Η Αττική, περιέργως, δεν είναι ο νομός στον οποίο καταγράφηκαν οι περισσότερες παραβάσεις την τελευταία εβδομάδα. Δείτε ποιος κατέχει αυτή την αρνητική πρωτιά.
Συνεχίζονται οι έλεγχοι στο πλαίσιο του στοχευμένου προγράμματος «παράβαση της εβδομάδας», που σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αστυνόμευσης του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, για την αντιμετώπιση των «επικίνδυνων» τροχονομικών παραβάσεων, σε όλη την επικράτεια.
Την προηγούμενη βδομάδα 9 έως 15 Μαρτίου 2020 κλιμάκια αστυνομικών των Υπηρεσιών Τροχαίας, ενημέρωσαν τους οδηγούς και πραγματοποίησαν σχετικούς ελέγχους, “δίνοντας προτεραιότητα” στις παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα και την οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος. Στο πλαίσιο αυτό, από 971 συνεργεία Τροχαίας που συγκροτήθηκαν σε όλη την χώρα, ελέγχθηκαν συνολικά 22.360 οχήματα και βεβαιώθηκαν 4.444 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα και 165 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος.
Οι περισσότερες παραβάσεις σημειώθηκαν στο οδικό δίκτυο της Θεσσαλονίκης (922), της Αττικής (604), της Κορινθίας (278), της Πιερίας (270), του Κιλκίς (227) και των Ιωαννίνων (196). Οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση και με στόχο την πρόληψη και τον περιορισμό των σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας.
και δεν καταγράφονται όλες οι υπερβάσεις ταχύτητας γιατί δεν είναι ανθρώπινα εφικτό. Αλλά μήπως χρειάζεται μια σοβαρή ανάλυση; Π.χ. είναι δυνατόν να έχει όριο 110-120 η Ιόνια Οδός ενώ η Ολυμπία λίγο πριν να έχει 130; Κάτι περίεργα όρια 100 σε αυτοκινητόδρομους τι ρόλο παίζουν; Αντίστοιχα το όριο των 70 στις αστικές λεωφόρους δεν πρέπει να επιτηρείται καθημερινά με κάμερες κυκλοφορίας που θα στέλνουν το άλμπουμ των φωτογραφιών στο σπίτι; Τα γελοία όρια στα τούνελ της Α.Ο. στον Υμητό σε τι εξυπηρετούν;
και δεν καταγράφονται όλες οι υπερβάσεις ταχύτητας γιατί δεν είναι ανθρώπινα εφικτό. Αλλά μήπως χρειάζεται μια σοβαρή ανάλυση; Π.χ. είναι δυνατόν να έχει όριο 110-120 η Ιόνια Οδός ενώ η Ολυμπία λίγο πριν να έχει 130; Κάτι περίεργα όρια 100 σε αυτοκινητόδρομους τι ρόλο παίζουν; Αντίστοιχα το όριο των 70 στις αστικές λεωφόρους δεν πρέπει να επιτηρείται καθημερινά με κάμερες κυκλοφορίας που θα στέλνουν το άλμπουμ των φωτογραφιών στο σπίτι; Τα γελοία όρια στα τούνελ της Α.Ο. στον Υμητό σε τι εξυπηρετούν;