12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τι καινούργιο φέρνει το ανανεωμένο Toyota Yaris; Τα θέτουμε αντιμέτωπα σε μια σύντομη σύγκριση...
Κόντρα Yaris Vs Yaris
19.827 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2017)
Το νέο Toyota Yaris είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Τι καινούριο φέρνει και που διαφέρει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο;
Που διαφέρει
- Νέος 1.500άρης βενζινοκινητήρας 111 ίππων
- Πιο δυναμική σχεδίαση
- Νέες βάσεις μηχανής, αμορτισέρ και ρύθμιση του ESP και τιμονιού
Μπορεί να είναι το νούμερο 1 μοντέλο σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά και το νούμερο 1 στη δημοφιλέστερη και πιο ανταγωνιστική κατηγορία, τα μικρά, αυτό όμως δεν σημαίνει πως μπορεί και να επαναπαυθεί στις δάφνες του. Ο λόγος, για το Toyota Yaris, το οποίο ανανεώθηκε πρόσφατα, αισθητικά και μηχανικά, για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τον σκληρό -υπάρχων και μελλοντικό- ανταγωνισμό.
Αισθητικές ανανεώσεις στα σημεία έχουν λάβει χώρα στο ανανεωμένο Yaris, από τους σχεδιαστές της ιαπωνικής φίρμας.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της ιαπωνικής εταιρείας, το νέο Toyota Yaris ακολουθεί τη λογική σχεδίασης ενός καταμαράν. Προφανώς εννοούν για το εμπρός μέρος και το «X» που εκτείνεται στις άκρες, αφήνοντας αρκετό χώρο για την κυψελωτή μαύρη μάσκα στο κάτω μέρος, όμως -να είμαστε ειλικρινείς- σε εμάς ο συνειρμός δεν έγινε αμέσως… Θα λέγαμε με πιο απλά λόγια πως το ανανεωμένο Yaris ακολουθεί τη σχεδίαση του προηγούμενου και με τα νέα φανάρια και τους προφυλακτήρες δείχνει αρκετά πιο φρέσκο και δυναμικό.
Εσωτερικό: Minor update
Καθότι πρόκειται για ανανέωση, οι αλλαγές στο εσωτερικό δεν είναι ριζικές και η διάταξη έχει παραμείνει ίδια. Ωστόσο, υπάρχουν μικρές βελτιώσεις. Πρώτα από όλα ο πίνακας οργάνων φιλοξενεί μια έγχρωμη οθόνη αφής 4,2 ιντσών, έπειτα, νέα είναι τα χειριστήρια στο τιμόνι (σ.σ. είναι πιο ποιοτικά στην αφή) και στην οθόνη στην κεντρική κονσόλα, ενώ νέα σχεδίαση έχουν και οι αεραγωγοί στις άκρες του ταμπλό. Minor update, λοιπόν, που θα επιτρέψει στο μοντέλο να συνεχίσει γερά στην κατηγορία. Όσο τέλος για την ποιότητα των υλικών και τους χώρους; Τα σκληρά πλαστικά συνεχίζουν να έχουν πολύ καλή συναρμογή για τα δεδομένα, ενώ οι χώροι στο εσωτερικό είναι από τους πιο ανταγωνιστικούς. Από την άλλη, η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ βρίσκεται πλέον στο μ.ο. της κατηγορίας (286 λτ.), ένεκα των νέων αφίξεων.
Κινητήρες: Νέος 1.500άρης κινητήρας στη θέση του 1,33 Dual VVT-i
Παρόλο που όλοι οι κατασκευαστές έχουν στραφεί στους μικρούς τούρμπο βενζινοκινητήρες, παρόλο που η Toyota διαθέτει ήδη στη γκάμα της τον 1,2 Τurbo των 116 ίππων (βλ. Auris), για το Yaris οι τεχνικοί δεν ακολούθησαν την «εύκολη» λύση, αλλά εξέλιξαν ένα νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.500 κυβικών, ο οποίος αντικαθιστά τον 1,33 Dual VVT-i. Αυτός αποδίδει 111 ίππους (99 PS είχε ο 1,33 VVTi), 136 Nm ροπής (125 Nm ο 1,33), έχει καλύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,0 δλ. έναντι 11,7 δλ.), και το σημαντικότερο είναι πιο οικονομικός, όχι μόνο στα χαρτιά, αλλά και στην πράξη. Είχαμε την ευκαιρία να τον οδηγήσουμε κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου, και παρόλη την πίεση το trip computer δεν έγραψε πάνω από 5,8 λτ./100 χλμ. Όσο τέλος, για την υπόλοιπη γκάμα, καμία αλλαγή δεν έχει γίνει στο diesel, και το βάρος θα δοθεί προφανώς στο υβριδικό, το οποίο έχει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά.
