Το επόμενο Passat, το Tiguan και το T-Roc είναι τα τελευταία αυτοκίνητα της Volkswagen με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Δεν υπάρχει στο πλάνο της μάρκας νέο Golf με κινητήρα βενζίνης. Δείτε τι είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW, Thomas Schäfer και για το μέλλον του Polo!
Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στην ιστοσελίδα Automobilwoche, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schäfer, μιλώντας για το τι επιφυλάσσει το μέλλον για τη μάρκα του Wolfsburg. Η συζήτηση όπως είναι φυσικά περιστράφηκε γύρω από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ από την κουβέντα δεν έλειψαν και οι αναφορές για τα μοντέλα που θα φορούν κινητήρες εσωτερικής καύσης, η αντίστροφη μέτρησης για το τέλος των οποίων έχει ήδη ξεκινήσει!
Το νέο T-Roc το τελευταίο VW με κινητήρα εσωτερικής καύσης
Σύμφωνα λοιπόν με τις επίσημες δηλώσεις του Thomas Schäfer, η VW έχει σχεδόν τελειώσει με την κυκλοφορία νέων αυτοκινήτων με κινητήρα βενζίνης/diesel. Αργότερα φέτος, η γερμανική μάρκα σκοπεύει να λανσάρει την επόμενη γενιά του Passat (μόνο ως βάγκον) και το Tiguan. Το 2024 έρχεται το Tayron (crossover για την Κίνα), ενώ το 2025 θα δούμε το νέο T-Roc. Ο Schäfer είπε ότι αυτά θα είναι τα τελευταία αυτοκίνητα που θα προσφερθούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα είναι διαθέσιμα στη δεκαετία του 2030. Μιλώντας συγκεκριμένα για την Ευρώπη ο Schäfer σημείωσε: «Το T-Roc είναι το τελευταίο αυτοκίνητο που θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη. Αυτή τη στιγμή στο πλάνο μας δεν υπάρχει άλλο καινούργιο αυτοκίνητο που να προγραμματίζεται με μοτέρ εσωτερικής καύσης μετά από το T-Roc».
Δεν σχεδιάζεται νέο Golf με βενζίνη/diesel
Σε ότι αφορά το best-seller, Golf ο επικεφαλής της VW αποκάλυψε πως το 2024 θα υπάρχει μία σημαντική αναβάθμιση στο μοντέλο για να το διατηρήσει φρέσκο στις αγορές. Από κει και πέρα δεν σχεδιάζεται μια ένατη γενιά με κινητήρες βενζίνης/diesel, αλλά όπως ξεκαθάρισε σε περίπτωση που τα πράγματα εξελιχθούν διαφορετικά μέχρι το 2026 ή το 2027, τότε ίσως να λανσαριστεί μία νέα γενιά του Golf. Μιλώντας για την παρουσία ηλεκτρικού Golf αποκάλυψε πως δεν έχει προγραμματιστεί για να βασίζεται στην πλατφόρμα MEB/MEB+ και θα συμβεί μόνο στην επερχόμενη αρχιτεκτονική SSP, οπότε μετά το 2028.
Οδεύει προς το τέλος του το Polo - Έρχεται ηλεκτρικό Tiguan
Από κει και πέρα ο Schäfer άφησε να εννοηθεί ότι το τέλος είναι κοντά για το Polo, καθώς οι επερχόμενοι κανονισμοί εκπομπών ρύπων Euro 7 θα κάνουν το δημοφιλές μικρό πολύ ακριβό μετά την προσθήκη ενός υβριδικού συστήματος κίνησης. Συνεχίζοντας, αποκάλυψε πως ένα νέο ηλεκτρικό crossover που κατασκευάζεται στο Wolfsburg θα λανσαριστεί το 2026 και ο υπεύθυνος της VW είπε ότι θα μπορούσε να ονομάζεται ID. Tiguan. Η εταιρεία σκοπεύει να διατηρήσει ζωντανά τα εμβληματικά ονόματα στην εποχή των ηλεκτρικών, όπως για παράδειγμα τα Golf και Tiguan.
Μόνο ηλεκτρικά στην Ευρώπη από το 2033 η VW
Η VW σκοπεύει να πουλά μόνο ηλεκτρικά στην Ευρώπη από το 2033 , δύο χρόνια πριν τεθεί σε ισχύ η απαγόρευση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
💣Αποκαλυπτικός όσο ποτέ ο επικεφαλής της VW!💣
- Passat (2023), Tiguan (2024) και T-Roc (2025) τα τελευταία VW με μοτέρ βενζίνης/ diesel.
- Δεν σχεδιάζεται νέο Golf (9ης γενιάς) με βενζίνη/diesel.
- Οδεύει προς το τέλος του το Polo❗
- Έρχεται ηλεκτρικό Tiguan με το όνομα ID. Tiguan.
Πως σχολιάζεις τις αποκαλύψεις του CEO της VW; Συμφωνείς με το πλάνο της μάρκας;