3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ποιος θα κερδίσει αυτή τη μάχη; Το Toyota Avensis ή το VW Passat;
Toyota Avensis Vs VW Passat
(22/10/2016)
Βάζουμε στο μικροσκόπιο δυο από τους παραδοσιακούς παίκτες της μεσαίας κατηγορίας, Toyota Avensis και VW Passat. Ποιος πιστεύετε ότι θα βγει νικητής στη μάχη των δυο οικογενειακών μοντέλων;
Με μεγάλα αμαξώματα για άνετους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, υψηλή ενεργητική και παθητική ασφάλεια, αλλά και πλήρη εξοπλισμό, τα μεσαία μοντέλα αποτελούν την κλασική επιλογή των οικογενειαρχών εδώ και δεκαετίες. Όμως, τα τελευταία χρόνια περνούν μία περίοδο κάμψης, η οποία οφείλεται στους μεγάλους κυβισμού κινητήρες τους και την τσιμπημένη -για τα σημερινά δεδομένα ενός μέσου οικογενειάρχη- τιμή κτήσης τους. Παρόλα αυτά, η πορεία τους στην ελληνική αγορά φαίνεται πως μπορεί να πάρει τα πάνω της, χάρη στους νέους μικρούς diesel κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζονται. Χαρακτηριστικά παραδείγματα το Toyota Avensis και το VW Passat.
Το Toyota Avensis έρχεται με πιο δυναμικές και μοντέρνες γραμμές από κάθε άλλη φορά, σε ένα αμάξωμα τριών όγκων που έχει μακρύνει το εμπρόσθιο τμήμα του κατά 40 χλστ., τονίζοντας την παρουσία του. Ξεχωρίζουμε στο εμπρός μέρος τη δυναμική μάσκα που καταλήγει ανάποδα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα εμπρόσθια φωτιστικά με την πολύ μοντέρνα σχεδίαση και φώτα ημέρας LED, αλλά και πίσω, τα μεγάλα LED φωτιστικά και το χρώμιο στο καπό.
Ξεχωρίζει στο εμπρός μέρος η δυναμική μάσκα, που καταλήγει ανάποδα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τo VW Passat 8ης γενιάς έχει κερδίσει και αυτό σε δυναμισμό, σε ένα αμάξωμα που φέρνει και αυτό προς τα 4θέσια κουπέ. Στον όλο δυναμισμό του σχήματος βοηθά και το εμπρόσθιο τμήμα με τους μακρόστενους LED προβολείς και η νέα πλήρως χρωμιωμένη μάσκα, ενώ πιο επιθετικός από ποτέ είναι και ο προφυλακτήρας.
@germanotsolias Ιαπωνοτσολιαδες δεν υπηρξαν και δεν θα υπαρξουν ποτε! Οι Ιαπωνες μας λατρευουν εμας τους Ελληνες και τον πολιτισμο μας. Αν δεις Ιαπωνες να παιζουν αρχαια τραγωδια θα νομιζεις οτι την αποδιδουν το ιδιο ή καλυτερα και απο εμας. Γερμανοτσολιαδες ομως υπηρχαν και εκαναν βρωμικη δουλεια στην Κατοχη. Ψαξε και μαθε τι εκαναν και ελπιζω μετα αν εχεις λιγο Ελλαδα μεσα σου να αλλαξεις το ψευδωνυμο σου. Φιλικα παντα. Οσον αφορα τα αυτοκινητα του αρθρου οι Ιαπωνες δεν πιστευω να πηραν τον κινητηρα αυτουσιο απο την bmw και να μην εβαλαν το χερακι τους ωστε να διορθωσουν ο,τι στραβο εχει. Εχουν να μαθουν πολλα οι μηχανικοι της bmw απο την TOYOTA σε θεματα αξιοπιστιας. Πιστευω οτι πιο πολυ γι' αυτο εγινε η συνεργασια γιατι οι ζημιες της bmw εχουν ξεπερασει καθε προηγουμενο.
