ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αναμφίβολα η ανάρτηση του C-HR είναι σφιχτή, χωρίς όμως να αντιδρά «ξερά» ή να «ακούγεται» στις κακοτεχνίες

Ανάρτηση, πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους και φρένα λειτουργούν ορχηστρικά χαρίζοντας στο C-HR ευχάριστη οδηγική αίσθηση.

Το C-HR γουστάρεις να το οδηγείς νιώθοντας τους εμπρός τροχούς να γραπώνουν την άσφαλτο σε πιο στριφτερές διαδρομές.

Στο δρόμο: Γουστάρεις να το οδηγείς

181.365 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/2/2017

Στην πράξη το C-HR εξαργυρώνει στο έπακρο την «προίκα» της νέας πλατφόρμας στην οποία βασίζεται, αλλά και των χιλιάδων χιλιομέτρων εξέλιξης στους ευρωπαϊκούς δρόμους από τον αρχιμηχανικό και πνευματικό του πατέρα, Χιρογιούκι Κόμπα. Μόλις κυλίσουν οι τροχοί αίσθηση προκαλεί η στιβαρότητα του πλαισίου, σε βαθμό που μετά από λίγο νιώθεις λίγα τα 116 άλογα. Αναμφίβολα η ανάρτηση είναι σφιχτή, χωρίς όμως να αντιδρά «ξερά» ή να «ακούγεται» στις κακοτεχνίες, ελέγχοντας άριστα το αμάξωμα. Στις στροφές γέρνει σε λογικές ποσότητες, δεν εμφανίζει άσκοπες ταλαντώνεις ή απότομες αντιδράσεις και βάζει άριστα τη δύναμη στο δρόμο προσφέροντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Mέσα σε όλα το ακριβές τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και σωστή πληροφόρηση, στοιχεία που τονίζονται (μαζί με την απόκριση στο γκάζι) όταν ο οδηγός επιλέξει την λειτουργία Sport. Ανάρτηση, πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους και φρένα λειτουργούν ορχηστρικά χαρίζοντας στο C-HR μια ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση, που λείπει από την κατηγορία, αλλά και που θα της ταίριαζε περισσότερο «νεύρο» από τον κινητήρα. Όπως και να έχει, το C-HR γουστάρεις να το οδηγείς σε κάθε διαδρομή, είτε απολαμβάνοντας τον χαμηλό θόρυβο και την υψηλή ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο, είτε νιώθοντας τους εμπρός τροχούς να γραπώνουν την άσφαλτο σε πιο στριφτερές καταστάσεις ακόμη και σε πατημένο χώμα. Όπως καταλαβαίνεις φίλε αναγνώστη, η απουσία τετρακίνησης και τα ασφάλτινα ελαστικά περιορίζουν τις τάσεις του C-HR για περιπέτεια γύρω από τα… αστικά σαμαράκια ή στους φλατ δασικούς δρόμους. Και μιας και μιλήσαμε για πόλη, εκεί το C-HR είναι αρκούντως ευέλικτο, αλλά η περιορισμένη προς τα πίσω και πλάγια ορατότητα θα προβληματίσει. Αλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Αλκης

    Συγγνώμη διπλα ψαλιδια δεν εχει πισω? Τι γραφετε εσεις?

     
  • Nikosbuffon

    Ολοι ασχετοι εδω μεσα μαζευτηκαν μπειτε σε ενα αμαξι παρατηρηστε το καντε ενα τσετ ντραιβ και μετα μιληστε άσχετοι

      5
  • Giannis

    Αυτό το μοντέλο μόνο οι Toyota maniacs μπορεί να το πάρουν. Είναι ακόμη ένα φιάσκο της εντελώς εκτός τόπου και χρόνου πολιτικής της.

