Το Renault Megane RS συνελήφθη καμουφλαρισμένο να δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring, όπου θα διεκδικήσει εκ νέου το επίζηλο ρεκόρ προσθιοκίνητων.
Το νέο Megane RS στο Ring
3.988 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2017)
Το πολυαναμενόμενο Renault Megane RS συνελήφθη ξανά καμουφλαρισμένο, μόνο που αυτή τη φορά ήταν στο Nurburgring στα πλαίσια των δοκιμών του πριν διεκδικήσει εκ νέου το επίζηλο ρεκόρ στην πίστα.
Ο χρόνος που πετυχαίνει το κάθε γρήγορο νέο μοντέλο στην πίστα του Nurburgring, έχει αναδειχθεί σε μείζον θέμα στις μέρες μας, με τις εταιρείες να στήνουν εκεί μια σύγχρονη αρένα όπου σφάζονται για το ρεκόρ.
Ο στόχος του νέου Megane RS είναι η επίδοση του νέου Honda Civic Type R, το οποίο έκανε νέο ρεκόρ στο Ring με χρόνο 7:43.8. Σύμμαχο σε αυτή την προσπάθεια οι Γάλλοι θα έχουν το σύστημα τετραδιεύθυνσης του μοντέλου τους.
Στη μάχη που έχει ανάψει (και) στα προσθιοκίνητα, η Renault ετοιμάζεται να πάρει το αίμα της πίσω με το νέο Megane RS. Στην περίπτωση που δε βαρεθήκατε να βλέπετε το επερχόμενο μοντέλο καμουφλαρισμένο, πάρτε άλλη μία δόση από το αυτοκίνητο να δοκιμάζεται στην Πράσινη Κόλαση.
Ο στόχος φυσικά του νέου Megane RS είναι η επίδοση του νέου Honda Civic Type R, το οποίο έκανε νέο ρεκόρ στο Ring με χρόνο 7:43.8. Σύμμαχο σε αυτή την προσπάθεια οι Γάλλοι θα έχουν το σύστημα τετραδιεύθυνσης του μοντέλου τους, το οποίο έκανε ντεμπούτο στο Megane GT.
Φυσικά οι άνθρωποι της Renault Sport θα επέμβουν στο σύστημα, ενώ αναμένεται να προσθέσουν στο μενού ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, οι φήμες θέλουν το 2λιτρο σύνολο να δίνει τη θέση του σε ένα turbo 1,8 λίτρων, το οποίο προέρχεται από το Alpine A110. Η απόδοσή του αναμένεται να είναι τουλάχιστον στους 300 ίππους, με τη Renault να δίνει την επιλογή και για μηχανικό κιβώτιο.
Το μόνο που θέλουμε εμείς είναι να φύγει το καμουφλάζ και να δούμε κάποια στιγμή το νέο Renault Megane RS πριν από το ντεμπούτο του Σεπτέμβρη στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Viva France!Και 1800 κυβικα (μάνα για ελλάδα)τετραδιευθυνση και τουρμπάκλα με 300 άτια ΚΑΙ μηχανικο κιβώτιο!! Επιτελους ανόθευτη οδήγηση από ένα αντρικό όχημα από τα καλύτερα μπροστιοκίνητα χωρίς αυτόματες βλακιες τυπου dsg για τυπου...κονσίτες!Τέρμα η εικονική πραγματικότητα τέρμα τα πλεϊστεϊσον
Viva France!Και 1800 κυβικα (μάνα για ελλάδα)τετραδιευθυνση και τουρμπάκλα με 300 άτια ΚΑΙ μηχανικο κιβώτιο!! Επιτελους ανόθευτη οδήγηση από ένα αντρικό όχημα από τα καλύτερα μπροστιοκίνητα χωρίς αυτόματες βλακιες τυπου dsg για τυπου...κονσίτες!Τέρμα η εικονική πραγματικότητα τέρμα τα πλεϊστεϊσον