@germanotrolias 1ον Μαθε να μιλας στοιχειωδη ελληνικα. 2ον Δεν υπαρχει περιπτωση να μην σε εχει αφησει στο δρομο και να μην σου εχει βγαλει σοβαρες βλαβες το γερμανικο playmobil σου ό,τι μαρκα και να ειναι. Όσο και να χτυπιεσαι κατω δεν πειθεις κανενα εδω. Οσο για το ξυδακι εσεις οι γερμανοι παντα χολη βγαζατε ενω εμεις οι Ιαπωνες σας κερναμε ιαπωνικο τσαγακι που ειναι και υγιεινο. Στην υγεια σου! Υ.Γ.: Ελεγξε και μια την ασφαλεια του καπο γιατι απο το πολυ ανοιξε-κλεισε μην σου ανοιξει στο δρομο και χτυπησεις εσυ ή κανενας πισω σου χαχαχα
@germanotsolias (γιατι το γραφεις με greeklish??? ;)) Ποσες φορες θα ευχοσουν ενα μονο ιαπωνικο χερακι να ειχε μπει στο γερμανικο σου κινητηρα οταν σε αφηνε τοσες πολλες φορες (και θα συνεχισει να σε αφηνει) στο δρομο! χαχαχα Θα ηθελα να δω τα μουτρα των γερμανων υπομηχανικων της bmw μετα τις παρεμβασεις της Ιαπωνικης αφροκρεμας των αρχιμηχανικων της TOYOTA! Οσο για τα αλλα που αναφερεις δεν ισχυει τιποτα. Οσο και να το ονειρευεσαι οταν πας να αγορασεις ενα γερμανικο αυτοκινητο να σου δινει η αντιπροσωπεια και ενα ιαπωνικο κιτ αξιοπιστιας, δεν προκειται να συμβει ποτε αυτο. Τα playmobil θα παραμεινουν playmobil!
@Tasos Το προβλημα αξιοπιστιας με το γκρουπ δεν ξεκινησε απο τους TSI αλλα υπηρχε ανεκαθεν απο την ιδρυση της εταιριας.
@dim Ναρκωτικα παιρνει οποιος ξερει οτι μια μαρκα βγαζει ελαττωματικα αυτοκινητα και δινει τα λεφτα του εκει. Γι' αυτο κοιτα τον εαυτο σου στο γερμανικο καθρεφτη σου. Αυτη ειναι φτηνια και οχι αν εχει μαλακα πλαστικα μεσα. Τσαγακι αλλος?
Avensis φυσικά. Πολύ καλό και πιο αξιόπιστο σίγουρα από το Passat που θα χαλάει. ΤΟΥΟΤΑΡΑ.
@Tasos Δεν ειμαι υπερβολικος γιατι ειχα Golf 4ης γενιας οποτε ξερω απο προσωπικη εμπειρια οτι εβγαζαν ζημιες. Οπως και φιλος με Golf 3ης γενιας τα ιδια και χειροτερα απο μενα. Αστα οι τυποι ειναι απατεωνες και εδωσα και 100.000δρχ φακελακι για να ερθει σε 10 μερες και να μην περιμενω 6 μηνες που ηταν η παραδοση τοτε.
@dim Λαθος κανεις. Ποιος σου ειπε οτι δεν εχει σκοτωθει κανενας? Εμενα προσωπικα 3 μηνων το Golf 4 μου τρυπησε σε ταξιδι το σωληνακι λαδιου του συμπλεκτη και ο συμπλεκτης εμεινε κολλημενος στο πατωμα! Απο θαυμα δεν επαθα κατι! Η απαντηση της VW? Αστοχια υλικου! Καθαρισαν! Δηλαδη εγω τα εσκασα με το σκεπτικο οτι αγοραζω ενα ασφαλες αυτοκινητο με φουλ συστηματα ασφαλειας για την εποχη του και θα σκοτωθω απο ενα σωληνακι?! Δηλαδη γι' αυτο εχουν χοντρες λαμαρινες και συστηματα ασφαλειας? Σου λεει αφου υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα με τα χαμηλης ποιοτητας μηχανικα μερη που βαζουμε να τρακαρει ο οδηγος γεμισε το με συστηματα ασφαλειας!!! Ποσοι αλλοι θα το ειχαν παθει? Αποκλειεται να ημουν μονο εγω! Αεροσακοι που δεν ανοιγουν σε ατυχηματα? Δεν το εχεις ακουστα? Μπες στα γερμανικα φορουμ και τα ελληνικα και του εξωτερικου να δεις τι γινεται και με αλλες βλαβες! Παρτυ! Και μιλαμε για σοβαρες βλαβες! Απλα δεν κανει μαζικες ανακλησεις το γκρουπ για να δειχνουν αξιοπιστοι! Τα διορθωνουν στα τακτικα σερβις χωρις να το ξερει ο κατοχος ;) Ο καταλογος ειναι μεγαλος! Μπορω να γραφω μερες απο προσωπικη εμπειρια και απο γνωστους. Υ.Γ.: Μπορει να λες καλο το γερμανικο καθρεφτη σου επειδη σε κανει να δειχνεις ωραιος αλλα για διασταυρωσε και με κανεναν αλλο καθρεφτη...