      1
  • Right

    Einai kagkouriko ap to plai kai pisw alla auto den mas noiazei, peri oreksews koloku8opita... Auto pou einai pragmatika kako einai oti ftiaxnetai sthn tourkia kai ta 8emata aksiopistias pou 8a exei einai to mono sigouro -pera kai apo thn fthniarikh ais8hsh pou sou dinei. Ta toyota htan aksiopista palia otan htan apla ftiagmena kai made in japan. Twra oxi kai den einai tuxaies oi dekades anaklhseis pou exoun ka8hmerina.

      5
  • Tasos

    Το πήρε φίλος ωραίο μόνο για οδηγός ή συνοδηγός κατανάλωση μέσα στην Αθήνα αντε γεια 8, 5lt και πάνω άνετα κατα τ άλλα τιμή 23500 ωραίο.

      6
  • johny

    Ειναι ιδέα μου, ή H Τoyota αντιγράφει τη Ηonda? ;p

      3
  • jimeta

    Προσωπικά μου είναι πανάσχημο,ακριβό,και δεν προσφέρει τίποτα στην συγκεκριμένη κατηγορία που υπάρχουν άλλα πιο άνετα με χώρους κτλ,πιστεύω ότι είναι λάθος της ΤΟΥΟΤΑ και μπορεί και εμπορική αποτυχία της,ο καιρός θα δείξει.

      11
  • vg

    Το έχω δει από κοντά, πολύ φοβάμαι ότι θα έχει την τύχη του urbancruiser, αν εξαιρέσεις την εξωτερική του εμφάνιση, που κι αυτό είναι κάτι υποκειμενικό, τα υπόλοιπα είναι είναι η επιτομή του μετρίου. Κι εκείνη η οθόνη που βγαίνει έτσι απαράδεκτα από το ταμπλό... δλδ αν το αφήσεις για καμιά 10ριά ώρες στον ήλιο, τι να περιμένεις μετά;

      7
  • Vac

    Και εσύ Κωστάκη για τιμωρία θα κάτσεις στο πίσω κάθισμα!!!

      5
  • friend

    συμπληρωνω: εκτος αν εννοούσατε οθόνη "όχι αφης" αλλά με πλήκτρα.

      1
  • friend

    απο περιεργεια, θελω να δω μια φωτογραφια του χωρις την οθόνη , δηλ. βασικης εκδοσης.

      3
  • Γιαννης

    ΚΕΡΑΥΝΕ μπερδεύεις λάθος κατηγορίες αυτοκινήτων! Το ΝΧ300h Παίζει στο μέγεθος του RAV4 και λιγο παραπανω, ενώ το CHR να το δεις στο UXconcept που θα εμφανιστεί τέλος της χρονιάς και θα μοιάζουν παρα πολυ!

      1
  • Νίκος

    Αν δεν είχε την ιδιαίτερη εξωτερική εμφάνιση και την καλή (για Toyota) εσωτερική συναρμογή θα μιλάγαμε για το μεγαλύτερο fail της χρονιάς. Κινητήρας στην καλύτερη οριακός, χώροι απαράδεκτοι και πάτημα τίποτα το φοβερό. Έχεις ένα sport αυτοκίνητο που δεν πάει, ένα SUV μόνο για άσφαλτο, αυτοκίνητο πόλης που καίει πολύ με κακή ορατότητα, γιατί να το πάρεις? Μόνο για την εξωτερική του εμφάνιση.

      7
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΕΩΡΩ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΤΟΥΟΤΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. Ο 1.2 TURBO ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΑΥΤΟ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΦΟΡΤΙΟ, ΕΝΩ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ. ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝ ΠΙΕΣΤΕΙ, ΕΝΩ Η ΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ. ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο 1.4 DIESEL ME TOΥΣ 90 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ Ο 1.6 DIESEL ΜΕ ΤΟΥΣ 112 ΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙ ΤΟ AVENSIS, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ.

