Στη μεγάλη έρευνα Autocheck 2023 του Autotriti, οι κάτοχοι των Hyundai & Toyota δηλώνουν ως οι πιο ικανοποιημένοι κάτοχοι από το αυτοκίνητο τους και από τις After Sales καλύψεις τους.
Με βάση τιςδικές τους αξιολογήσεις, το ποσοστό ικανοποίησης που χαρίζουν στην μάρκα τους, σε αυτή την φάση της έρευνας (η οποία είναι «δυναμική» και τα αποτελέσματα της διαμορφώνονται σε βάθος χρόνου με την άθροιση και νέων συμμετοχών) , κυμαίνεται στο 90 – 95% (!) και για τις 2 best seller μάρκες.
Οι "πράσινοι" πρωταθλητές ικανοποίησης - Autocheck
Τα αποτελέσματα του νέου κύματος της έρευνας για τις After Sales υπηρεσίες των μαρκών αυτοκινήτου, Autocheck 2023, φέρνουν εκπλήξεις και ανακατατάξεις στις θέσεις κατάταξης-ικανοποίησης. Κάποιες μάρκες διατηρούν τις θέσεις τους, άλλες εκπλήσσουν ευχάριστα "πρασινίζοντας" περισσότερο, άλλες όχι.
Η έρευνα συνεχίζεται. Μπορείτε και ΕΣΕΙΣ να γράψετε ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ για τις After Sales Υπηρεσίες της μάρκας σας. ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ
Hyundai: Στην 1η θέση
Μία από αυτές είναι και η Hyundai, η οποία μπορεί να περηφανεύεται για την πρώτη θέση της κατάταξης με ποσοστό (σε αυτή την περίοδο της έρευνας) 97%, ένα νούμερο απίστευτα υψηλό για οποιαδήποτε έρευνα ικανοποίησης (και πιστότητας στη μάρκα, ουσιαστικά).
Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ένα μεγάλο ποσοστό των κατόχων Hyundai, θεωρεί πως ο κατασκευαστής (μα και ο Έλληνας αντιπρόσωπος του ουσιαστικά) "τηρεί τις υποσχέσεις της μάρκας" σχετικά με την ποιότητα, την αξιοπιστία και τις after sales υπηρεσίες-καλύψεις.
Τι λένε οι κάτοχοι Hyundai
"Δεν έσπασε, δεν χάλασε, πηγαίνει ακόμη! Kαι το σοβαρό του θέματος είναι ότι μου το ζητάνε να το πουλήσω. Γι αυτά και άλλα πολλά ΑΓΟΡΑΣΑ και την καινούρια γενιά i20, το οποίο για τα λεφτά του είναι ΦΟΥΛ εξοπλισμένο (δλδ τα ΕΧΕΙ ΟΛΑ )."
"Πρώτος χρόνος με το Kona! Πρώτα 10.000 χλμ χωρίς ίχνος προβλήματος. Αλλαγή λαδιού και συνεχίζουμε."
Αξίζει να ρίξετε μια ματιά σε πολλά σχόλια κατόχων μοντέλων της Hyundai(που εστιάζουν στην αξιοπιστία και στις καλύψεις που έχουν από την μάρκα τους, είτε αυτό αφορά την μεγάλη εργοστασιακή εγγύηση της, που φτάνει τα 5 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων, είτε την οικονομική τους εξυπηρέτηση στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργείων της μάρκας).
Toyota: 90% σε δείκτη Ικανοποίησης - Autocheck
Μία από τις -διαχρονικά- υψηλές "σταθερές" της έρευνας Autocheck είναι η Toyota, κατέχοντας πάντα θέση στο Top των μαρκών με την καλύτερη ικανοποίηση κατόχων. Με ποσοστό (αυτήν την περίοδο της έρευνας) στο 90%, αποδεικνύει τη φήμη που έχει χτίσει εδώ και χρόνια στην ελληνική αγορά, ούσα μία από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες και με μία μεγάλη γκάμα μοντέλων που περιλαμβάνει και αρκετά best sellers.
Οι περισσότεροι κάτοχοι μοντέλων Toyota, στα σχόλιά τους περηφανεύονται για τα εξαψήφια χιλιόμετρα που έχουν "γράψει" στο κοντέρ τους χωρίς κανένα πρόβλημα, ενώ τονίζουν την "Made in Japan" ποιότητα και αξιοπιστία των αυτοκινήτων τους που δε τη συγκρίνουν με άλλη.
Tι λένε οι κάτοχοι Toyota
"Το αγόρασα καινούριο το 2003. Μετά από 190.000 χλμ το έδωσα στον πατέρα μου. Σέρβις, λάδια και αλλαγή κλειδαριάς συνοδηγού, αυτά είναι όλα όσα "ζήτησε". Για αυτοκίνητο πόλης πάλι YARIS θα αγόραζα."
"Μετά από 123.000 χιλιόμετρα και κακή χρήση το μόνο πρόβλημα ήταν μια αλλαγμένη αντλία νερού με συνολικό κόστος στην αντιπροσωπεία 130 ευρώ."
Αξίζει να ρίξετε μια ματιά στα σχόλια κατόχων μοντέλων της Toyota (που εστιάζουν στο peace of mind που έχουν από την μάρκα τους, είτε αυτό αφορά την κάλυψη τους από την μεγάλη εργοστασιακή εγγύηση που φτάνει τα 6 χρόνια χωρίς, είτε την οικονομική τους εξυπηρέτηση στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο συνεργείων της μάρκας).
Εσείς τι γνώμη έχετε για τις δύο εταιρείες; Έχετε υπάρξει κάτοχος κάποιου μοντέλου τους;
Πείτε και εσείς την άποψη σας, για ΔΙΚΟ ΣΑΣ αυτοκίνητο, καταγράψτε (εύκολα και γρήγορα) το ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ – την ΔΙΚΗ ΣΑΣ αξιολόγηση (για service, βλάβες, αξιοπιστία, τιμές, κλπ) με 1 κλίκ εδώ!