Η Toyota εγκαταλείπει το ντίζελ και το κάνει και με το ολοκαίνουργιο Auris. Με δύο σύνολα ίδιας απόδοσης όμως, ποιο Auris θα διαλέξεις; Το υβριδικό ή το Turbo;
Η Toyota εγκαταλείπει το ντίζελ και μετά τα C-HR και Yaris και το ολοκαίνουργιο Auris θα είναι διαθέσιμο μόνο με κινητήρες βενζίνης, turbo και υβριδικούς.
Το νέο Auris είναι το σημαντικότερο μικρομεσαίο της Toyota μέχρι σήμερα. Μπορεί να μην του φαίνεται, εξάλλου μία «τρίτη γενιά» μπορεί απλά να περάσει σχετικά διακριτικά από τα ραντάρ της αγοράς, όμως το νέο Auris δεν αφήνει τίποτε ίδιο.
Φυσικά η μεγάλη είδηση είναι ότι η Toyota, όπως και η Lexus τελειώνει με το ντίζελ. Όμως αυτό δεν είναι η μόνη αλλαγή. Το Auris πατάει σε νέα πλατφόρμα. Είναι μακρύτερο, χαμηλότερο και φαρδύτερο. Έχει μεγαλύτερο μετατρόχιο και μικρότερους προβόλους που σημαίνει ότι όλη η αύξηση των διαστάσεων θα πάει σε χώρους στο εσωτερικό.
Και τέλος έχουμε νέα πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους, δείχνοντας πως η Toyota δεν έχει ανάγκη από οικονομία στο κόστος παραγωγής. Μπορεί να παράγει το Auris στην Μ.Βρετανία με ακριβά εργατικά, να έχει πίσω ακριβή ανάρτηση και να έχει και ακριβούς κινητήρες, χωρίς να χάνει την επαφή με την μικρομεσαία κατηγορία.
Και στους κινητήρες είναι το «ψωμί» της συζήτησης. Το νέο Auris έχει δύο υβριδικά σύνολα και ένα συμβατικό τούρμπο. Το μεγάλο υβριδικό είναι εκτός ελληνικής φορολογικής πραγματικότητας, με 180 άλογα από 2.0 λίτρα, δείχνει όμως τις προθέσεις της μάρκας να χτυπήσει την κατηγορία των «ζεστών» μικρομεσαίων.
Το μικρότερο υβριδικό είναι το γνωστό σύνολο 1.8 λίτρα με 122 άλογα, μια ανάσα πάνω από το 1,2 τούρμπο με 116. Οπότε, τι διαλέγουμε;
Από τη μία η Toyota έχει παράδοση στα υβριδικά, την μεγαλύτερη στην αγορά, και το υβριδικό σύνολο θα ικανοποιήσει χάρη στον άνετο χαρακτήρα, το απλό (αυτόματο) κιβώτιο και την ηλεκτρική αυτονομία 50χλμ. Από την άλλη το τούρμπο θα είναι φθηνότερο και θα έχει μηχανικό κιβώτιο.
Οπότε με τις επιλογές περιορισμένες ανάμεσα σε τούρμπο και ή υβριδικό, τι διαλέγετε; Θα πάτε στα 1800 κυβικά και θα αγκαλιάσετε επιτέλους την υβριδική εποχή; `Η θα πάτε για το φθηνότερο τούρμπο προκειμένου να απολαύσετε το νέο Auris στα καλύτερά του; Πιστός στην ατμόσφαιρα ή βουρ για τούρμπο;
Παιδια σταματηστε της βλακειες με τα υβριδικα ,οι φιλοι μας ετοιμαζονται παλι να ριξουν οτι ληγμενο πυραυλο εχουν, απο πανω μας ψεκαζουν καθημερινα , και εμεις ασχολουμαστε με την οικολογια .Υποκρισια δωσε κυβικα τουρμπινες και φυγαμε .
@Stav παντου οχι μόνο στην Αθήνα! Πρόσφατα πέρασα απο Ιταλία και το 99% των CHR που κυκλοφορούν εκει ειναι υβριδικά!
Όποιος έχει οδηγήσει υβριδικό στην Αθήνα δεν το αφήνει.
Παιδια σταματηστε της βλακειες με τα υβριδικα ,οι φιλοι μας ετοιμαζονται παλι να ριξουν οτι ληγμενο πυραυλο εχουν, απο πανω μας ψεκαζουν καθημερινα , και εμεις ασχολουμαστε με την οικολογια .Υποκρισια δωσε κυβικα τουρμπινες και φυγαμε .
Τίποτα απο τα 2. Απλά δεν θα έπαιρνα auris
Μπορεί κάποιος να μας ξεκαθαρίσει τα κρυφά κόστη ενός υβριδικού; Η εικόνα παραδείχνει ειδυλλιακή
@Gianni δεν μπορεί να έχει το ίδιο κόστος συντήρησης με ένα μη υβριδικό! Πχ η μπαταρία κοστίζει κάτι χιλιάρικα, αν δεν κάνω λάθος!
Θα διάλεγα το Golf!
@Πανος "κρυφά κόστη" ;;;;;
Κανένα από τις 2 εκδόσεις Η φθηνή έκδοση που λέτε είναι ακριβή λόγω κατανάλωσης βενζίνης και φαίνεται από τα τεστ που έχετε κάνει και δημοσιοποιησει.
Και turbo και ατμοσφαιρικά και υβριδικά και πετρέλαια...