ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ένα ανεξάρτητο σχέδιο του Nissan GT-R δίνει μία πρώτη ιδέα για τη νέα γενιά του δημοφιλούς supercar.

Tο πίσω μέρος το πίσω μέρος είναι σχεδιασμένο με μία τετράγωνη αντίληψη η οποία υποδιαιρείται σε μικρότερα τριγωνικά στοιχεία και αιχμηρές γωνίες

O Gololobov άντλησε κάποια στοιχεία του τρέχοντος μοντέλου, τα οποία συνδύασε με κάποια από το concept του Gran Vision Gran Turismo που αποκαλύφθηκε πριν από μερικά χρόνια.

Το πλαϊνό μέρος είναι εξίσου έντονα σχεδιασμένο.

Το νέο GT-R εμπνέει πριν ακόμα εμφανιστεί

3.647 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2018)

Ένα ανεξάρτητο σχέδιο του Nissan GT-R δίνει μία πρώτη ιδέα για τη νέα γενιά του δημοφιλούς supercar.

Είναι πλέον γνωστό πως η Nissan εργάζεται πάνω στην κατασκευή του νέου GT-R, το οποίο πιθανότατα θα ονομαστεί R36.
 
Όταν το νέο ιαπωνικό supercar θα κάνει την επίσημη εμφάνιση του, αυτόματα θα σημάνει και το τέλος του R35 το οποίο θα δώσει τη θέση του στον νέο διάδοχό του, μετά από περίπου μία δεκαετία που απασχολεί όλους τους φίλους της αυτοκίνησης.
 
Σύμφωνα με τις φήμες η νέα γενιά του η νέα γενιά GT-R δεν θα ξεκινήσει την κατασκευή της μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2020, βάζοντας έτσι πολλούς ανεξάρτητους σχεδιαστές σε διαδικασία σκέψης για το πώς θα μπορούσε να είναι η εξωτερική εμφάνιση του «Godzilla», όταν θα συστηθεί και επίσημα στον κόσμο.
 
Ένας από αυτούς τους σχεδιαστές είναι και ο Vladimir Gololobov, ο οποίος δημοσίευσε τη δουλειά του, δείχνοντας πως εκείνος οραματίζεται πως θα είναι το νέο Nissan GT-R.
Για να φτάσει στο τελικό αποτέλεσμα ο Gololobov άντλησε κάποια στοιχεία του τρέχοντος μοντέλου, τα οποία συνδύασε με κάποια από το concept του Gran Vision Gran Turismo που αποκαλύφθηκε πριν από μερικά χρόνια. Με μία σύντομη ματιά, στο εμπρόσθιο μέρος βλέπουμε να κυριαρχούν οι κάθετα τοποθετημένοι προβολείς, που ουσιαστικά φαίνονται σαν ένα μέρος των τεράστιων φτερών. Το καπό έχει εγκατασταθεί λίγο χαμηλότερα ενώ η εικόνα του μπροστινού μέρους ολοκληρώνεται με τις τεράστιες εισόδους αέρα, προφανώς για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα.
 
Το πλαϊνό μέρος είναι εξίσου έντονα σχεδιασμένο ενώ βλέπουμε και τις τεράστιες ζάντες, ενώ το πίσω μέρος το πίσω μέρος είναι σχεδιασμένο με  τετράγωνα χαρακητιστικά τα οποία χωρίζονται σε μικρότερα τριγωνικά στοιχεία και αιχμηρές γωνίες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απολήξεις του συστήματος εξάτμισης αλλά και η μεγάλη αεροτομή.
 
Δεν γνωρίζουμε εάν οι σχεδιαστές της Nissan σκοπεύουν να δώσουν μία τέτοια εικόνα στο νέο GT-R ωστόσο τα σχέδια των ανεξάρτητων σχεδιαστών μπορούν να αποτελέσουν μία μικτή πηγή έμπνευσης.   

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA