Η Toyota φρέσκαρε το C-HR και το κορυφαίο σε πωλήσεις μικρομεσαίο SUV της ελληνικής αγοράς συνεχίζει την πορεία ακόμα πιο ακμαίο για να διατηρήσει τα πρωτεία. Δείτε ένα σύντομο και περιεκτικό οδηγό της γκάμας του μοντέλου στην Ελλάδα!
Το Toyota C-HR συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των πωλήσεων στα μικρομεσαία SUV. Το ιαπωνικό best seller καθ όλη τη διάρκεια του έτους διανύει εξαιρετική περίοδο... φόρμας που το έχει φέρει στην πρώτη θέση των συνολικών πωλήσεων από την αρχή του έτους έως και τον Οκτώβρη του 2021, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις πωλήσεις λιανικής.
Πρόσφατα φρεσκαρισμένο
Μάλιστα πρόσφατα η Toyota προχώρησε στο φρεσκάρισμα του μοντέλου, δίνοντας νέο λογισμικό στο σύστημα infotainment Toyota Smart Connect με νέες δυνατότητες διασυνδεσιμότητας και μερικές διακριτικές αισθητικές πινελιές. Έτσι συνεχίζει την πορεία του με ακόμα περισσότερα εφόδια, όντας ήδη διαθέσιμο στην χώρα μας.
Με δύο υβριδικούς κινητήρες 122 και 184 ίππων
Η Toyota προσφέρει το C-HR στην ελληνική αγορά σε πέντε εξοπλιστικές εκδόσεις και δύο μηχανικά σύνολά, αμφότερα υβριδικά. Ξεκινώντας από τα τελευταία να πούμε πως το C-HR εξοπλίζεται είτε με τον 1,8 λτ. κινητήρας με 122 ίππους, είτε με τον 2λιτρο με τα 184 άλογα σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με το e-CVT αυτόματο κιβώτιο.
Έκδοση C-ENTER
Την αρχή κάνει η βασική έκδοση C-ENTER (από 24.270 ευρώ, 122PS), η οποία ανάμεσα στα χαρακτηριστικά της έχει: ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσων στον πίνακα οργάνων, 8άρα οθόνη αφής με δυνατότητα σύνδεσης του smartphone με Apple CarPlay/Android Auto, κάμερα οπισθοπορίας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, προβολείς LED, Adaptive Cruise Control και πολλά συστήματα όπως έξυπνης εκκίνησης Smart Start, αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών (PCS), ελέγχου Διατήρησης Λωρίδας (LTA), αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας (RSA), αυτόματης λειτουργίας προβολέων (AHB) και υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hillstart Assist Control, HAC).
Έκδοση C-LUB και C-LUB bi-tone
Στη συνέχεια βρίσκουμε την έκδοση C-LUB (από 26.600 ευρώ με τα 122 PS και από 29.650 ευρώ με τα 184 PS). Σε αυτή την έκδοση θα βρει κάποιος (επιπλέον της C-ENTER), ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, πίσω φιμέ τζάμια, ρύθμιση καθίσματος συνοδηγού σε ύψος, αισθητήρα βροχής, ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη και αισθητήρες στάθμευσης. Να σημειωθεί πως η έκδοση C-LUB έρχεται και με την bi-tone διχρωμία ξεκινώντας από 27.280 ευρώ.
Έκδοση GR SPORT και GR SPORT bi-tone
Στην έκδοση GR SPORT, το C-HR ξεκινά από 28.370 ευρώ (122PS) ή 31.720 ευρώ (184 PS) και περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του ζάντες 19 ιντσών, σκιασμένους εμπρός προβολείς φώτων, προβολείς Bi-Led, προβολείς ομίχλης LED, σύστημα έξυπνης εισόδου, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες, κόκκινες ραφές στο τιμόνι, GR υφασμάτινα καθίσματα και ιονισμό αέρα (Nano-e). Όπως η C-LUB, έτσι και η έκδοση GR SPORT προσφέρει την επιλογή bi-tone με το κόστος να αυξάνεται και να ξεκινά από τις 29.050 ευρώ.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Έκδοση C-HIC και C-HIC bi-tone
Έπειτα υπάρχει η έκδοση C-HIC, που ξεκινά από 29.480 ευρώ (122 PS) και 31.750 ευρώ (184 PS), ενώ με την bi-tone διχρωμία το κόστος ορίζεται από 30.160 ευρώ και 32.430 ευρώ αντίστοιχα. Όσοι την επιλέξουν θα πάρουν επιπλέον της GR SPORT, καθίσματα με επένδυση από καφέ δέρμα/μαύρο ύφασμα, θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη θέση στήριξης μέσης οδηγού, ηχοσύστημα JBL με 9 ηχεία και συστήματα όπως ανίχνευσης τυφλού σημείου, προειδοποίηση οπισθοπορείας σε διασταύρωση (Rear Cross Traffic Alert), έξυπνης στάθμευσης (Simple Intelligent Parking Assist), αυτόματη ρύθμιση ύψους φώτων. Να σημειώσουμε πως οι ζάντες στην έκδοση C-HIC είναι 18 ιντσών.
Έκδοση GR SPORT Ultimate Edition
Τέλος η κορυφαία έκδοση GR SPORT Ultimate Edition, ξεκινά από 34.150 ευρώ για την επιλογή των 122 ίππων και από 36.400 ευρώ για αυτή του 2λιτρου υβριδικού κινητήρα με τα 184 άλογα. Όπως είναι φυσικό διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που είδαμε στις προαναφερόμενες εκδόσεις και μεταξύ άλλων προσθέτει 19άρες ζάντες αλουμινίου, alcantara GR δερμάτινα καθίσματα, GR SPORT μαρσπιέ, τριάκτινο τιμόνι με περφορέ δέρμα και προσαρμοζόμενη δέσμη προβολέων.
Οι τιμές του φρεσκαρισμένου Toyota C-HR στην Ελλάδα.
-Σε πέντε εξοπλιστικές εκδόσεις.
-Με δύο υβριδικές επιλογές 122 και 184 ίππων.
-Νέο λογισμικό στην στάνταρ 8άρα οθόνη αφής του infotainment.
Τι έχει το C-HR και βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων στα μικρομεσαία SUV στην Ελλάδα;