- Σε φάση ανανέωσης η Jeep: Τρία νέα μοντέλα στο κοντινό μέλλον
- Στα σκαριά ένα νέο και ηλεκτρικό Renegade μέχρι το 2027
- Σε ίδια φάση βρίσκεται και η επόμενη γενιά Compass
- Η Jeep ελπίζει στην αύξηση των πωλήσεων με 10 νέα SUV μέσα σε 3 χρόνια
Σε φάση ανανέωσης η Jeep - Τρία νέα μοντέλα στο κοντινό μέλλον
Η Jeep σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης της γκάμας της. Από το νέο Grand Cherokee που λάνσαρε το 2021, στο Wagoneer, το Grand Wagoneer και το ηλεκτρικό Wagoneer S που λανσάρει φέτος και στην Ευρώπη, βλέπουμε μια νέα αρχή. Αυτό αποδείχθηκε και στο «Stellantis 2024 Investor Day» όπου ανακοινώθηκε ότι αναμένονται τρία νέα SUV.
Στα σκαριά ένα νέο και ηλεκτρικό Renegade μέχρι το 2027
Πρώτο στη λίστα ανανέωσης είναι το Jeep Renegade, το οποίο δέχθηκε πρόσφατα ένα -κυρίως τεχνολογικό- ρετούς, Παρά τις φήμες που ακούστηκαν ότι το Renegade θα σταματήσει να βγαίνει μετά το 2023, η Jeep ανακοίνωσε ότι θα επιστρέψει στο κοντινό μέλλον. Μάλιστα σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η επόμενη γενιά του Jeep Renegade θα παρουσιαστεί μέσα στο 2027, θα είναι ηλεκτρικό και θα έχει προσιτή τιμή με τις πρώτες ενδείξεις να αναφέρονται σε λιγότερα από 23.000 ευρώ.
Σε ίδια φάση βρίσκεται και η επόμενη γενιά Compass
Την ίδια χρονιά η αμερικάνικη εταιρεία πρόκειται να λανσάρει και τη νέα γενιά του Compass. Και για αυτό είχαν ακουστεί φήμες ότι δεν θα συνεχιστεί η παραγωγή μετά το 2023, βέβαια η ίδια η εταιρεία έβγαλε μια αναβαθμισμένη έκδοση του μοντέλου φέτος, ενώ ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει την παραγωγή μέχρι το 2027.
Η Jeep ελπίζει στην αύξηση των πωλήσεων με 10 νέα SUV μέσα σε 3 χρόνια
Και τα νέα δεν σταματούν εκεί, αφού το σχέδιο της Jeep είναι να βρίσκονται δέκα νέα SUV στην παραγωγή έως το 2027.Ενα από αυτά είναι και ένα νέο «κρυφό» ακόμα μοντέλο το οποίο θα είναι μικρότερο από το Grand Cherokee και θα στέκεται δίπλα στο Wagoneer. Το όνομα αυτού είναι άγνωστο προς το παρόν, ενώ το μόνο πράγμα που γνωρίζουμε είναι πως η Jeep θα λανσάρει κάτι ολοκαίνουργιο το οποίο στην παρουσίαση των πλάνων της μάρκας ονομάστηκε ως «New Mainstream UV». Κλείνοντας, η αμερικανική εταιρεία στοχεύει σε αύξηση των πωλήσεων παγκοσμίως, θέλοντας να πιάσει τα 1,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο, ενώ θέλει να αυξήσει και την παραγωγή της.