Το σύγχρονο AC Cobra GT Roadster είναι εδώ με 663 ίππους!
3.446 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2023)
Η AC Cars αποκάλυψε το σύγχρονο Cobra GT Roadster, που συνδυάζει την κλασική γοητεία του βρετανικού μοντέλου με 663 άλογα!
Πρεμιέρα από το γήπεδο της Τότεναμ
Ένας από τους παλαιότερους κατασκευαστές οχημάτων της Βρετανίας, η AC Cars, μόλις αποκάλυψε μια σύγχρονη έκδοση του εμβληματικού AC Cobra που ονομάζεται GT Roadster. Το νέο μοντέλο έκανε την επίσημη πρεμιέρα του σε μία ειδική εκδήλωση, η οποία έλαβε χώρα στο γήπεδο της Τότεναμ στο Λονδίνο!
Το νέο AC Cobra GT Roadster είναι σε μεγάλο βαθμό εμπνευσμένο από το αρχικό μοντέλο, ωστόσο χάρη στη νέα πιο σύγχρονη εικόνα και δομή του θα προσφέρεται τόσο ως δεξιοτίμονο αλλά και ως αριστεροτίμονο. Το πλαίσιο στο οποίο βασίζεται είναι νέο αυξάνοντας κατά 284 χιλιοστά το μεταξόνιο απ' ότι στο αρχικό μοντέλο, ενώ αυξημένα είναι και τα μετατρόχια. Πιο συγκεκριμένα οι αναλογίες του νέου Cobra GT Roadster είναι, μήκος 4.225 χιλιοστά, πλάτος 1.980 χιλιοστά, ύψος 1.290 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιό του ανέρχεται στα 2.570 χιλιοστά. Η πλατφόρμα είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο, ενώ το καμπυλόγραμμο αμάξωμα από αναθρακονήματα με αποτέλεσμα το τελευταίο να ζυγίζει μόλις 50 κιλά!!!
V8 μοτέρ της Ford για 460 ή 663 άλογα
Η βρετανική φίρμα αναφέρει πως το Cobra GT Roadster θα συνοδεύεται στάνταρ με τον V8 5,0 λίτρων Coyote κινητήρα της Ford. Στη βασική έκδοση το ατμοσφαιρικό μοτέρ θα προσφέρει 460 άλογα και 570 Nm ροπής, ενώ στην Supercharged έκδοση η ισχύς του αυξάνεται στους 663 ίππους και η ροπή στα 780 Nm. Οι αγοραστές μπορούν να συνδυάσουν τα μοτέρ είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων με χειριστήρια στο τιμόνι. Η ισχυρότερη από τις δύο εκδόσεις του Cobra GT Roadster χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα για να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα πριν την τελική ταχύτητα των 278 χλμ./ώρα. Στη βασική έκδοση το μοντέλο απαιτεί 4,5 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση η κίνηση κατευθύνεται στους πίσω τροχούς.
Με τον αρχικό σχεδιασμό αλλά εκσυγχρονισμένο
Η εξωτερική σχεδίαση του οχήματος είναι σχεδόν πανομοιότυπη με την αρχική, αλλά οι αναλογίες έχουν αλλάξει ελαφρώς δεδομένου ότι είναι λίγο μεγαλύτερο. Ορισμένα από τα εξαρτήματα έχουν επίσης εκσυγχρονιστεί. Για παράδειγμα, το αυτοκίνητο διατίθεται στάνταρ με νέους κυκλικούς προβολείς με φώτα ημέρας LED, ενώ μεγαλύτερες είναι και οι ζάντες που πλέον μετρούνται σε 19 ή 21 ίντσες.
Ρετρό αλλά και σύγχρονο εσωτερικό
Φυσικά, καινούργιο και πιο σύγχρονο είναι και το εσωτερικό, διατηρώντας ωστόσο ρετρό καταβολές. Το ταμπλό αποτελείται από πολλά κυκλικά όργανα μέτρησης, ενώ το τριάκτινο τιμόνι ενσωματώνει πολλά μπουτόν. Υπάρχει επίσης ένα κουμπί Start/Stop κρυμμένο κάτω από ένα κόκκινο πτερύγιο. Διατίθεται επίσης μια μικρή οθόνη για το infotainment, που πατάει στην κεντρική κονσόλα.