Το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας στο νέο Clio E-Tech (υβριδικό) και το κιβώτιο που χρησιμοποιεί ενσωματώνουν στοιχεία που χρησιμοποιεί η εταιρεία στα μονοθέσιά της στο πρωτάθλημα της F1. Ας δούμε το κιβώτιο πιο αναλυτικά.
Υβριδικό κιβώτιο που συνδέεται απευθείας με τα 2 μοτέρ κίνησης
Σε ένα αυτόματο κιβώτιο, βασικό είναι να μην υπάρχουν κενά απόδοσης στις εναλλαγές των σχέσεων. Μπορεί στην F1 αυτό να εξυπηρετεί την απόλυτη σταθερότητα του μονοθεσίου, στο νέο Clio E-Tech όμως, εκτός από αυτό στοχεύει και στην άνεση και την ευκολία στην οδήγησή του.
Δεν είναι λίγες οι φορές που στοιχεία τα οποία εξελίσσουν και δοκιμάζουν οι εταιρείες για τα μονοθέσιά τους περνούν σταδιακά και σε κάποια μορφή και στα συμβατικά καθημερινά μας αυτοκίνητα. Αυτός είναι άλλωστε και ο πρωταρχικός ρόλος και η σημασία του να αγωνίζεσαι σε ένα τέτοιο πρωτάθλημα, με τις συνεχείς προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες να ενισχύουν την R&D εικόνα τους.
Με τα μονοθέσια να έχουν περάσει πλέον σε μια νέα «υβριδική» εποχή, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τα δικά μας καθημερινά αυτοκίνητα, ο συνδυασμός ενός θερμικού κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες πρέπει να είναι αγαστός, αποδοτικός και φυσικά αξιόπιστος.
Πατώντας σε αυτό το τρίπτυχο η Renault ως προμηθευτής κινητήρων και με μακρά ενασχόληση με την F1, βρήκε λύσεις και υιοθετεί κάποια τεχνολογικά στοιχεία και στα καθημερινά μας αυτοκίνητα, όπως για παράδειγμα στο νέο Clio E-Tech.