Η νέα γενιά του Captur βασίζεται στην CMF-B πλατφόρμα που επιτρέπει στην Renault να εξοπλίσει το μοντέλο με νέα κινητήρια σύνολα. Συγκεκριμένα, η αρχή γίνεται στην βενζίνη με το μοτέρ TCe των 3 κυλίνδρων στο 1,0 λίτρο και απόδοση 100 ίππους και 160 Nm ροπής σε συνδυασμό με το 5τάχυτο κιβώτιο της μάρκς. Από εκεί κι έπειτα θα αναλαμβάνει δράση ο νέος κινητήρας των 1,33 λίτρων σε δύο εκδόσεις 130 ίππων και 240 Nm ροπής με 6άρι μηχανικό ή 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και 155 ίππων και 270 Nm ροπής μόνο με την αυτόματη μετάδοση.
Στο diesel, η μόνη επιλογή είναι ο 1.500άρης dCi σε δύο εκδόσεις. H πρώτη αποδίδει 95 ίππους και 240 Nm ροπής και προσφέρεται μόνο με το 6άρι μηχανικό ενώ η δεύτερη αποδίδει 115 άλογα και 260 Nm ροπής σε συνδυασμό είτε με το 6άρι χειροκίνητο ή το 7άρι αυτόματο κιβώτιο.
Το νέο Renault Captur ωστόσο θα προσφερθεί και σε plug-in υβριδική έκδοση Ε-Τech με ηλεκτρική αυτονομία 45 χιλιομέτρων. Το κινητήριο σύνολο θα αποτελείται από έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 9,8kWh. H Renault υποστηρίζει πως το νέο Captur ια γίνει το πρώτο προσιτό οικονομικά plug-in υβριδικό στην κατηγορία του.