Ποιας σχολής είσαστε οπαδός; Και τελικά τι προτιμάτε, Γερμανικό ή Ιαπωνικό αυτοκίνητο; Toyota ή VW;
Toyota VS Volkswagen
7.286 Επισκέψεις στο άρθρο (13/8/2020)
Δεν χρειάζεται παρά μια σπίθα, για να αρχίσει η μάχη ανάμεσα στα στρατόπεδα των οπαδών της ιαπωνικής και της γερμανικής σχολής, που εκφράζονται στο μέγιστο βαθμό από την Toyota και την VW αντίστοιχα.
Τα ιαπωνικά και τα γερμανικά αυτοκίνητα ανέκαθεν βρίσκονταν ψηλά στην εκτίμηση των αγοραστών, με την κάθε πλευρά να έχει δημιουργήσει τη δική της σχολή και τους φανατικούς της οπαδούς. Οι δυο σχολές καλώς ή κακώς έχουν κατά μεγάλο ποσοστό ταυτιστεί με την κόντρα ανάμεσα στην Toyota και στην VW. Οι δύο φίρμες τα τελευταία χρόνια διασταυρώνουν τα ξίφη τους για την πρωτιά στην παραγωγή και στην πώληση αυτοκινήτων παγκοσμίως.
Αυτή η κόντρα δεν είναι καινούργιο φρούτο. Από τη στιγμή, που οι Ιάπωνες μπήκαν στο παιχνίδι της αυτοκίνησης (έστω και με σχετική καθυστέρηση, αφού η Toyota και η Nissan άρχισαν να παράγουν αυτοκίνητα από τη δεκαετία του `30, όταν οι Γερμανοί ανακάλυψαν το αυτοκίνητο από το 1885), η κόντρα με τους Γερμανούς είναι αέναη. Και, όπως φαίνεται θα κρατήσει στον αιώνα των αιώνων, αμήν. Και λέμε αμήν γιατί ο ανταγωνισμός και οι κόντρες τέτοιου τύπου μόνο όφελος επιφέρουν για τον καταναλωτή.
Τα μοντέλα της VW σήμερα έχουν καταφέρει να αποτελούν σημείο αναφοράς για την ποιότητα της κατασκευής τους. Αυτό δύσκολα μπορεί να αμφισβητηθεί. Τα υλικά στο ταμπλό, το φινίρισμα, η συναρμογή, όλα αυτά κάνουν όσους τα προτιμούν να πίνουν νερό στο όνομά τους.
Ωστόσο στην VW έχουν ξεπεράσει την εποχή που τα αυτοκίνητά τους ήταν απλά «ποιοτικά». Είναι πλέον κάτι πολύ παραπάνω. Είναι τεχνολογικά προηγμένα και από την καλή, αλλά και από την ανάποδη για να μην ξεχνάμε το σκάνδαλο με τα ρυπογόνα diesel της VW στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού. Σίγουρα στη σχεδίαση η VW προτιμά να είναι συγκρατημένη, προς όφελος της διαχρονικότητας, ενώ οι τιμές της είναι υψηλές. Ωστόσο τεχνολογίες, όπως οι κινητήρες TSΙ -ωδή στο downsizing-, χρειάζονται με κάποιο τρόπο να αποσβεστούν…
Η Toyota έχει καταφέρει να παράγει μοντέλα που δεν σου μένουν στο δρόμο, δεν πάνε για πέταμα και δεν περνάνε τη ζωή τους στα συνεργεία. Μια ματιά στην έρευνα Autocheck του Auto Tρίτη είναι αρκετή. Eπενδύει πολλά ώστε τα μοντέλα της να είναι πρακτικά και λειτουργικά με μπροστάρη το καλύτερο μικρό μοντέλο της αγοράς, το ολοκληρωμένο Yaris, που παρά τις compact διαστάσεις του προσφέρει ευρυχωρία και πρακτικότητα μεγαλύτερου μοντέλου. Τα υβριδικά; Ποιος τα έφερε στη μαζική παραγωγή; Η Toyota είναι στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και αν υστέρησε στα μικρά turbo μοτέρ βενζίνης απάντησε δυναμικά με τον 1,2 T, που εμφανίστηκε στο Auris.
Και η κόντρα μπορεί να συνεχιστεί για ακόμη περισσότερο. Όμως το ερώτημα παραμένει: Toyota ή VW; Ιαπωνία ή Γερμανία;
Είναι απλά τα πράγματα και δεν χρειάζεται φανατισμός, απλά λογική.
Αλλάζεις τακτικά αυτοκίνητο πχ κάθε 3-5 χρόνια? Η VW είναι ξεκάθαρα η καλύτερη επιλογή.Θα ευχαριστηθείς την ανώτερη καμπίνα και το καλύτερο πάτημα στο δρόμο, ενώ ταυτόχρονα θα είσαι καλυμμένος από την εγγύηση.
