5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Tο νέο i30 N παρουσιάστηκε σήμερα με κάθε επισημότητα από την νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία ως απάντηση στο Golf GTI, Peugeot 308 GTi και το SEAT Leon CUPRA.
Νέο Ηyundai i30 N (+vid)
9.775 Επισκέψεις στο άρθρο (13/7/2017)
Παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα η Ν έκδοση επιδόσεων του Ηyundai i30! Μάθετε τα πάντα για αυτό και γνωρίστε το στο video! Πότε θα το δούμε;
Για το i30 N υπάρχουν διαθέσιμα 6 χρώματα: Performance Blue (που βλέπετε εδώ), Clean Slate, Polar White, Micron Grey, Phantom Black και Engine Red.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι σχεδιαστές της Ηyundai προσπάθησαν να δώσουν στη κορυφαία έκδοση του i30 σπορτίφ εμφάνιση με νέο πίσω σπόιλερ και αεροδυναμικό πακέτο. Σε σχέση με το i30 υπάρχουν λίγες διαφορές στην σχεδίαση από τον πρόβολο στο αμάξωμα και μέχρι το πίσω μέρος του. Η εξαγωνική κυψελωτή γρίλια παραμένει ίδια όπως και τα φωτιστικά σώματα, ενώ πλέον οι προβολείς LED είναι σε οριζόντια και όχι κάθετη διάταξη πάνω από τους εισαγωγείς αέρα που πλέον είναι μεγαλύτερου μεγέθους. Στο πλαϊνό μέρος διακρίνουμε ποδιές και δαγκάνες φρένων μαύρου και κόκκινου χρώματος αντίστοιχα, ενώ στο πίσω το μάτι πέφτει αμέσως στο επιβλητικό σπόιλερ και την εξάτμιση διπλής απόληξης.
Για το i30 N υπάρχουν διαθέσιμα 6 χρώματα: Performance Blue (που βλέπετε εδώ), Clean Slate, Polar White, Micron Grey, Phantom Black και Engine Red.
Το μεταξόνιο του i30 N είναι πλέον μακρύτερο, είτε με 18 είτε με 19 ιντσών τροχούς και 4 ή 8 χλστ πιο κοντά στο έδαφος αντίστοιχα σε σχέση με την 5θυρη απλή έκδοση. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από τα 381 έως τα 390 λτ με η χωρίς θολόμπαρα. Το σασί του είναι αναβαθμισμένο με νέα προσαρμοζόμενη ανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό την δυνατότητα να διαλέξει από 5 διαφορετικά modes οδήγησης: Eco, Normal, Sport, N και N Custom.
Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει exclusive τιμόνι Ν με μπλε ραφές που χαρακτηρίζουν και το υπόλοιπο εσωτερικό, οθόνη 8 ιντσών δάνειο από την απλή έκδοση (με πλήρεις δυνατότητες συνδεσιμότητας με Apple CarPlay και Android Auto), η οποία συμβάλει και στην αισθητή μείωση του αριθμού των διακοπτών και ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων που προσφέρει πλήθος πληροφοριών στον οδηγό σχετικά με την θερμοκρασία του λαδιού, την σωστή αλλαγή ταχυτήτων κ.α. Από την πλευρά τους, τα καθίσματα bucket μπορούν να είναι από υλικό suede και δέρμα ή ύφασμα φυσικά με το έμβλημα Ν.
Μια σειρά από τελευταίας τεχνολογίας συστήματα εξοπλίζουν το i30 N όπως ηλεκτρικά ελεγχόμενη ανάρτηση, launch control, σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης μεγάλης ακρίβειας, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αναβαθμισμένο σύστημα ήχου κ.α
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων απαρτίζεται αποκλειστικά από έναν 2,0 λτ υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης αλλά σε δύο εκδόσεις Standard και Performance με απόδοση 250 άλογα και 275 ίππους αντίστοιχα. Στην έκδοση Standard το i30 N κάνει τα 0-100 χλμ.ώρα σε 6,4 και στην Performance σε 6,1 δευτερόλεπτα. Και οι δύο εκδόσεις αποδίδουν την ίδια ροπή (353 Νm) και συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανοκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς με μέγιστη ταχύτητα τα 250 χλμ/ώρα.
Το i30 N θα κατασκευαστεί στις εγκαταστάσεις της Hyundai στην Τσεχία και αναμένεται στα τέλη του φετινού έτους.
Πολλα συγχαρητηρια στην Hyundai! Κοιταει καταματα τον ανταγωνισμο και το κυριοτερο χωρις να χανει την αξιοπιστια της!
H εταιρία έχει γκαζώσει για τα καλά. Πέντε αστέρων το νέο Hyundai i30 στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP.
Σίγουρα δεν είναι αποριπτέο! Εφόσον όμως είναι απέναντι σε GTi και Cupra, βάλτε ρε παιδιά ένα ωραίο flat bottom τιμόνι και πιο "μάχημα" bucket..Όσον αφορά το οδηγικό κομμάτι αναμένουμε drive tests. Εκκρεμεί βέβαια και η...τιμολόγηση :)