Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με τον Juan Pablo Montoya στο τιμόνι της, η Ciron έδειξε πως χρειάζεται μόλις 41,96 δλ. για να πάει από στάση στα 400 χλμ./ώρα και από αυτή τη ταχύτητα να ακινητοποιηθεί, κάτι που απαίτησε 3.112 μέτρα για να συμβεί.

Το 0-400 έγινε σε 32,6 δλ. και ύστερα από 2.621 μέτρα, όταν και ο Κολομβιανός οδηγός πλάκωσε τα κεραμικά φρένα με τα πιστόνια τιτανίου και με τη βοήθεια της πίσω αεροτομής, σταμάτησε το αμάξι.

Την επίβλεψη της προσπάθειας είχε η SGS-TUV Saar, η οποία έδωσε και την επίσημη πιστοποίηση. Τα εκπληκτικά αποτελέσματα θα παρουσιαστούν επισήμως αύριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

O Montoya βελτίωσε το προσωπικό του ρεκόρ ταχύτητας, όταν έπιασε με την Chiron τα 420 χλμ./ώρα, μια επίδοση που ελπίζει να ανεβάσει του χρόνου, αν η Bugatti τον επιλέξει για την απόπειρα να πάρει το ρεκόρ ταχύτητας.

Το ρεκόρ της Chiron (vid)

2.524 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2017)

Μέχρι να προσπαθήσει να καταρρίψει το ρεκόρ ταχύτητας, η Bugatti Chiron έχοντας για οδηγό τον Juan Pablo Montoya, μας δείχνει πως χρειάζεται λιγότερο από 42 δλ. για να κάνει το 0-400-0 χλμ./ώρα.

Το βίντεο που σας δείξαμε εχθές με την Bugatti Chiron να κάνει με άνεση το 0-400, ήταν τελικά μια πρόγευση για το ρεκόρ που έκανε το γαλλικό hypercar.
 
Με τον Juan Pablo Montoya στο τιμόνι της, η Ciron έδειξε πως χρειάζεται μόλις 41,96 δλ. για να πάει από στάση στα 400 χλμ./ώρα και από αυτή τη ταχύτητα να ακινητοποιηθεί, κάτι που απαίτησε 3.112 μέτρα για να συμβεί.
 
Το 0-400 έγινε σε 32,6 δλ. και ύστερα από 2.621 μέτρα, όταν και ο Κολομβιανός οδηγός πλάκωσε τα κεραμικά φρένα με τα πιστόνια τιτανίου και με τη βοήθεια της πίσω αεροτομής, σταμάτησε το αμάξι.
 
Η Bugatti αναφέρει για το γεγονός: «Ο ταχύτερος χρόνος που έγινε ποτέ και ο οποίος μετρήθηκε επισήμως, για αυτοκίνητα παραγωγής. Πρόκειται για το πρώτο βήμα στο δρόμο για ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας για οχήματα παραγωγής.».
   
Την επίβλεψη της προσπάθειας είχε η SGS-TUV Saar, η οποία έδωσε και την επίσημη πιστοποίηση. Τα εκπληκτικά αποτελέσματα θα παρουσιαστούν επισήμως αύριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
 
Σε ό,τι αφορά στον Montoya, αυτός επέλεξε να μη φορέσει τα συνήθη προστατευτικά μέσα όταν έκανε το ρεκόρ, καθώς όπως δήλωσε ένιωθε τελείως χαλαρός στο αμάξι. Βελτίωσε μάλιστα το προσωπικό του ρεκόρ ταχύτητας, όταν έπιασε με την Chiron τα 420 χλμ./ώρα, μια επίδοση που ελπίζει να βελτιώσει του χρόνου, αν η Bugatti τον επιλέξει για την απόπειρα να πάρει το ρεκόρ ταχύτητας.
 

Hyundai
OPEL