      4
  • VaL

    Αυτα τα "Κατηγορία - Εκτός δρόμου" που βάζετε για αυτά τα αμάξια, σας κάνουν να δείχνετε τόσο άσχετοι........... Τι φασόλια έχετε στο κεφάλι σας κ όλα τα λέτε ΕΚτός δρόμου??

      10
  • σπυρος

    ειπα γνωμη γιατι πηγα και το ειδα το αυτοκινητο.δεν εχω πρόβλημα με τα κλειστοφοβικα.αυτο που δεν μπορω να καταλαβω είναι ότι είναι ένα οικογενειακο αυτοκινητο.αν ηθελα τέτοιους χωρους θα επαιρνα ένα σπορ αυτοκινητο.

      10
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    μα καλα γιατι κανεις δεν λεει πως ειναι ενα κακο σχεδιαστικο αντιγραφο του lexus nx300h ??? ειναι πολλα τα λεφτα αρη,προτιμω qashqai η juke !!

      5
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Από πάνω μέχρι κάτω και από εμπρός μέχρι πίσω είναι Toyota.Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφο.Τα περί κλειστοφοβικού, ΑΣΗΜΑΝΤΑ, μιας και το target του ΔΕΝ θα ασχοληθεί με αυτά...:-)

      7
  • Gianni

    Όσοι το κρίνετε αρνητικά χωρις να το έχετε δει απο κοντά απλα σας λεω να πάτε να το δείτε! Όσο για τα: " - Κλειστοφοβικές και «σκοτεινές» πίσω θέσεις, χλιαρές επιδόσεις, μέτριος χώρος αποσκευών, απουσία ζαντών αλουμινίου στη βασική έκδοση " αρνητικά του autotriti, δε βρήκατε τίποτε αλλο να μη γελάμε όσοι το είδαμε ήδη απο κοντά;;;

      26
  • Grepogoal

    Εχω δει βιντεο-δοκιμη απο αγγλικο καναλι και φαινεται καλο.Τα πισω παραθυρα κατεβαινουν ελαχιστα κατω απο τη μεση και ειναι ηδη μικρα,το μονο πραγμα που ριχνει το αυτοκινητο.

      4
  • pan

    Μπορεί να είναι καλό αλλά?? 1.2cc με κατανάλωση 7+ και τιμή 20500 !!!!!Με 3000-4000€ λιγότερα υπάρχουν πολύ αξιόλογα diesel με μηδενικά τέλη και σχεδόν μισή κατανάλωση!!!!Περί ορέξεως και Τσέπης κολοκυθόπιτα!!!!!!!!!!

      16
  • σπυρος

    Autotriti οι πισω θεσεις δεν ειναι μονο κλειστοφοβικες αλλα το κυριοτερο μικρες.δεν ειναι χωροι για ατοκινητο με τετοιο μηκος.

      4
  • Πειραιωτης

    Σε μαυρο χρωμα με τον 1.2 λιτρων τουρμπο κινητηρα θα ηταν η επιλογη μου στην εκδοση c-center. Ειναι πανεμορφο πρωτοποριακο και κορυφαιο σε ποιοτητα,με μοναδικη μετρια ισως εικονα αυτη των οπισθιων θεσεων που λογω της οροφης νιωθεις λιγο περιορισμενα. Βεβαια το σχεδιο επιταση την καμπυλη στην ουρα και το αποδεχεσαι για την οπτικη συνεχεια του αυτοκινητου. Ο κινητηρας του ειναι πολυ καλος για εντος και εκτος της πολης διαδρομες και οικονομικος. Αν και οχι φτηνο δεν το λες και πανακριβο,παιρνεις ομως πακετο σαν ανταμοιβη την ασφαλεια της toyota μαζι με την αναγνωρισμενη αξιοπιστια της και την ηρεμια σου για πολλα χρονια απροβληματιστης λειτουργιας. Γενικα το θεωρω οτι καλυτερο στην κατηγορια του και κουκλι!!

      33