Το νέο, υβριδικό Honda Jazz ξεκινά την καριέρα του στην ελληνική αγορά προτάσσοντας τον οικονομικό και οικολογικό χαρακτήρα του, τους μεγάλους χώρους και πληθώρα τεχνολογιών. Μάθετε πόσο κοστίζει στη χώρα μας.
To Jazz, η πρόταση της Honda στην δημοφιλή κατηγορία των μικρών μοντέλων, είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη μόνο ως υβριδικό υιοθετώντας το σύστημα κίνησης e:HEV της μάρκας με το κινητήριο σύνολο να αντλεί έμπνευση από το πρόγραμμα F1 Hybrid Power Unit του κόσμου της Formula 1.
Σήμερα, ήρθε η ώρα του εμπορικού λανσαρίσματος για το νέο Jazz το οποίο πλέον είναι διαθέσιμο για παραγγελίες με τις τιμές για την έκδοση Jazz e:HEV να ξεκινούν από τις 21.700 ευρώ και αντίστοιχα από τις 29.000 ευρώ για την «περιπετειώδη» έκδοση Crosstar. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ελληνική αντιπροσωπείας, μάλιστα, οι τιμές λιανικής του Jazz e:HEV στην Ελλάδα έχουν συγκρατηθεί με αποτέλεσμα να κυμαίνονται σε κατώτερα επίπεδα από τις τιμές άλλων Ευρωπαϊκών χωρών.
Στο τεχνικό σκέλος, υπενθυμίζουμε πως το e:HEV στο Jazz αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Ο συνδυασμός προσφέρει ισχύ ανάλογη των 109 ίππων και 253 Nm ροπής, που θα κατευθύνεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός εξατομικευμένου κιβωτίου μίας σχέσης για πιο γραμμική καμπύλη επιτάχυνσης. Η Honda ισχυρίζεται ότι το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 9,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα ανέρχεται στα 175 χλμ./ώρα.
Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τρεις τρόπους οδήγησης που αφορούν το κινητήριο σύνολο. Το μικρό ιαπωνικό είτε θα κινείται με τον κινητήρα βενζίνης, είτε μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ, ή αλλιώς συνδυαστικά και με τους δύο. Επιπλέον, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης είναι «παρών» φορτίζοντας την μπαταρία σε φρενάρισμα και ελεύθερη κύληση, ενώ η Honda υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου 4,5 λτ./100 χλμ.
Κλείνοντας, στο πεδίο του εξοπλισμού, το νέο υβριδικό Honda Jazz είναι πλήρες σε τεχνολογίες διασυνδεσιμότητας με θύρες USB, για πρώτη φορά WiFi Hotspot, δυνατότητα smartphone mirroring μέσω Apple CarPlay και Android Auto, φωνητικές εντολές μέσω του Honda Personal Assistant κ.ο.κ.. Επιπλέον, διατίθεται με μία αναβαθμισμένη γκάμα χαρακτηριστικών ασφάλειας της σουίτας «Honda Sensing» που προσφέρει από την βασική έκδοση για πρώτη φορά σε Jazz, τα Adaptive Cruise Control και Lane Keep Assist System (σύστημα διατήρησης λωρίδας), καθώς και σωρεία ακόμα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Αξια αναφοράς είναι και η ύπαρξη 10 αερόσακων, μεταξύ των οποίων και ένας νέος εμπρός κεντρικός αερόσακος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και εκτείνεται προς την πλευρά του ατυχήματος, προστατεύοντας τα κεφάλια των επιβατών.
Με τόσες επιλογές αυτοκινήτων υπάρχουν ακόμα τόσο κακόγουστοι που θα πλήρωναν 22.000!!! για αυτήν την ασχήμια....πότε θα δούμε κάτι αξιοπρεπές απο τους Ασιάτες???
Με τετοιες τιμες που ζητανε εδω θα παει στα αζητητα
Με τόσες επιλογές αυτοκινήτων υπάρχουν ακόμα τόσο κακόγουστοι που θα πλήρωναν 22.000!!! για αυτήν την ασχήμια....πότε θα δούμε κάτι αξιοπρεπές απο τους Ασιάτες???
28κ Civic φουλ εξτρα, και 182 άλογα. Προβλέπεται λαμπρή η πορεία του, όπως και του προηγούμενου Jazz.