Το μοντέλο το οποίο είχε κάνει την εμφάνισή του καμουφλαρισμένο στο φεστιβάλ του Goodwood, παρουσιάστηκε επισήμως φέροντας κάτω από το καπό, έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 5.0 λίτρων, τον οποίο και δανείστηκε από την F-Type SVR, που του προσφέρει 575 άλογα, 25 περισσότερα από την απλή έκδοση της XJR.
Στο πίσω μέρος βλέπουμε μια διακριτική αεροτομή να είναι ενσωματωμένη στο πορτμπαγκάζ, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν κάθετη θέση.
Το νέο XJR575, έχει ένα μπροστινό προφυλακτήρα που φέρει δύο αεραγωγούς στο κάτω μέρος, ενώ στη μέση δεσπόζει η γυαλιστερή μαύρη γρίλια. Στο πίσω μέρος βλέπουμε μια διακριτική αεροτομή να είναι ενσωματωμένη στο πορτμπαγκάζ, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν κάθετη θέση. Τέλος αξίζει να σημειωθεί οι μαύρες 20άρες ζάντες, με την κόκκινη δαγκάνα να αναδεικνύει ακόμα περισσότερο το σπορ χαρακτήρα.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, τα καθίσματα προσφέρονται σε δύο επιλογές χρωμάτων, ενώ θα μπορέσει να βρει κανείς και το σύστημα ψυχαγωγίας Touch Pro, χρησιμοποιώντας μια κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών. Από κει και πέρα η τεχνολογική υποβοήθηση του οδηγού συνεχίζεται με πλήθος συστημάτων, μεταξύ των οποίων το σύστημα