Δυο από τα πιο δυνατά ονόματα της παγκόσμιας αγοράς μπαίνουν στο ring έτοιμα για Knock Out. Ποιος όμως θα βγει νικητής;
Toyota VS Volkswagen
(18/11/2016)
Ντέρμπι μεταξύ Toyota και VW έχει γίνει τα τελευταία χρόνια η μάχη για την πρωτιά στις πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Και όπως φαίνεται η αυτή η κολόνια θα κρατήσει χρόνια…
Τoyota και VW. VW και Toyota, αν προτιμάτε και χωρίς αμφιβολία εδώ έχουμε να κάνουμε με δυο παγκόσμιες υπερδυνάμεις στο χώρο της αυτοκίνησης. Φίρμες, που όχι μόνο διαθέτουν ανταγωνιστικά και απόλυτα επιτυχημένα εμπορικά προϊόντα, αλλά που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ορίζουν την πορεία της αυτοκίνησης οδηγώντας τις σχετικές εξελίξεις. Η αντιπαράθεση μεταξύ τους έχει τα στοιχεία ενός κλασικού ντέρμπυ: Φανατικούς οπαδούς, δίψα και υλικό για πρωτάθλημα και αντιπαλότητα, που φτάνει στα όρια της αλληλοσυμπλήρωσης. Σίγουρα ο Ολυμπιακός θέλει να κερδίζει τον Παναθηναϊκό και τούμπαλιν, αλλά σίγουρα δεν τον θέλει αδύναμο ή στην ΒΆ Εθνική. Τον θέλει δυνατό και ανταγωνιστικό για να υπάρχει κίνητρο και δυνατότητα για εξέλιξη. Γιατί αν γινόταν να πάει ο Κριστιάνο Ρονάλντο στην μία ομάδα, τότε η άλλη θα πάλευε να φέρει τον Λιονέλ Μέσι (λέμε τώρα...). Έτσι ακριβώς και με την κόντρα ανάμεσα στην Toyota και την VW, ειδικά από τη στιγμή, που οι δύο φίρμες έχουν καταφέρει να ταυτιστούν με τις σχολές των χωρών καταγωγής τους, δίνοντας συγκεκριμένη υπόσταση στην αυτοκινητική αντιπαράθεση Ιαπωνία ή Γερμανία. Βέβαια κάθε brand name διαθέτει τα δικά του ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι του άλλου. Το όνομα της Toyota είναι συνυφασμένο πλέον με τα αξιόπιστα αυτοκίνητα που παράγει, αλλά και με την υβριδική τεχνολογία που τόσο πολύ έχει εξελίξει. Από την άλλη μεριά η VW διαθέτει ποιοτικά αυτοκίνητα, ενώ ξεχωρίζει παράλληλα και για την πολύ μεγάλη εξέλιξη που έχει πραγματοποιήσει στους μικρού κυβισμού turbo κινητήρες βενζίνης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ας αρχίσουν οι αντιπαραθέσεις...Πολλά από τα αυτοκίνητα των δημοφιλών εταιρειών Toyota και VW αποτελούν εδώ και χρόνια τώρα «αιώνιους» αντιπάλους, όπως είναι για παράδειγμα το Yaris με το Polo, τα Auris με το Golf, αλλά και στην κατηγορία των μίνι, το Aygo με το up!. Κάθε μάρκα έχει δημιουργήσει τους δικούς της φανατικούς «οπαδούς» και δεν θα ήταν υπερβολή να τους παρομοιάζαμε με εκείνους των ποδοσφαιρικών ομάδων. Εμείς από την πλευρά μας, ως δίκαιοι κριτές ή… διαιτητές ντέρμπι, εξετάσαμε και συγκρίναμε σε πολλούς τομείς (κινητήρα, χώρους, ποιότητα, οδική συμπεριφορά κ.λπ.) τα μοντέλα τους στις τρεις πρώτες σε προτίμηση κατηγορίες (μίνι, μικρά και μικρομεσαία), αλλά και σε δυο πιο ειδικές (crossover και fun to drive) αναδεικνύοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτει κάθε μοντέλο, αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σχολής που πρεσβεύει. Ας βγουν τα ξίφη για να αρχίσει η αντιπαράθεση...
Τα έχουμε πει και σε προηγούμενα Posts. Και επειδή τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται, Toyota και πάλι Toyota. Με ενδιαφέρει να ακούσω και την άποψη της κυρίας Λουκίας. Ευχαριστώ.
Απλα και ξεκαθαρα χωρις πολλα λογια....ΤΟΥΟΤΑ!! Ηταν ειναι και στο μελλον θα εξακολουθει να υπαρχει σαν ο απολυτος κατασκευαστης που οδηγει της εξελιξεις μακραν της υπερτιμημενης αγαπημενης στους δημοσιογραφους και με καθε τροπο και προσπαθεια να την σπρωξουμε vw!! Λυπαμαι που χαλαω τον μακαριο υπνο σας αλλα ουτε στο ελαχιστο δεν υφισταται μεταξυ του κορυφαιου στον πλανητη κατασκευαστη που ακουει στο ονομα toyota και αποδεδειγμενα σε καθε ευκαιρια φαινεται αυτη η θεση που κατεχει σε ολες της ερευνες και απο την αλλη στο συνοθυλευμα 12 εταιρειων του group που βγαζουν φωτοτυπιες ασχημες προβληματικες και με της γνωστες σκανδαλιαρικες μεθοδους και τροπους στην προσπαθεια τους να φτασουν ψηλα! Ο ανατολιτικος κολοσσος με της τρεις ελλειψης στην μασκα σας στελνει χαιρετισματα παρακαλει να εχουμε σοβαροτητα σε οτι λεμε και σας ευχεται εις αλλα με υγεια!!
Ο νικητης ηταν παντα ο Ιαπωνας και βλεπω οτι και στη δημοσκοπηση που κανετε παλι νικητης θα βγει και με συντριπτικη διαφορα!
Πηρα Lexus (38000€) που ειναι "ακριβο" και πληρωνω 150-350€ καθε 15000χλμ στο service και δεν εχει βγαλει ουτε τη παραμικρη βλαβη εδω και 160000χλμ που εχω κανει! Παραλληλα ενας φιλος πηρε Audi που ηταν πιο "φτηνο" (33000€) και πληρωνει 300-1000€ στο service του και καθε τρεις και λιγο ειναι στο συνεργειο με βλαβες! Γι αυτο μη βλεπουμε μονο το φαινεσθε αλλα και το ειναι!
Δεν υπάρχει καμία σύγκριση, η Toyota είναι κλασεις ανωτερη με αυτοκίνητα ποιοτικά που δεν χαλάνε κάθε τρεις και λίγο, αυτό νομίζω είναι το τελικό ζητούμενο για τον ιδιοκτήτη που δεν θέλει να πληρώνει τα συνεργεια, η VW από την άλλη είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ανέκδοτο στο χώρο της αυτοκίνησης, αυτοκίνητα που πλασαρονται ως ποιοτικά επειδή έχουν μαλακά πλαστικα στο εσωτερικό τους τα οποία όμως φθειρονται πολύ εύκολα και το χειρότερο αξιοπιστία στο ναδίρ, δεν είναι δυνατόν να πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά και να ξέρεις ότι το πιο πιθανό είναι ότι το καινούριο σου VW θα σου βγάλει προβλήματα πάρα το αντίθετο, ότι κοροιδευαμε τους Ιταλούς το 80 και το 90 το κάνει τώρα η συγκεκριμένη φίρμα και γι αυτό βρίσκεται στον πάτο από πλευράς αξιοπιστίας, εξάλλου όλοι έχουμε γνωστούς με VW και δεν χρειαζόμαστε καμιά έρευνα για να σχηματισουμε γνώμη, τα βλέπουμε με τα ίδια μας τα μάτια.
τα vw είναι καλυτερα σε ποιοτητα κατασκευης οδηγικη συμπεριφορα επιδοσεις παθητικη ασφαλεια τα Toyota είναι σε τεχνολογια και αξιοπιστια
Ο τίτλος θα έπρεπε να είναι:ΝΤΕΡΜΠΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ!
Αποφεύγοντας να τοποθετηθώ στην κλασσική κόντρα, έχω μόνο να παρατηρήσω ότι fun to drive ΔΕΝ μπορει να θεωρηθεί ένα γρήγορο αμάξι, ακόμα και με 300 άλογα,αντιθέτως μπορεί να είναι και ένα μικρούλη με 75-100... σαξόραλα, τσίγκος, mx5, golf πρωτης γεννιάς, clio, σταρλετάκια πισωκίνητα ήταν μερικά fun to drive....υπερτροφοδοτούμενα με ηλεκτρονικά καλούδια (?) και 1400 κιλά για ηχομόνωση είναι ολίγον σούπα....
Aγαπητο περιοδικο δεν υπαρχει ντερμπι γιατι τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα.Στα crossover εχουμε μια ισοπαλια γιατι το vw υπερτερει σε εμπειρια στο χωρο αλλα το toyota ξεκαθαρα σε σχεδιαση.Στα fun to drive gt-86 δαγκωτο!Μπορει το gti να ειναι πιο αποτελεσματικο και γρηγορο αλλα τα χαμογελα ερχονται οταν μαζευεις τα αναποδα τιμονια!Στα μικρομεσαια καλυτερο το golf στα μικρα υπερτερει το yaris και στα μινι το vw up!
Παρατήρησα ότι στα ατού όλων των VW αναφέρετε ποιότητα κατασκευής. Τι υπονοείτε δηλαδή; Ότι τα Toyota έχουν χειρότερη ποιότητα κατασκευής;
Απάντηση: Δεν υπονοείται κάτι. Ότι ακριβώς γράφουμε. Ένα από τα ατού τους είναι η καλή ποιότητα κατασκευής.
Θα συμφωνήσω με όλα τα εως τώρα σχόλια.Θα "τονίσω" μια άλλη διάσταση στην ερώτηση του περιοδικού.Γιατί θα πρέπει ντε και καλά να επιλέξουμε ανάμεσα στους δύο?Ο ένας πυραμίδα, ο άλλος κάθετοι οργανισμοί.Μπορεί σε κάποιον να αρέσει κάποιο Renault, σε κάποιον άλλο ένα merc, κλπ.Ευτυχώς έχει και άλλες επιλογές η αγορά ανάλογα του τι θέλει ο καθένας (loukia).Δεν είναι όλα τα παραπάνω μοντέλα dominators της κατηγορίας τους...;-)
Καλησπέρα passat cc,scirocco,golf gti,και όλες οι εκδόσεις ρ λινε συγγνώμη αλλά στην toyota δεν υπάρχουν καν αμάξια για σύγκριση δηλαδή τι μπορείς να συγκρίνεις με το сс το agenesis ? ας ήμαστε και λίγο λογική βγάζει το αυρις έκδοση gti ? Καλά τα Toyota αξιόπιστα για έναν μέσω οικογενειάρχη αλλά μέχρι εκεί η vw έχει να σου προσφέρει και κάτι παραπάνω αν θες, για να μην μιλήσουμε για αυτοκίνητα του group που είναι και ποιο ακριβά.
Gt86 χαχαχαχα
h kardia leei vw h logikh toyota!den eixa pote iapwniko amaxi vevaia ta sevomai k ta paradexomai!pantws auto pou de mou aresei re paidia sta iapwnika einai oti to kainourgio montelo alazei entelos se sxesh me to palio entelws wmos!parte paradeigma to auris to palio.se sxesh me to neo pou exoun 5 xronia diafora einai san esy pou exeis to palio na to agorases prin 15 xronia skepsou ti tha ginei me to pio kainourgiotha einai san na exeis amaxi eikosaetias!sto kamati pou kathgoroun thvw gia fototypies yparxei enas kosmos pou etsi aisthanetai oti to amaxi tou den apaxiwnetai toso grhgoraa!tora gia vlaves sxetiko einai emena de mou etyxe kati idietairo alla se filous mou etyxan ti na pw!pantos se axiopistia ta iapwnika ta paradexomai!
Αγαπητέ νίκο τσουκαλά=αν το γράφω/τονίζω το όνομα σου κι όλας καλά, το εξηγώ στην αρχή βάση αυτών που γράφει το ηλεκτρονικό περιοδικό και τοποθετώ τελείτσες (...)Αυτό έχει ώς νόημα ότι μπορώ να γράψω και άλλα πολλά...όμως για να μην γράφω δεν το κάνω όχι ότι δεν θέλω, δεν, μπορώ, κ.τ.λ. ΟΜΩΣ γιατί λέμε όλοι και κάνουμε την όποια συζήτηση για το όποιο θέμα... Το γράφω και αυτό για τον greek boy όπως και για όλους, ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ, ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ, Κ.Τ.Λ. αυτό το συζητάμε και μαθαίνει ο ένας από τον άλλο, ανταλλάσουμε γνώμες, κ.τ.λ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΣΩΦΡΟΝ ΓΡΑΦΕΙΣ=ΜΙΛΑΣ...
