το νέο Citroen e-C3 κάνει πρεμιέρα το νεότερο σήμα της μάρκας, τοποθετημένο στο μέσον της κλειστής μάσκας του.
Η εικόνα των δύο μοντέλων διαφέρει σημαντικά από όσα μας έχουν συνηθίσει οι δύο εταιρείες, με το τελικό αποτέλεσμα να αποπνέει φρεσκάδα και νεανικότητα. Κοινά χαρακτηριστικά και των δύο είναι η εντυπωσιακή (ελέω φωτιστικών σωμάτων) μάσκα εμπρός και το boxy, το τετραγωνισμένο δηλαδή, πίσω μέρος.
Όπως και στο e-C3, έτσι κι εδώ υπάρχουν ράγες οροφής, με την Hyundai να προαναγγέλλει και μία πιο περιπετειώδη έκδοση Inster Cross σε μεταγενέστερο στάδιο.
Στο Citroen e-C3 ξεχωρίζουμε, επίσης τους προβολείς σχήματος «C» (θυμίζουν αρκετά το πρωτότυπο Citroen Oli), με τα τετραγωνισμένα LED πίσω φώτα και τις κλασικές Citroen ζάντες (16 και 17 ιντσών) να συνθέτουν ένα μοντέρνο οπτικά αυτοκίνητο. Συγκριτικά με το Inster, είναι 15 πόντους μακρύτερο και έχει σημαντική απόσταση από το έδαφος (16,3 εκ.).
Αυτή η διαφορά στις διαστάσεις, άλλωστε, τοποθετεί το Inster στην Α κατηγορία κατά τα λεγόμενα της Hyundai (μήκος 3.825 χλστ.). Στο εμπρός μέρος βλέπουμε κυκλικούς προβολείς (LED φώτα ημέρας) και έναν hi-tech αισθητικής προφυλακτήρα. Πηγαίνοντας προς τα πίσω, θα δούμε φλας με γραφικά pixels, ενταγμένα σε ένα τετράγωνης λογικής ευρύτερο design.