Είσαι από αυτούς που παντρεύονται το αυτοκίνητο για 15-20 χρόνια? Τότε Toyota με κλειστά μάτια, μακριά από οτιδήποτε γερμανικό.Αξιοπιστια,οικονομικη συντήρηση και παραδοσιακά καλή εξυπηρέτηση από την αντιπροσωπεία.
Καταλαβαίνουμε λοιπόν γιατί η Τογιοτα είναι νο1 στην Ελλάδα ενώ στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη δεν βρίσκεται ψηλά στις πωλήσεις.
Το ότι η TOYOTA με μία μόνο μάρκα κατάφερε να είναι στην κορυφή των πωλήσεων λέει πολλά. Το ότι η VW χρειάστηκε να συγχωνεύσει πέντε μάρκες για να καταφέρει κάτι αντίστοιχο, επίσης λέει πολλά. Από εκεί και πέρα δεν νομίζω πως υπάρχει λάθος και σωστή επιλογή. Είναι καθαρά θέμα πορτοφολιου και γούστου στο τι ζητάει ο καθένας από ένα αμάξι.
Μια corolla με 15 πόντους μικρότερο μήκος, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, κινητήρα 1.5 τούρμπο και τιμή μέχρι 21000 θα έκανε τρελές πωλήσεις στην Ευρώπη. Τώρα με 1.2, να σέρνεται στο δρόμο και να φοβάσαι μη βρει, μήκος μαούνας και χωρίς τεράστιο πορτ μπαγκαζ ανάλογο των εξωτερικών διαστάσεων. Εγώ δε θα έλεγα ότι έχουν καλύτερο marketing οι άλλοι. Θα έλεγα ότι έχουν καλύτερο σχεδιασμό και πρακτικότητα. Και εάν πας και σε οχήματα με πιο φτηνιάρικο σαλόνι, αντίστοιχο των ιαπωνικών, είναι πολύ πιο φτηνά. Γιαυτό άλλωστε στην Ευρώπη οι πωλήσεις των ιαπωνικών είναι πολύ λιγότερες.
Υπέρ-προβοκατόρικο άρθρο! Όμως ας είναι, έχει ενδιαφέρον το μαλλιοτράβηγμα!
made in Japan: Μια δίκη τους σχολή (έστω μέχρι πριν λίγα χρόνια), με σχετικά λυτά και αξιόπιστα αυτοκίνητα, κυρίως ότι αφορά κινητήρες. Ο μεγαλύτερος παίχτης, Toyota, πολλά αδιάφορα αυτοκίνητα στη φαρέτρα, ΑΛΛΑ αποτελεί την έννοια του παγκόσμιου κατασκευαστή, και πρωτοπόρος στα υβριδικά όταν οι λοιποί κατασκευαστές δεν ήξεραν τι εστι μπαταρία!
Η «Τουότα» κατασκευάζει τα πάντα κ παντού. Μπορείς να βρεις απο την Ν. Ζηλανδία, στα βάθη της Αφρικής, και της Ασίας μέχρι κάποιο ερευνητικό κέντρο στην Ανταρκτική.
Από εκεί και πέρα, αν θέλεις κ έχεις τα χρήματα (πολλά!) για premium αυτοκίνητο (οποιαδήποτε κατηγορίας) εδώ και πολλές, ΠΑΡΑ πολλές δεκαετίες η Γερμανία είναι μονόδρομος. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί ελάχιστη εξαίρεση, και τις περισσότερες φορές, μπροστά στην κυρία από την Στουτγκάρδη, απλά θα ωχριά. Οι 3 γνωστοί premium κατασκευαστές είναι πια άλλου.
Ότι αφορά την VW ή και γενικά το group VAG, ιδιαίτερα δυνατή στην ευρωπαϊκή αγορά, και με έξυπνο μίγμα ποιότητας, ιπποδύναμης, ντιζαϊν, και μάρκετινγκ. Και ένα τεράστιο κατεβατό (πολύ σημαντικό) ότι αφορά επιλογές μάρκας, επιλογή μοντέλου, εκδόσεις, κινητήρα, καύσιμο, κτλ.
Στο διλλημα vw vs toyota νομίζω αν απαντήσεις με βάση την λογική πας στον Ιάπωνα άνευ 2ης κουβέντας. Αν θες να βλέπεις τον μηχανικό σου συχνά πας vw. Απλά τα πράγματα....
