H Βugatti Pur Sport, σύμφωνα με την μάρκα, προσφέρει την καλύτερη οδηγική εμπειρία από όλες τις άλλες εκδόσεις αφού η φίρμα έχει φροντίσει να αναβαθμίσει την αεροδυναμική και το σύστημα ανάρτησης, μειώνοντας παράλληλα το βάρος και βελτιώνοντας τα κρατήματά της.
Η ισχύς πηγάζει από τον ίδιο quad-turbo W16 κινητήρα των 8,0 λίτρων με απόδοση 1.500 άλογα και όπως καταλαβαίνει κανείς, η κατανάλωση καυσίμου, πιθανότατα, δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο μοτέρ σε αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής αυτή την στιγμή.
Σύμφωνα με μετρήσεις που έγιναν, η Pur Sport έχει μέση μεικτή κατανάλωση 23,52 λτ./100 χιλιόμετρα, με την κατανάλωση να μειώνεται ελαφρώς στα 18,09 λτ./100 χλμ. όταν το υπέρ-αυτοκίνητο κινείται στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους. Αντίθετα, η κατανάλωση αυξάνεται τόσο πολύ μέσα στην πόλη που η Pur Sport θέλει να έχει πάντα κοντά της ένα βενζινάδικο, με τις μετρήσεις να δείχνουν πως η κατανάλωση αυξάνεται στα 30 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Συνολικά, εκτιμάται πως ένας ιδιοκτήτης Bugatti Chiron Pur Sport θα ξοδέψει περίπου 15.000 δολάρια περισσότερα (τιμές καυσίμου στις ΗΠΑ, άρα φανταστείτε σε ποιο ύψος θα φτάσει το ποσό στην χώρα μας) σε βενζίνη μέσα σε 5 χρόνια σε σχέση με έναν μέσο κάτοχο αυτοκινήτου.
Συνολικά θα κατασκευαστούν 16 Chiron Pur Sport αυτοκίνητα με το καθένα από αυτά να κοστίζει 3,2 εκατομμύρια ευρώ χωρίς τους φόρους. Μάλλον, η κατανάλωση καυσίμου θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα κοιτάξουν οι νέοι ιδιοκτήτες…
... εντάξει όσοι θέλουν ας τοποθετήσουν σύστημα αερίου!!! Α, ρωτήστε την vw πιο συστήνει... για να ισχύει η εγγύηση!!!