Το νέο ιαπωνικό μίνι όταν θα παρουσιαστεί αναμένεται να είναι σημαντικά βελτιωμένο σε σχέση με το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει. Το Jazz θα αποκτήσει ένα πιο καμπυλόγραμμο σχεδιασμό στο αμάξωμά του, κερδίζοντας βεβαίως νέους προβολείς αλλά και προφυλακτήρες. Στο πίσω μέρος εκτός από τα καινούργια φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένη θα είναι και η πίσω πόρτα.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά περιμένουμε πως το μοντέλο θα ακολουθήσει τη στρατηγική του τρέχοντος και θα εξοπλιστεί αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης.
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα επίσημες πληροφορίες δεν υπάρχουν, όμως περιμένουμε πως το μοντέλο θα ακολουθήσει τη στρατηγική του τρέχοντος και θα εξοπλιστεί αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης. Πιθανοί υποψήφιοι είναι ο τριών κυλίνδρων 1,0 λίτρου υπερτροφοδοτούμενος που συναντάμε στο Civic και ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων του HR-V. Όπως και το σημερινό μοντέλο, ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα επιλογής είτε χειροκίνητου, είτε αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Η Honda επιβεβαίωσε πρόσφατα τα σχέδιά της για να «ηλεκτρίσει» όλη τη γκάμα της μέχρι το 2025. Ως εκ τούτου, είναι πολύ πιθανό ότι το νέο Jazz να διαθέτει κάποια μορφή υβριδισμού.
Τέλος στο εσωτερικό θα αποκτήσει με τη σειρά του τα νέα χαρακτηριστικά που δίνει η Honda στα μοντέλα της, χρησιμοποιώντας το ίδιο σύστημα ψυχαγωγίας συνδυασμένο με οθόνη επτά ιντσών όπως στο Civic.