ήδη ξεκινήσει να εργάζεται πάνω στον διάδοχό του.
Η νέα γενιά, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, βρίσκεται σε δοκιμές. Το νέο CR-V έχει ήδη «συλληφθεί» να δοκιμάζεται στους δημόσιους δρόμους «ντυμένο» με βαρύ καμουφλάζ. Οι σχεδιαστές του ρωσικού σάιτ kolesa.ru παρουσίασαν την δική τους πρόταση για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το μοντέλο, λαμβάνοντας υπόψη κάποιες κατασκοπευτικές φωτογραφίες αλλά και νέες αναφορές για τη καινούρια σχεδίαση που θα έχει το ιαπωνικό SUV.
Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες, το μπροστινό μέρος του CR-V θα είναι αυτό που θα λάβει τις περισσότερες διαφοροποιήσεις, αφού οι γραμμές του θα είναι πιο «καθαρές». Βλέπουμε νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα, μαύρη γρίλια αλλά και μεγάλους αεραγωγούς στις δύο άκρες του προφυλακτήρα, ενώ το πίσω μέρος δεν παρουσιάζει μεγάλες αλλαγές, καθώς η μόνη σημαντική διαφοροποίηση είναι τα νέα φώτα. Σε ό,τι αφορά το μέγεθός του, πηγές μέσα από το στρατόπεδο της Honda αναφέρουν πως η νέα γενιά θα είναι λίγο μεγαλύτερη από την τωρινή.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σημαντικές αλλαγές θα έχει το νέο CR-V στην φαρέτρα κινητήριων συνόλων, αφού θεωρείται σίγουρο πως θα προσφέρεται αποκλειστικά ως υβριδικό. Πιθανότατα θα δανειστεί το e:HEV υβριδικό σύνολο του HR-V που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο θερμικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο κινητήρας βενζίνης παίζει τον ρόλο του range extender, δηλαδή μιας γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία όταν αδειάσει. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής, ενώ υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος, του οποίου η λειτουργία θυμίζει CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το κιβώτιο συνεργάζεται άμεσα με τον ένα ηλεκτροκινητήρα των 80 kW, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και αυτός επικουρικά ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας.
Ακόμα, το CR-V ίσως θα προσφέρεται με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 107 kW (145 PS) στις 6.200 rpm, και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 PS) με ροπή 315 Nm. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα - βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V e:HEV από 0 στα 100 km/h σε 8,6 δεύτερα σε FWD εκδοχή, και σε 8,9 δευτερόλεπτα σε έκδοση AWD, με τελική ταχύτητα 180 km/h.