ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η NextEV παρουσίασε επισήμως σήμερα το NIO EP9, το πρώτο της ηλεκτρικό hypercar, το οποίο δικαιούται να υπερηφανεύεται πως είναι το ταχύτερο ηλεκτρικό του κόσμου
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η NextEV παρουσίασε επισήμως σήμερα το NIO EP9, το πρώτο της ηλεκτρικό hypercar, το οποίο δικαιούται να υπερηφανεύεται πως είναι το ταχύτερο ηλεκτρικό του κόσμου

Το ταχύτερο ηλεκτρικό του κόσμου (+vid)

4.795 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2016)

Με ισχύ 1360 ίππων, το NextEV NIO EP9 είναι το ταχύτερο ηλεκτρικό μοντέλο του κόσμου. Όχι στα χαρτιά, στην πίστα, καθώς στο Nurburgring διέλυσε το προηγούμενο ρεκόρ της κλάσης του.

Η NextEV παρουσίασε επισήμως σήμερα το NIO EP9, το πρώτο της ηλεκτρικό hypercar, το οποίο δικαιούται να υπερηφανεύεται πως είναι το ταχύτερο ηλεκτρικό του κόσμου, καθώς στις 14 Οκτωβρίου έκανε ρεκόρ στο Nurburgring με χρόνο 7:05.12, σπάζοντας με άνεση την προηγούμενη επίδοση των 7:22 λεπτών.

Το NIO EP9 διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε τροχό- και τέσσερα ξεχωριστά κιβώτια ταχυτήτων. Τα εν λόγω μοτέρ αποδίδουν συνολικά 1 MegaWatt, που ισοδυναμεί με 1.360 ίππους.

Το NIO EP9 διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε τροχό- και τέσσερα ξεχωριστά κιβώτια ταχυτήτων. Τα εν λόγω μοτέρ αποδίδουν συνολικά 1 MegaWatt, που ισοδυναμεί με 1.360 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το NIO EP9 διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε τροχό- και τέσσερα ξεχωριστά κιβώτια ταχυτήτων. Τα εν λόγω μοτέρ αποδίδουν συνολικά 1 MegaWatt, που ισοδυναμεί με 1.360 ίππους. Η ροπή, πάλι, βρίσκεται στα 6.334 Nm και είναι διαθέσιμή από τις 0 έως τις 7.500 σ.α.λ.
 
Δεν είναι περίεργο, λοιπόν, που το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 2,7 δλ., το 0-200 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. και το 0-300 χλμ./ώρα σε 15,9 δλ. Η τελική ταχύτητα είναι στα 313 χλμ/ώρα, ενώ φτάνει στα 400 μέτρα σε 10,1 δλ. πίανοντας ταχύτητα 249 χλμ./ώρα. Οι μπαταρίες φορτίζουν μέσα σε μόλις 45 λεπτά και χαρίζουν στο όχημα αυτονομία 427 χλμ.
 
Το NIO EP9 έχει μήκος 4.888 χλστ., πλάτος 2.230 χλστ. και ύψος 1.150 χλστ. Ζυγίζει 1.735 κιλά, με τις υδρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου να έχουν βάρος 635 κιλών, ενώ όλα τα carbon μέρη του 364 κιλά. Το monocoque σασί του είναι και αυτό ανθρακονημάτινο και πληροί τις προδιαγραφές των LMP1 μονοθέσιων του Le Mans. Η ανάρτηση είναι ενεργή και ρυθμιζόμενη, ενώ διαθέτει carbon-κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 408x40 χλστ. μπροστά και 408x36 χλστ. πίσω, που συνεργάζονται με εξαπίστονες δαγκάνες.
 
Η ενεργή αεροδυναμική επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παράγει 24.000 Nm κάθετης δύναμης στα 240 χλμ./ώρα, μια τιμή διπλάσια από αυτή των μονοθέσιων της F1. Επιπλέον, το NIO EP9 παράγει 3,3 G κατά το φρενάρισμα και 2,53 G στρίβοντας με 230 χλμ./ώρα. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Mototriti.gr