Δεν υπήρχαν πριν σοβαρά θέματα.Είσαι υπερβολικός.Για αδύναμους κινητήρες να το δεχτώ αλλά η αξιοπιστία ήταν συνολικά πολύ καλή.Ότι έγινε,έγινε κυρίως με τους ΤSI τα οποία στιγμάτισαν την VW αλλά και την αφ υψηλού πολιτική της που ακόμα και σήμερα είναι εξοργιστική και που δεν στηρίζει τον πελάτη όπως η Τoyota που οι υπηρεσίες της είναι στραμμένες προς αυτόν.Όπως πρεπει δηλαδή..
Πριν 2,5 χρόνια αγόρασα ένα sw γνωστής ιαπωνικής εταιρείας φημισμένης για την αξιοπιστία της (αυτός ήταν βασικά και ο λόγος της αγοράς μου λόγω των πολλών χλμ τα οποία διανύω ανά έτος). Δυστυχώς, από τις πρώτες εβδομάδες παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (κυρίως ηλεκτρονικά) και με άφησε για πρώτη φορά στο δρόμο μόλις μετά από 2 μήνες. Συνεχείς επισκέψεις στην αντιπροσωπεία (κανένα παράπονο επί αυτού) αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά μετά από 6 μήνες και μόλις 3.500χλμ (καθώς το όχημα παρέμεινε για ικανό χρονικό διάστημα στο συνεργείο) αναγκάστηκα να το πουλήσω. Αντ΄αυτού πήρα αντίστοιχο sw γερμανικής φίρμας για την οποία γίνεται πολύς λόγος για την αξιοπιστία της (ομολογώ ότι και εγώ δεν επέλεξα το συγκεκριμένο sw πολύ φανατικά). Παρόλα αυτά μετά από 2 χρόνια και 105.000km το νέο sw είναι άψογο και δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Με βάση καθαρά την προσωπική μου εμπειρία θεωρώ ότι ο γενικός κανόνας περί αξιοπιστίας μόνον της μίας φίρμας εις βάρος της άλλης δεν είναι δίκαιος.....
Tα πατημένα κρουασάν ξανάρχονται!!Ζουν ανάμεσά μας.Ο FRANKENSTEIN ξαναχτύπησε...ωχ παναΐα μου!!
τι να συγκρινουμε ρε παιδια την toyota που ειναι μονο για αγροτικα με το καλυτερο αμαξι της κατηγοριας?αστεια ειναι η συγκριση
Αν ήταν περισσότερο αξιόπιστο το passat, με τις τιμές αυτές, θα μπορούσε να κατατροπώσει άνετα το a4 (όπου για μένα, έχει την καλύτερη συναρμογή και ποιότητα υλικων στην κατηγορία του). Από την άλλη, όποιος παίρνει avensis, έχει το κεφάλι του ήσυχο, για μια 20ετία.
Japan Flag με όλο το σεβασμό αλλά πιστεύω πως ο ντόρος που έχει γίνει με τους TSΙ(και που όντως είχαν πολλά προβλήματα)έχει συμπαρασύρει και τους υπόλοιπους κινητήρες στον όμιλο πράγμα που δεν ισχύει. Βέβαια δεν σημαίνει ότι όλα είναι προβληματικά.Ξέρω πολλές περιπτώσεις που έχουν πολλά και απροβλημάτιστα χλμ και φυσικά και προσωπική περίπτωση από αυτοκίνητα που είχαμε. Τα Toyota και αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης είναι πιο αξιόπιστα σε βάθος χρόνου αλλά και στο σύνολο των αυτοκινήτων.Και κάτι άλλο το οποίο μετρά είναι πως η ίδια εταιρία σε κάποια στραβή έχει after sales με ακαριαία χαρακτηριστικά όταν στο Group Vag σε αντιμετωπίζουν αφ υψηλού τις περισσότερες φορές. Τώρα το Passat είναι το καλύτερο αυτή τη στιγμή στην κατηγορία του σαν σύνολο.Οι Γερμανοί πραγματικά έχουν κάνει άψογη δουλειά και δεν έχει σχέση καμία με την προηγούμενη γενιά που(τουλάχιστον πριν το facelift)ήταν άθλια σε ποιότητα κατασκευής και γενικά που το αυτοκίνητο ήταν κατώτερο των προσδοκιών. Εδώ τα παντα είναι πάντα είναι κατασκευασμένα με προσοχή και το αυτοκίνητο δεν δείχνει μόνο αλλά είναι και καλό.Είναι πολύ ωραίο και στο δρόμο και ίσως απλά ήθελε ένα πιο δυνατό κινητήρα. Το Avensis τώρα στο Facelift έχει γίνει πραγματικά πολύ ωραίο και το εσωτερικό του είναι βελτιωμένο και όμορφο.Όμως κατά την γνώμη μου την αρχοντιά του Passat δεν την έχει.
