ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Mitsubishi Concept XR-PHEV αποκαλύφθηκε πέρσι το Νοέμβριο στο Τόκιο και αποτελεί τον προάγγελο ενός crossover μεσαίας κατηγορίας.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Mitsubishi Concept XR-PHEV αποκαλύφθηκε πέρσι το Νοέμβριο στο Τόκιο και αποτελεί τον προάγγελο ενός crossover μεσαίας κατηγορίας.

Το νέο Mitsubishi Concept XR-PHEV στη Γενεύη

6.034 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2014)

Το Mitsubishi Concept XR-PHEV -το οποίο κάνει την ευρωπαϊκή του εμφάνιση στη Γενεύη- συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία ενός SUV coupe με την plug-in υβριδική τεχνολογία στα μηχανικά του μέρη.

Το Mitsubishi Concept XR-PHEV αποκαλύφθηκε πέρσι το Νοέμβριο στο Τόκιο και αποτελεί τον προάγγελο ενός crossover μεσαίας κατηγορίας. Χρησιμοποιεί το plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (PHEV) της Mitsubishi Motors σε μία διάταξη εμπρόσθιας κίνησης (FWD), συνδυάζοντας τη λειτουργικότητα ενός SUV με σπορ coupe σχεδίαση. Αναλυτικότερα, η χρήση του συστήματος FWD PHEV, χωρίς μοτέρ πίσω μειώνει το βάρος και τις απώλειες τριβών, ενώ προσφέρει βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου και ηλεκτρισμού. Από το στάνταρ πρόγραμμα της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας EV, το σύστημα κίνησης του Concept XR PHEV επιλέγει αυτόματα ένα από τα δύο πρόσθετα προγράμματα οδήγησης –Series Hybrid και Parallel Hybrid – αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις οδηγικές συνθήκες και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, όπως και στο Outlander PHEV.Αντίστοιχα, η ηλεκτροκίνηση EV στο 100% επιτυγχάνεται με τη χρήση των προγραμμάτων Battery Charge Mode ή Battery Save Mode. Το Concept XR-PHEV εφοδιάζεται επίσης με παροχή 100V AC με ικανότητα μέχρι 1500 watt. Το σύστημα μπορεί να προσφέρει ηλεκτρισμό κατάλληλο για την τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών για μία ολόκληρη μέρα μόνο μέσω της μπαταρίας, ή για 10 ημέρες, όταν ο κινητήρας χρησιμοποιείται για την φόρτισή της. Το Concept XR-PHEV επιπλέον χρησιμοποιεί ηλιακά πάνελ ενσωματωμένα στην οροφή που χρησιμοποιούνται για τη φόρτιση της μπαταρίας των περιφερειακών συστημάτων, ενώ η αεροτομή μεταβλητής γωνίας στο πίσω τμήμα της οροφής προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες, όπως ανακοινώνει η εταιρεία.Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι τα Concept GC-PHEV και Concept AR είναι τα άλλα δύο, που επίσης εκτίθεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2014.

Το Concept GC-PHEV μας προϊδεάζει για ένα μεγάλο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό SUV με μόνιμη τετρακίνηση (full-time 4WD).

Το Concept GC-PHEV μας προϊδεάζει για ένα μεγάλο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό SUV με μόνιμη τετρακίνηση (full-time 4WD).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NEXEN VS CONTINENTAL