Καλύτερο στο δρόμο και στις λακούβες το HSD
Νέες βάσεις μηχανής, αμορτισέρ, υποπλαίσιο στη μπροστινή ανάρτηση, και λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στο ανανεωμένο Yaris οι οποίες του εξασφαλίζουν μια πιο ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά. Αναλυτικότερα, το ανανεωμένο μοντέλο (και δη η υβριδική έκδοση) αποσβένει καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου, είναι πιο ήσυχο και σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, ενώ βελτιωμένη είναι η οδική συμπεριφορά υπό πίεση. Κατά τα άλλα, βασικά οδικά χαρακτηριστικά και σε αυτή την έκδοση αποτελούν η ευελιξία μέσα στην πόλη και η πρακτικότητα στη χρήση.
Τιμές στα ίδια επίπεδα
Το ανανεωμένο Toyota Yaris βρίσκεται εδώ και λίγες μόλις μέρες στην ελληνική αγορά και οι τιμές του δεν διαφοροποιούνται αισθητά σε σχέση με πριν. Πιο αναλυτικά, η τιμή του ξεκινά από τα 12.000 ευρώ για την έκδοση Cool με τον 1.0 βενζινοκινητήρα, ενώ με τον 1,5 Dual VVT-iE ξεκινάει από τα 13.100 ευρώ στην επόμενη έκδοση Active. Ως diesel ξεκινάει από τα 16.200 ευρώ, ενώ η τιμή του υβριδικού ανέρχεται στα 16.690 ευρώ. Πλουσιότερος και πληρέστερος σε σχέση με πριν είναι τέλος ο εξοπλισμός σε κάθε έκδοση.
Μπράβο στην τουοτα αντί να το κάνει λαδιέρα(1000ρι τούρμπο αναξιόπιστο στο χρόνο)ανέβασε τα κυβικά σε 1500 έτσι έχεις και επιδόσεις και αξιοπιστία στο χρόνο και καταπληκτική τιμή το έχει το γιαρις
Πλάκα έχεις ...τσολιά με το που είπα λαδιέρες χωρις να αναφερω πουθενα το όνομα vw κατευθείαν πετάχτηκες 😁, μ αρέσεις που έχεις το γνώθι σ αυτόν😂,κατα τα άλλα θα ήθελαν οι γερμανοί να ειχαν την αξιοπιστια των mazda mps.Κι όσο για τα γαλλικα εχουν ντιζάιν, στυλ ,προσωπικότητα ,διαφορετικότητα το ενα μοντελο απο το άλλο(ξερεις που το παω ειπαμε έχεις το γνωθι σαυτον),κρατηματα και ναι πάσχουν σε αξιοπιστια και δουλεια τους ειναι να τα διορθώσουν και θα τους κραζω όσο μπορω δε θα κρυβω τα ελαττώματα τους σαν μερικούς,δε φταιει σε τίποτα ο κοσμακης να σκαζει τα χρηματα του κι ο γάλλος σταματημενος στη δεξιά πλευρά του δρόμου μ ανοιγμενο καπο να περιμένει...οδική!
France το μεγαλυτερο τρολ του autotriti μετα τον ασυναγωνιστο Εκαλιωτη με το mazda εμ-πι-χες!!! 1,2 Puretech τρικυλινδρουλης και πιεσμσενος στα 130αλογατα,Γαλλικη υπεροχη λεμε!
Μη μπερδεύουμε την επίσημη εργοστασιακή τυποποιημένη κατανάλωση (5.0 λ) με την ένδειξη του Trip Comp. .. Από την ένδειξη του τρίπ υπολογίστε + 10-15 % στη χειρότερη δλδ 6.5-6.7 που δε το λες κι άσχημο για τα κυβικά και τα άλογά του.
Για να λέει το trip 5,8 πραγματική κατανάλωση θα έχει κοντά στο 7,5... δεν το λες και λίγο