ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο αυτόματο Toyota GR Yaris είναι πιο γρήγορο από το χειροκίνητο!

Το νέο αυτόματο Toyota GR Yaris είναι πιο γρήγορο από το χειροκίνητο!

2.500 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2024)

- Το GR Yaris κοντράρεται με τον εαυτό του!
- Πιο γρήγορο το GR Yaris με αυτόματο κιβώτιο απ' ότι με χειροκίνητο.
- Έκανε τα 400 μέτρα σε 13,6 δευτερόλεπτα.
- Οι αλλαγές της Toyota για την ενίσχυση του κινητήρα.

Το GR Yaris κοντράρεται με τον εαυτό του!

Το ανανεωμένο Toyota GR Yaris με το νέο αυτόματο κιβώτιο έκανε πρόσφατα την εμφάνισή του, ωστόσο δεν άργησε να αποδείξει πως είναι πιο γρήγορο από το μοντέλο με το χειροκίνητο κιβώτιο! Μία κόντρα ανάμεσα στο προ-ανανέωσης GR Yaris με χειροκίνητο κιβώτιο, στο ανανεωμένο GR Yaris με χειροκίνητο κιβώτιο και το επίσης ανανεωμένο GR Yaris με το αυτόματο κιβώτιο ξεκαθάρισε το τοπίο!

Πιο γρήγορο το GR Yaris με αυτόματο κιβώτιο απ' ότι με χειροκίνητο

Το ντεμπούτο του ανανεωμένου Toyota GR Yaris έφερε μαζί του μία σειρά από νέα χαρακτηριστικά. Το πρώτο ήταν πως οι μηχανικοί της Toyota αύξησαν την ισχύ του από τα 261 στα 280 άλογα και τη ροπή του από τα 360 Nm στα 390 Nm (τα μοντέλα προδιαγραφών Ιαπωνίας διαθέτουν 305 ίππους από 281 πριν την ανανέωση). Το δεύτερο νέο ήταν πως το «καυτό» ιαπωνικό μικρό θα προσφέρεται πλέον και με το νέο αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο DAT (Direct Automatic Transmission), το οποίο ανέπτυξε πρόσφατα η μάρκα, έχοντας σημειώσει νωρίτερα πως θα αποτελέσει έναν «game changer» στην γρήγορη οδήγηση.

Έκανε τα 400 μέτρα σε 13,6 δευτερόλεπτα

Μάλιστα, ένα βίντεο έρχεται για να αποδείξει του λόγου το αληθές των ανθρώπων της Toyota, με πράξεις και όχι με λόγια, βάζοντας σε κόντρα τα τρία μοντέλα. Δηλαδή, το προ-ανανέωσης GR Yaris με χειροκίνητο κιβώτιο, το ανανεωμένο GR Yaris με χειροκίνητο κιβώτιο και το επίσης ανανεωμένο GR Yaris με το αυτόματο DAT κιβώτιο. Όπως βλέπουμε στο βίντεο το πιο γρήγορο GR Yaris σε αυτή τη δοκιμή ήταν το ανανεωμένο με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, κάνοντας σπριντ 400 μέτρων (1/4 του μιλίου) σε 13,61 δευτερόλεπτα. Το ανανεωμένο GR Yaris με το χειροκίνητο κιβώτιο ακολούθησε με 13,67, ενώ το παλιότερο και λιγότερο ισχυρό GR Yaris, όπως είναι φυσικό ακολούθησε με 14,12 δευτερόλεπτα.

Οι αλλαγές της Toyota για την ενίσχυση του κινητήρα

Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως για να αναβαθμίσουν την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενου τρικύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων του GR Yaris, οι μηχανικοί της Toyota προχώρησαν σε μια σειρά τροποποιήσεων. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν ενισχυμένο σύστημα βαλβίδων, νέο υλικό για τις βαλβίδες εξαγωγής και αύξηση της πίεσης ψεκασμού καυσίμου του συστήματος D-4ST. Τοποθετήθηκαν νέα ελαφριά έμβολα με δακτυλίους ανθεκτικούς στη φθορά και προστέθηκε ένας νέος αισθητήρας πίεσης εισαγωγής. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται μόνο στηέκδοση "Circuit" που διαθέτει ένα πακέτο ψύξης υψηλών επιδόσεων. Αυτό περιλαμβάνει ένα νέο πρόσθετο ψυγείο για βελτίωση της αξιοπιστίας κατά την οδήγηση με τέρμα γκάζι, τροποποιήσεις στην εισαγωγή αέρα και intercooler με ψεκασμό.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS