ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Trendy electric: Peugeot 208 vs Mini Cooper
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Trendy electric: Peugeot 208 vs Mini Cooper

12.451 Επισκέψεις στο άρθρο (19/10/2021)

Έχουν trendy μοντέρνα εμφάνιση και μπαίνουν στην πρίζα. Ποιο από τα δύο αποτελεί πιο ολοκληρωμένη επιλογή σε αυτά τα λεφτά;

Ανάμεσα στις εκδόσεις τους που μπαίνουν στην πρίζα, ποια είναι καλύτερη;
Ή θα προτιμούσατε ένα πλήρως εξοπλισμένο diesel σε αυτά τα λεφτά;


Καλώς ή κακώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αρχίσει να μπαίνουν στον χάρτη της αυτοκίνησης παρότι -αντικειμενικά- δεν είναι κατάλληλα για πολλούς αγοραστές. Υπάρχουν δηλαδή περιορισμοί είτε αυτό είναι η τσιμπημένη τιμή τους, είτε η δυσκολία φόρτισης, είτε η περιορισμένη αυτονομία τους στο ταξίδι. Παρόλα αυτά υπάρχει το μικρό αγοραστικό κοινό τους, ενώ όπως σε όλες τις «αναμετρήσεις» έτσι και εδώ η αναζήτηση για το ποια είναι καλύτερη επιλογή δεν έχει να κάνει την καλύτερη καθ' αυτή έκδοση, αλλά με το… ποιο όνομα θα μπει πρώτο στην μαρκίζα. Peugeot e208 ή Mini Cooper SE λοιπόν;

Τιμή: Θέλεις 30 χιλιάρικα και πάνω για να τα αγοράσεις

Η τιμή των δύο μοντέλων είναι αλμυρή, αφού για να τα αποκτήσεις πρέπει να βγάλεις από τον τραπεζικό σου λογαριασμό πάνω από 30 χιλιάρικα, ή κοντά στα 25+ αν δικαιούσαι επιδότηση από το Κράτος. Βέβαια, αν και ακριβά στην απόκτηση, έχουν χαμηλά έξοδα κίνησης (από 3€/100 χλμ.) , άρα αν πληροίτε τις γενικές προϋποθέσεις για να αγοράσετε ηλεκτρικό, αξίζει να τους ρίξετε μια ματιά.
Επειδή όμως σας κουράσαμε, επιστρέφουμε στο θέμα τιμή-εξοπλισμός και σχολιάζουμε πως το Peugeot 208 είναι πιο φθηνό και έχει μεγαλύτερη εγγύηση, ενώ το Mini έχει λίγο καλύτερο εξοπλισμό (π.χ. σύστημα navi από την αρχική έκδοση), αλλά και πολλές επιλογές εξατομίκευσης οι οποίες κοστίζουν ακριβά. Θεωρούμε πως ο γύρος αυτός δεν βγάζει ξεκάθαρα κάποιον νικητή.

Σχεδίαση: Πατάνε σε γνώριμα σχεδιαστικά μονοπάτια

Στο κομμάτι της σχεδίασης, είτε αυτή αφορά το έξω, είτε το μέσα κομμάτι, έχουμε να πούμε πως τα δύο μοντέλα ακολουθούν την πεπατημένη και δεν διαφοροποιούνται σημαντικά σε σχέση με τις εκδόσεις με… κανονικό κινητήρα. Ok, υπάρχουν κάποιες σχεδιαστικές πινελιές για να καταλάβεις ότι είναι ηλεκτρικά, όμως μέχρι εκεί.

Στο δικό μας μάτι πάντως οι ρετρό, γραμμές του Mini έχουν πλέον αρχίσει να κουράζουν αφού σχεδόν δύο δεκαετίες ακολουθείται η ίδια συνταγή και θα θέλαμε κάτι πιο φρέσκο και ριζικά νέο. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό του όπου το μοτίβο με τα στρογγυλά καντράν δεν είναι τόσο φρέσκο όσο το i-Cockpit. Από εκεί και πέρα, η εργονομία συνηθίζεται, ενώ η ποιότητα των υλικών και στα δύο αγγίζει τα premium στάνταρ.

Εσωτερικό-Αυτονομία: 208 με διαφορά

Κινητήρες-επιδόσεις: 50 άλογα παραπάνω το Cooper SE

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON