ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με 2 υβριδικά σύνολα και ένα με τούρμπο θα εξοπλίζεται το νέο Auris.

Turbo ή υβριδικό Auris;

10.227 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2018)

Η Toyota εγκαταλείπει το ντίζελ και το κάνει και με το ολοκαίνουργιο Auris. Με δύο σύνολα ίδιας απόδοσης όμως, ποιο Auris θα διαλέξεις; Το υβριδικό ή το Turbo;

Η Toyota εγκαταλείπει το ντίζελ και μετά τα C-HR και Yaris και το ολοκαίνουργιο Auris θα είναι διαθέσιμο μόνο με κινητήρες βενζίνης, turbo και υβριδικούς.

Το νέο Auris είναι το σημαντικότερο μικρομεσαίο της Toyota μέχρι σήμερα. Μπορεί να μην του φαίνεται, εξάλλου μία «τρίτη γενιά» μπορεί απλά να περάσει σχετικά διακριτικά από τα ραντάρ της αγοράς, όμως το νέο Auris δεν αφήνει τίποτε ίδιο.

Φυσικά η μεγάλη είδηση είναι ότι η Toyota, όπως και η Lexus τελειώνει με το ντίζελ. Όμως αυτό δεν είναι η μόνη αλλαγή. Το Auris πατάει σε νέα πλατφόρμα. Είναι μακρύτερο, χαμηλότερο και φαρδύτερο. Έχει μεγαλύτερο μετατρόχιο και μικρότερους προβόλους που σημαίνει ότι όλη η αύξηση των διαστάσεων θα πάει σε χώρους στο εσωτερικό.

Και τέλος έχουμε νέα πίσω ανάρτηση με πολλαπλούς συνδέσμους, δείχνοντας πως η Toyota δεν έχει ανάγκη από οικονομία στο κόστος παραγωγής. Μπορεί να παράγει το Auris στην Μ.Βρετανία με ακριβά εργατικά, να έχει πίσω ακριβή ανάρτηση και να έχει και ακριβούς κινητήρες, χωρίς να χάνει την επαφή με την μικρομεσαία κατηγορία.

Και στους κινητήρες είναι το «ψωμί» της συζήτησης. Το νέο Auris έχει δύο υβριδικά σύνολα και ένα συμβατικό τούρμπο. Το μεγάλο υβριδικό είναι εκτός ελληνικής φορολογικής πραγματικότητας, με 180 άλογα από 2.0 λίτρα, δείχνει όμως τις προθέσεις της μάρκας να χτυπήσει την κατηγορία των «ζεστών» μικρομεσαίων.

Το μικρότερο υβριδικό είναι το γνωστό σύνολο 1.8 λίτρα με 122 άλογα, μια ανάσα πάνω από το 1,2 τούρμπο με 116. Οπότε, τι διαλέγουμε;

Από τη μία η Toyota έχει παράδοση στα υβριδικά, την μεγαλύτερη στην αγορά, και το υβριδικό σύνολο θα ικανοποιήσει χάρη στον άνετο χαρακτήρα, το απλό (αυτόματο) κιβώτιο και την ηλεκτρική αυτονομία 50χλμ. Από την άλλη το τούρμπο θα είναι φθηνότερο και θα έχει μηχανικό κιβώτιο.

Οπότε με τις επιλογές περιορισμένες ανάμεσα σε τούρμπο και ή υβριδικό, τι διαλέγετε; Θα πάτε στα 1800 κυβικά και θα αγκαλιάσετε επιτέλους την υβριδική εποχή; `Η θα πάτε για το φθηνότερο τούρμπο προκειμένου να απολαύσετε το νέο Auris στα καλύτερά του; Πιστός στην ατμόσφαιρα ή βουρ για τούρμπο;

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL