To πως θα μπορούσε να μοιάζει η hot hatch έκδοση του νέου Peugeot 208 παρουσίασε σε πρότασή της το βρετανικό site carwow υποθέτοντας πως η γαλλική φίρμα θα κάνει το βήμα να προχωρήσει στην κατασκευή μιας έκδοσης επιδόσεων αποκλειστικά με ηλεκτρικούς κινητήρες.
Οι διαφορές στην εμφάνισή του δεν είναι μεγάλες σε σχέση με το e-208 αφού ουσιαστικά οι μόνες αλλαγές αφορούν την προσθήκη κάποιων αεροδυναμικών βοηθημάτων στα άκρα του προφυλακτήρα και την χαρακτηριστική δίτονη βαφή που έχει υιοθετήσει η φίρμα στα GTi μοντέλα της.
Πηγές κάνουν λόγο πως η Peugeot δεν έχει άλλη λύση από το να προχωρήσει στην κατασκευή ενός ηλεκτρικού μοντέλου επιδόσεων, αφού ένα 208 GTi με σχεδόν 300 άλογα μέσω ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης θα έχει επιπτώσεις στον μ.ο εκπομπών ρύπων που η Peugeot θέλει να κρατήσει χαμηλά για να αποφύγει τα βαριά χρηματικά πρόστιμα. Παράλληλα, ειδικοί υποστηρίζουν πως ένα ηλεκτρικό 208 υψηλών επιδόσεων θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κόσμου αφού θα είναι το πρώτο GTi που θα προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση. Η Renault λέγεται πως θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο με το Clio, ωστόσο οι αναφορές κάνουν λόγο πως πιθανότατα το Clio RS θα γίνει ηλεκτρικό στην επόμενη γενιά του. Αλλωστε, η Renault έχει κάνει γνωστό πως θέλει να φτιάξει ένα πολύ γρήγορο Ζοe.
Σημαντικό είναι να τονιστεί πως όλα τα ηλεκτρικά και υβριδικά Peugeot επιδόσεων δεν θα έχουν την ονομασία GTi αλλά θα αναγνωρίζονται ως PSE (Peugeot Sport Engineered). Η αρχή για όσους θυμούνται έγινε με το Peugeot 508 Sport Engineered Concept που παρουσιάστηκε στην Γενεύη έχοντας έναν PureTech κινητήρα 200 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
Περισσότερες πληροφορίες αναμένονται μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, όταν και τα υψηλόβαθμα στελέχη της φίρμας θα πάρουν τις τελικές αποφάσεις σχετικά με το μέλλον των μελλοντικών hot-hatch.