Σημαντικές ζημιές που φαίνεται πως είναι καταστροφικές υπέστη ένα Tesla Model S P100D, όταν έπιασε φωτιά σε ένα συνεργείο της φίρμας στην πόλη Marietta της πολιτείας της Georgia πριν λίγες μέρες.
Το Tesla βρισκόταν έξω από αντιπροσωπεία της φίρμας Οι λεπτομέρειες για το τι ακριβώς συνέβη είναι λιγοστές, παρά το γεγονός ότι έχουν έρθει στο φως μια σειρά από φωτογραφίες για το συμβάν. Το Tesla Model S γνωρίζουμε πως ήταν παρκαρισμένο έξω από το τμήμα service μιας αντιπροσωπείας και ότι οι μεγαλύτερες ζημιές σημειώθηκαν στην καμπίνα από την πλευρά του οδηγού.
Έφτασαν γρήγορα στο σημείο οι πυροσβέστες - Έριξαν νερό στην μπαταρία Τα τοπικά δημοσιεύματα αναφέρουν πως οι πυροσβέστες έφτασαν στο σημείο πολύ γρήγορα και κατάφεραν να σβήσουν την φωτιά πριν κάψει ολοσχερώς το αυτοκίνητο και πριν αυτή επεκταθεί στα Tesla που ήταν παρκαρισμένα δίπλα. Οι πυροσβέστες μάλιστα κατάφεραν να τοποθετήσουν το αυτοκίνητο πάνω σε ξύλινα τούβλα για να μπορέσουν να ρίξουν νερό κατευθείαν πάνω στην μπαταρία, για να σταματήσουν την φωτιά και να μειώσουν την θερμοκρασία της μπαταρίας.
40 φορές περισσότερο νερό για να σβήσουν Ένα αυτοκίνητο με μεγάλες μπαταρίες (ηλεκτρικό ή Plug-in Hybrid) χρειάζεται περίπου 40 φορές περισσότερο νερό για να σβήσει η φωτιά, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Πυροσβεστικής στο Ώστιν του Τέξας στον «Independent». Τα στοιχεία που ανέφερε μιλούν από μόνα τους: για την κατάσβεση σε αυτοκίνητα με συμβατικό κινητήρα βενζίνης ή diesel χρειάζονται 2 με 4 τόνους νερού, ενώ για τα ηλεκτρικά και Plug-in το νούμερο εκτοξεύεται στους 110 έως και 150 τόνους, ενώ η πλήρης κατάσβεση μπορεί να πάρει έως και 24 ώρες, καθώς υπάρχει κίνδυνος αναζωπύρωσης μέσα σε αυτό το διάστημα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σε BMW, Volvo & Tesla τα περισσότερα παραδείγματα φωτιάς
Πληθαίνουν τα περιστατικά φωτιάς σε αυτοκίνητα με ηλεκτροκινητήρα που διαθέτουν μεγάλες μπαταρίες, δηλαδή αμιγώς ηλεκτρικά και Plug-in υβριδικά. Τελευταία «κρούσματα» στην Ευρώπη τα δύο Plug-in υβριδικά Volvo V60, ενώ στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, κάηκε στις αρχές Αυγούστου ένα Tesla Model X και λίγο νωρίτερα εκδηλώθηκε φωτιά σε ένα Model S Plaid 1.100 ίππων, τρεις μέρες μετά την παραλαβή από την αντιπροσωπεία. Επιπλέον, το καλοκαίρι του 2020 είχε έρθει στο φως της δημοσιότητας μια μεγάλη παγκόσμια ανάκληση του BMW Group που αφορούσε 26.700 Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα BMW και MINI καθώς λόγω κάποιου λάθους στις κυψέλες των μπαταριών κατά τη διαδικασία της παραγωγής (ακαθαρσίες οι οποίες δεν έχουν απομακρυνθεί), υπήρχε περίπτωση να προκληθεί βραχυκύκλώμα και να οδηγήσει σε πυρκαγιά. Τότε, είχαν παρουσιαστεί τρεις περιπτώσεις φωτιάς BMW στη Γερμανία και είχε αναβληθεί η παράδοση 3.500 αυτοκινήτων έως ότου βρεθεί λύση στο πρόβλημα. Αυτό το θέμα ήρθε να προστεθεί στα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι Βαυαροί με φωτιές σε diesel μοντέλα τους, το οποίο φαίνεται πως επηρέασε και αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην χώρα μας, αφού εκδηλώθηκαν συνολικά 7 φωτιές εντός συνόρων, κάποιες εκ των οποίων και σε βενζινοκίνητες εκδόσεις.
Νέα φωτιά σε ηλεκτρικό!
- Τυλίχθηκε στις φλόγες έξω από αντιπροσωπεία της Tesla
- H εστία της φωτιάς ήταν οι μπαταρίες
- Δεν έχουν βρει την αιτία
Εσύ θα έβαζες την οικογένειά σου μέσα σε ένα ηλεκτρικό; Σε ανησυχούν τέτοια περιστατικά;