Ευχαριστώ για την πάσα κύριε GreekBoy...να πάρουμε τις συγκρίσεις του ηλεκτρονικού περιοδικού...αν θέλετε βάζουμε και τις δικές μας τις προσωπικές...το συζητάμε μαζί και βρίσκουμε άκρη... Καταρχάς ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΤΟ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕΙΣ...τα πάντα όλα είναι βάση σε τι φάση βρίσκεσαι εκείνη την στιγμή, τις όποιες ανάγκες σου, τα οικονομικά σου, κ.τ.λ. Από την αρχή ανάμεσα σε chr και tiguan...ούτε το ένα μου αρέσει, ούτε το άλλο...αυτού του είδους τα οχήματα τα θεωρώ πολύ "ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ"...μην γελάς!!!Δεν έχουν να μου πουν ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!! Αν έπρεπε να αγόραζα ένα από τα δύο, το chr λόγω ότι το βρίσκω πιο όμορφο και μόνο...δεν το ξέρω, δεν το έχω δει από κοντά, δεν το έχω οδηγήσει, κ.τ.λ. έτσι όπως το βλέπω όπως όλοι μας...από την άλλη τα παλιότερα tiguan και στα 1400 κυβικά και στα 2000 τα έχω οδηγήσει και δεν μου κάναν απολύτως καμία αίσθηση, όπως και πολλά άλλα της κατηγορίας, εκτός του mazda cx7 λόγω ομορφιάς... Ανάμεσα στο gt86 και το golf, τα προτιμώ και τα δύο το καθένα για διαφορετικούς λόγους...καταρχάς το gt86 είναι πισωκίνητο με ότι σημαίνει αυτό...πιο παιχνιδιάρικο, πιο 'δυσκολοδήγητο', σε "κουράζει", "χαζεύει", κ.τ.λ. ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ...το golf σταθερή αξία λόγω σχεδίασης, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, είναι ένα όχημα που είναι πιο ευκολοδήγητο, ξεκούραστο, τα κάνει όλα μόνο του, προσφέρεται για άσχετους και ημιμαθείς, κ.τ.λ. Από εκεί και πέρα επιλέγεις...τα είπαμε...Και τα δύο εδώ τα προτιμώ... Ανάμεσα στο απλό golf και το auris...δεν προτιμώ κανένα από τα δύο γιατί δεν μου αρέσει αισθητικά το auris...προτιμώ corolla λόγω ΟΝΟΜΑΤΟΣ και ας έχει και 1 ΓΑΪΔΟΥΡΙ=δεν με πειράζει... Αν και πάλι έπρεπε να αγοράσω κάποιο από τα δύο golf λόγω σχεδίασης και μόνο, τα υπόλοιπα γνωστά και μη...αν έπρεπε να το κρατήσω για 10 plus χρόνια και δεν μπορούσα να το αλλάξω κάθε 3 χρόνια, τότε auris με βαριά καρδιά... Yaris με polo;Yaris είχα το 2000 το t sport με τα 109 άλογα, καλό, αξιόπιστο, κ.τ.λ. όχι σπουδαία εμφάνιση...τα ίδια και στο polo εκτός τις γρήγορες εκδόσεις του με το 1800άρι μοτέρ...το στρογγυλοφάναρο polo το είχα... ήταν πολύ όμορφο σε σχεδίαση όμως...και εδώ και τα δύο...ανάλογα σε το τι θέλεις... Up με aygo, κανένα από τα δύο γιατί δεν μου αρέσουν τέτοιου είδους οχήματα...πιο όμορφο το aygo...θα το προτιμούσα αν έπρεπε να το αγοράσω, κ.τ.λ. το παλιό που οδήγησα, μαζί με peugeot, citroen, τίποτα το ιδιαίτερο...φτηνοκατασκευές του κερατά, λες και ήταν tata... Τα Ιαπωνέζικα έχουν αξιοπιστία, αυτό είναι δεδομένο και από το ίδιο το tuv...από εκεί και πέρα και Ιαπωνέζικα να αγοράζεις πάντα και πάρεις και κάποια Γερμανικά, κ.τ.λ. δεν είναι κακό...ανάλογα το τι θέλεις, ψάχνεις, τι φάση είσαι, κ.τ.λ. Πλέον δεν μπορούν οι περισσότεροι πωλητές να μου κάνουν πώληση όχημα, κ.τ.λ. διότι λίγο πολύ είμαι υποψιασμένη, κ.τ.λ. "ξέρω" οπότε είναι το τι μου αρέσει, κ.τ.λ. εκείνη την στιγμή... Αν λάβουμε υπ'όψιν το οικονομικό, ένα Ιαπωνέζικο, Κορεάτικο, Αμερικάνικο όχημα, είναι "πιο φθηνοσυντήρητο" στις τυποποιημένες βλάβες ακόμα και τώρα που γράφω σε σχέση με τα υπόλοιπα... Ότι κρίνει καθείς, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ!!!ΕΔΩ ΓΑΜΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ...!!!Ε ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΟΧΗΜΑ, ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...