Japan flag παιρνεις ναρκωτικα?? τι μπουρδες γραφεις.... λαθος και μονο που συγκρινουν γερμανικο αυτοκινητο σε αυτη την κατηγορια ειδικα, με οτιδηποτε αλλο ειναι ακυρο... καλη η τογιοτα αλλα κανει φτηνιαρικα αυτοκινητα ειδικα οταν πας να δωσεις τοσα χρηματα
Αν και παντα ημουν σκεπτικος στο θεμα τον diesel και ποτε δεν θα αγοραζα εκτως ισως αγροτικου-επαγγελματικου οχηματος θα κοιτουσα αναμφισβητητα avensis γιατι ειναι toyota και φυσικα ειναι εγγυηση. Και ευτυχως θα εχουν κανει τα μαγικα τους για να εξασφαλισουν την απροσκοπτη λειτουργεια του κινητηρα που τους δανεισε η bmw για να μην εχουν εκπληξης οι γιαπωνεζοι.
Να φανταστω πως ο 1.6d N47 της BΜW που φοραει το μοντελο της δοκιμης εγινε υπεραξιοπιστος τωρα για τους Ιαπωνοτσολιαδες,εεεε;;;;
επειδη διαβασα ολα τα σχολια των προηγουμενων εχω να πω οτι ολα αυτα περι αξιοπιστιας ειναι σχετικα.εξαρταται απο την χρηση.μπορει να κανεις 200000 χλμ με το γκαζι οσο γινεται στο πατωμα και 20000χλμ με ελαφρυ ποδι στο γκαζι.εμενα με προβληματιζει το βαρυ αμαξωμα με τα λιγα κυβικα.απο θεμα εμφανισης παντως το passat μου αρεσει περισσοτερο.απο θεμα αξιοπιστιας η toyota(σαν μαρκα οχι συγκεκριμενα)
japan flag αφου ο καθρεφτης φτιαχτηκε στη γερμανια ειναι σιγουρα καλος..... δεκτο οτι κι να πεις για το σκανδαλο με τα ντιζελ, αλλα μαλλον πρεπεις να μαθεις και για τα σκανδαλα της τογιοτα με τα φρενα και τους αεροσακους και ποσοι ανθρωποι πεθαναν απο αυτο........ κατακριτεο αυτο που εκανε η vw, αλλα τουλαχιστον δεν εκλεψε σε ποιοτητα και κοστος σκοτωνοντας ανθρωπους
Japan Flag και εγώ είχα το 4άρι και σε μένα έβγαλε αρκετά θέματα μέχρι που το πούλησα και ησύχασα.Βέβαια εμένα ήταν μεταχειρισμένο. Επειδή όμως είχα ρωτήσει πάρα πολλά άτομα με το ίδιο αυτοκίνητο,τα περισσότερα από αυτά μου λέγανε πως πέρα από τους γρύλους άντε και κανένα αισθητήρα λάμδα δεν τους είχε κάνει τσικ!Γι Αυτό και σου λέω πως τελικώς τα μεγάλα και σοβαρά προβλήματα άρχισαν από το 5άρι.
Δε με εχει αφησει ποτε των ποτων εδώ και 350.000 χλμ! Ειπαμε THE BEST OR NOTHING..Ξiδακι
@japan flag:Κιτ αξιοπιστίας λοιπόν από τους Ιάπωνες...Φαντάζομαι θα το έχουν και οι VW,GM,Ford απο όταν έκαναν κουμάντο στις Suzuki,Subaru και Mazda.Δεδομενα το έχει και η Renault που κάνει κουμάντο στην Νισσαν,αλλά και η MB λόγω Fuso αλλά και η BMW που τους έδωσε τον κινητήρα...
Προφανώς και το Avensis είναι σε όλα ανώτερο. Αν και από τα δύο θα προτιμούσα της μικρομεσαίας κατηγορίας το Astra cdti που κερδίζει σε Ροπή,άλογα και τεχνολογία και από τα 2.
