- Διαθέσιμο σε hatchback και κάμπριο.
- 2λιτρο με 231 άλογα και 380 Nm ροπής.
- Ξεχωρίζει στο εξωτερικό η μονή κεντρική απόληξη της εξάτμισης.
- Σπορτίφ εσωτερικό με αγωνιστικές πινελιές.
Διαθέσιμο σε hatchback και κάμπριο
Η ΜΙΝΙ ολοκλήρωσε την αποκάλυψη της νέας γενιάς του Cooper παρουσιάζοντας στο κοινό τις ισχυρές εκδόσεις του μοντέλου, John Cooper Works. Το τελευταίο χρονικά Cooper της γκάμας θα είναι διαθέσιμο ως hatchback αλλά και ως κάμπριο, ακολουθώντας τις ίδιες σχεδιαστικές ενημερώσεις του στάνταρ μοντέλου, σε συνδυασμό φυσικά με ένα ισχυρότερο σύστημα μετάδοσης κίνησης.
2λιτρο με 231 άλογα
Ξεκινώντας από το σύστημα κίνησης, ο TwinPower turbo τετρακύλινδρος 2,0 λίτρων κινητήρας που εξόπλιζε και το JCW της προηγούμενης γενιάς παραμένει ως έχει, αποδίδοντας 231 άλογα και 380 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, το οποίο και αποτελεί τη μοναδική επιλογή, μιας και η μάρκα δεν προσφέρει ως επιλογή κάποιο χειροκίνητο κιβώτιο.
Η ισχύς μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς, με το 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 6,1 και 6,4 δευτερόλεπτα στο hatchback και στο κάμπριο, αντίστοιχα. Το MINI John Cooper Works φτάνει τα 250 χλμ./ώρα και το MINI John Cooper Works κάμπριο τα 245 χλμ./ώρα.
Ξεχωρίζει στο εξωτερικό η μονή κεντρική απόληξη της εξάτμισης
Η εξωτερική σχεδίαση ακολουθεί αυτή των υπόλοιπων Cooper, ωστόσο υιοθετεί πιο σπορ χαρακτηριστικά. Το βασικό στοιχείο του εξωτερικού μέρους είναι η κεντρική, μονή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος, που συνδυάζεται με έναν αεροδυναμικό διαχύτη. Από κει και πέρα οι κόκκινες... ανταύγειες σε διάφορα μέρη του αμαξώματος είναι ένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν το Cooper John Cooper Works από τα μοντέλα των χαμηλότερων εκδόσεων, όπως και η κόκκινη οροφή, στο τέλος της οποία δεσπόζει μία αεροτομή δύο όγκων.
Από τη μεριά του το κάμπριο λαμβάνει δύο φαρδιές κόκκινες λωρίδες στο καπό, ενώ φυσικά φέρει μαλακή οροφή, η οποία απαιτεί 18 δευτερόλεπτα για να ανοίξει σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα.
Σπορτίφ εσωτερικό με αγωνιστικές πινελιές
Στην καμπίνα, η πιο σκούρα και σπορ εμφάνιση του εξωτερικού συνεχίζει να δίνει το παρών, συνδυαστικά με κόκκινες πινελιές. Ο πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι αφαιρέθηκε τελείως. Αντ΄ αυτού όλες οι πληροφορίες για την ταχύτητα, το απόθεμα βενζίνης, τις στροφές, κλπ. προβάλλονται στην νέα κυκλική OLED οθόνη αφής με διάμετρο 240 χιλιοστά που δεσπόζει απάνω στην κεντρική κονσόλα. Εκεί στεγάζεται και το σύστημα infotainment του νέου Cooper John Cooper Works.
Το τιμόνι εκτός από διάφορα μπουτόν φιλοξενεί και paddles αλλαγής ταχυτήτων, ενώ μια πλεκτή επιφάνεια στο ταμπλό με μαύρο και κόκκινο μοτίβο θέλει να υπενθυμίσει το παρελθοντικό αγωνιστικό DNA του μοντέλου. Να σημειωθεί πως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού είναι και ένα ηχοσύστημα Harman Kardon.