Τώρα αν το πας συναισθήματικα επειδή εκεί ο καθένας παίρνει ότι του αρέσει ....μπορώ να πω περί ορέξεις κολοκυθόπιτα
Είναι απλά τα πράγματα και δεν χρειάζεται φανατισμός, απλά λογική. Αλλάζεις τακτικά αυτοκίνητο πχ κάθε 3-5 χρόνια? Η VW είναι ξεκάθαρα η καλύτερη επιλογή.Θα ευχαριστηθείς την ανώτερη καμπίνα και το καλύτερο πάτημα στο δρόμο, ενώ ταυτόχρονα θα είσαι καλυμμένος από την εγγύηση. Είσαι από αυτούς που παντρεύονται το αυτοκίνητο για 15-20 χρόνια? Τότε Toyota με κλειστά μάτια, μακριά από οτιδήποτε γερμανικό.Αξιοπιστια,οικονομικη συντήρηση και παραδοσιακά καλή εξυπηρέτηση από την αντιπροσωπεία. Καταλαβαίνουμε λοιπόν γιατί η Τογιοτα είναι νο1 στην Ελλάδα ενώ στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη δεν βρίσκεται ψηλά στις πωλήσεις.
Το ότι η TOYOTA με μία μόνο μάρκα κατάφερε να είναι στην κορυφή των πωλήσεων λέει πολλά. Το ότι η VW χρειάστηκε να συγχωνεύσει πέντε μάρκες για να καταφέρει κάτι αντίστοιχο, επίσης λέει πολλά. Από εκεί και πέρα δεν νομίζω πως υπάρχει λάθος και σωστή επιλογή. Είναι καθαρά θέμα πορτοφολιου και γούστου στο τι ζητάει ο καθένας από ένα αμάξι.
Μια corolla με 15 πόντους μικρότερο μήκος, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, κινητήρα 1.5 τούρμπο και τιμή μέχρι 21000 θα έκανε τρελές πωλήσεις στην Ευρώπη. Τώρα με 1.2, να σέρνεται στο δρόμο και να φοβάσαι μη βρει, μήκος μαούνας και χωρίς τεράστιο πορτ μπαγκαζ ανάλογο των εξωτερικών διαστάσεων. Εγώ δε θα έλεγα ότι έχουν καλύτερο marketing οι άλλοι. Θα έλεγα ότι έχουν καλύτερο σχεδιασμό και πρακτικότητα. Και εάν πας και σε οχήματα με πιο φτηνιάρικο σαλόνι, αντίστοιχο των ιαπωνικών, είναι πολύ πιο φτηνά. Γιαυτό άλλωστε στην Ευρώπη οι πωλήσεις των ιαπωνικών είναι πολύ λιγότερες.
Υπέρ-προβοκατόρικο άρθρο! Όμως ας είναι, έχει ενδιαφέρον το μαλλιοτράβηγμα! made in Japan: Μια δίκη τους σχολή (έστω μέχρι πριν λίγα χρόνια), με σχετικά λυτά και αξιόπιστα αυτοκίνητα, κυρίως ότι αφορά κινητήρες. Ο μεγαλύτερος παίχτης, Toyota, πολλά αδιάφορα αυτοκίνητα στη φαρέτρα, ΑΛΛΑ αποτελεί την έννοια του παγκόσμιου κατασκευαστή, και πρωτοπόρος στα υβριδικά όταν οι λοιποί κατασκευαστές δεν ήξεραν τι εστι μπαταρία! Η «Τουότα» κατασκευάζει τα πάντα κ παντού. Μπορείς να βρεις απο την Ν. Ζηλανδία, στα βάθη της Αφρικής, και της Ασίας μέχρι κάποιο ερευνητικό κέντρο στην Ανταρκτική. Από εκεί και πέρα, αν θέλεις κ έχεις τα χρήματα (πολλά!) για premium αυτοκίνητο (οποιαδήποτε κατηγορίας) εδώ και πολλές, ΠΑΡΑ πολλές δεκαετίες η Γερμανία είναι μονόδρομος. Οτιδήποτε άλλο αποτελεί ελάχιστη εξαίρεση, και τις περισσότερες φορές, μπροστά στην κυρία από την Στουτγκάρδη, απλά θα ωχριά. Οι 3 γνωστοί premium κατασκευαστές είναι πια άλλου. Ότι αφορά την VW ή και γενικά το group VAG, ιδιαίτερα δυνατή στην ευρωπαϊκή αγορά, και με έξυπνο μίγμα ποιότητας, ιπποδύναμης, ντιζαϊν, και μάρκετινγκ. Και ένα τεράστιο κατεβατό (πολύ σημαντικό) ότι αφορά επιλογές μάρκας, επιλογή μοντέλου, εκδόσεις, κινητήρα, καύσιμο, κτλ.
Στο διλλημα vw vs toyota νομίζω αν απαντήσεις με βάση την λογική πας στον Ιάπωνα άνευ 2ης κουβέντας. Αν θες να βλέπεις τον μηχανικό σου συχνά πας vw. Απλά τα πράγματα.... Τώρα αν το πας συναισθήματικα επειδή εκεί ο καθένας παίρνει ότι του αρέσει ....μπορώ να πω περί ορέξεις κολοκυθόπιτα
Τσακαλια παιρνω πατατακια και ακουω