Japan flag αν και συμφωνούμε σε πολλά πράγματα περί αξιοπιστίας, μου επιτρέπεις να διαφωνήσω σε κάποια και να σου τα πω... Καταρχάς μάθε ότι η Ελλάδα και το Ισραήλ, ιστορικά, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΘΝΗ/ΚΡΑΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΔΕΛΦΑ=ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΛΟΥΣ...τα πάντα όλα λυκοφιλίες είναι, μπίζνες, κ.τ.λ. Δεν μπορεί για το οποιοδήποτε προϊόν, ακόμα και για το όχημα, εμείς ως έθνος να κάνουμε εμφύλιο και να το ρίχνουμε στην ιστορία και το τι έχει συμβεί ιστορικά... Μπορούμε κάλλιστα να κατασκευάσουμε και εμείς όχημα και να έχει όλων των υπολοίπων τα θετικά, με την δική μας προσωπικότητα και να αφήσουμε στην άκρη, ακόμα και κατασκευαστικά, τα όποια αρνητικά... Επίσης μην κάθεσαι και δίνεις σημασία στους άσχετους και στην χειρότερη φάρα η οποία είναι ΟΙ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ...Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ...επίσης κάποιοι από εδώ πουλάνε τρέλλα, κάνουν χιούμορ=όπως ο γερμανοτσολιάς, τρολάρουνε, κ.τ.λ. ΟΛΑ ΚΑΛΑ, ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΟΧΙ ΕΜΦΥΛΙΟ, ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ... Το group τώρα πλεον της vw ξεκίνησε με πάρα πολύ αξιόπιστα οχήματα, όμως στην πορεία λόγω το ότι ήθελε να κάνει παγκόσμιες πωλήσεις, κ.τ.λ. το έχασε... Μέχρι το 1991 και έχοντας περάσει από τα χέρια μου και οδηγικά=όχι για κάποιες ώρες... και ως ιδιοκτήτρια, η vw ΗΤΑΝ TOYOTA ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ...δεν σου λέω ψέματα, κ.τ.λ. για να κάνω την έξυπνη, κ.τ.λ. Το corrado g60 και vr6 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΟΧΗΜΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ...ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΙΤΕ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ, ΕΙΤΕ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΠΛΕΟΝ... Το golf 1 και 2 στην έκδοση g60 επίσης ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, να φανταστείς στις μετατροπές οι ηλεκτρολόγοι,κ.τ.λ. για κάτι το φθηνό και αξιόπιστο, ΞΗΛΩΝΑΝ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΑΝ ΣΕ ΑΛΛΑ ΟΧΗΜΑΤΑ!!!Επίσης τα audi b quattro είχε φοβερο κινητήρα ακόμα και στις μέρες μας για μετατροπές...την δεκαετία του 1990 με τα τότε πράγματα της εποχής, ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟ ΦΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ 1000 ΑΛΟΓΑ ΣΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ...έκανα τέτοια μετατροπη σε golf 2 με τετρακίνηση ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!! και το γνωρίζω καλά... Η vw από το golf 3 και μετά το έχασε σε αξιοπιστία...τι να πορωτοπω για το golf 3 σε προβλήματα;;;;;;ΤΙ;;;;;;;;;;Ήταν ένα κοινοτόμο τότε όχημα και πάλι για την κατηγορία του, το οποίο αδικήθηκε από την αξιοπιστία του...το golf 4 ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ GOLF ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!! Το 5άρι όμορφο σχεδιαστηκά, όπως και το 6αρι και το 7άρι το πιο όμορφο...όμως από αξιοπιστία δεν λέει και πολλά...ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ, από εκεί και πέρα κάνεις τις όποιες επιλογές "σου" για το τι προϊόν θέλεις να αγοράσεις... Αυτά τα ολίγα και άλλ μπορώ να γράφω, όμως εντάξει κουράζουν αυτά που γράφω, φαντάσου να γράψω και άλλα... Κύριε dim και ναρκωτικά να παίρνει κανείς δικαίωμα του!!!Εσείς λόγω κρίσης παίρνετε πιο κάτω ποιότητας από τα ακριβά ναρκωτικά;Αυτά και αν δεν κάνουν κακό...είναι όπως τα τσιγάρα...κακό για την υγεία μας, αλλά άλλο να δίνεις 5 ευρώ να πάθεις καρκίνο και άλλο 1,5 ευρώ για να σου βγει εκείνη την ώρα το πνευμόνι... Στην ίδια κατηγορία είναι τα οχήματα, όπως και άλλα και γίνεται σύγκριση...δεν είναι κακό, καθείς ότι κρίνει καλύτερο για τον εαυτό του, κ.τ.λ. αγοράζει... Κύριε κώστα βλέπω από επιχειρήματα σκίζεις!!!!ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Εσύ αγόρασε γερμανικό αγροτικό ή μήπως δεν τα προτιμάς επειδή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Μάθε ότι και το πρώτο vw taro σε σύμπραξη με την toyota έγινε, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ, ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΟΡΑ...ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ;;;;;;ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΕ ΙΑΠΩΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΣΟΝΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!