ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στη δεύτερή του γενιά λοιπόν, το Sandero ξεκινά -ως πετρελαιοκίνητο- από τα 12.190 ευρώ.
19 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη δεύτερή του γενιά λοιπόν, το Sandero ξεκινά -ως πετρελαιοκίνητο- από τα 12.190 ευρώ.

Δοκιμή: Dacia Sandero 1,5 dCi 75PS

42.849 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2013)

Αφενός κάτω από το καπό του νέου Dacia Sandero βρίσκεται ένας οικονομικός σε κατανάλωση πετρελαιοκινητήρας, αφετέρου αποτελεί μια από τις οικονομικές σε κόστος κτήσης λύσεις στην κατηγορία.

Όταν το 2008 είχε παρουσιαστεί το Sandero στην ελληνική αγορά οι περισσότεροι δεν ήξεραν καν ποια είναι η μάρκα Dacia, ενώ οι υπόλοιποι -όσοι δηλαδή γνώριζαν πως η Dacia ανήκει στην Renault και ότι διαθέτει οικονομικά μοντέλα- κοίταζαν μάλλον διστακτικά…
 
Τότε, για παράδειγμα, ο κόσμος ρώταγε τι αμάξι είναι αυτό, πόσο κάνει, αν είναι καλό, τι κινητήρα έχει και άλλες τέτοιους είδους γενικές ερωτήσεις, σήμερα όμως το σκηνικό έχει αλλάξει και οι απορίες/αντιδράσεις είναι πιο συγκεκριμένες: «είναι αυτό το καινούριο Sandero, τι διαφορές έχει από το προηγούμενο, που και πόσο έχει βελτιωθεί;» κτλ. 
Με λίγα λόγια, τόσο η Dacia, όσο και το Sandero έχουν εδραιωθεί πια στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού ως μια value for money επιλογή. 
Πιο δυναμικό και καλαίσθητο σχεδιαστικά
Μπορεί το προηγούμενο Sandero να μην διεκδικούσε δάφνες πρωτοτυπίας, ωστόσο αυτό της δεύτερης γενιάς σίγουρα σε κερδίζει με την εμφάνισή του. Και αυτό οφείλεται κυρίως στο δυναμικό και καλαίσθητο μπροστινό μέρος όπου ξεχωρίζει η τρισδιάστατη  γρίλια στη μάσκα. Αυτή ενώνει τα φωτιστικά σώματα, τα οποία σε συνδυασμό με τον πιο αιχμηρό προφυλακτήρα συνθέτουν ένα δυναμικό αποτέλεσμα. Από το πλάι πάλι, η σιλουέτα έχει διατηρήσει τις ίδιες γραμμές με το προηγούμενο και τα φτερά δείχνουν πιο φουσκωμένα, ενώ πίσω τα τετράγωνα φανάρια το καθιστούν πιο μοντέρνο και νεανικό σχεδιαστικά. Από εκεί και πέρα οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους και το γούστο είναι υποκειμενικό…
Όσον αφορά πάντως τις εξωτερικές του διαστάσεις, αυτές δεν απέχουν από το προηγούμενο μοντέλο και μόνο το μήκος έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ. Το μεταξόνιο έχει διατηρηθεί στα 2.590 χλστ., στοιχείο που αποκαλύπτει πως το Sandero δεύτερης γενιάς βασίζεται στην ίδια, εξελιγμένη όμως, πλατφόρμα του προηγούμενου. 
Παθητική ασφάλεια *****
Στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP το Dacia Sandero έλαβε 4 αστέρια βαθμολογούμενο με 80% στην κατηγορία προστασίας ενηλίκων επιβατών και χάνοντας κάποιους βαθμούς από την πλευρική πρόσκρουση σε στύλο και την οπίσθια πρόσκρουση. Στα προστασία των παιδιών πήρε 79%. Η απώλεια του ενός αστεριού, αποδόθηκε στις επιδόσεις του Sandero στην κατηγορία προστασίας πεζών σε περίπτωση ατυχήματος όπου βαθμολογήθηκε με 57%, ενώ έχασε βαθμούς και από την αξιολόγηση των συστημάτων ασφάλειας λόγω έλλειψης συστήματος υπενθύμισης για τις ζώνες ασφαλείας των επιβατών του πίσω καθίσματος. Όπως και να έχει πάντως, η επίδοση του νέου Sandero είναι καλύτερη από τα τρία αστέρια της προηγούμενης γενιάς του.

Ολοκληρωμένη είναι η οδική συμπεριφορά του μοντέλου. Υπό πίεση, το Sandero εμπνέει σιγουριά, σε καθημερινούς ρυθμούς η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου.

Ολοκληρωμένη είναι η οδική συμπεριφορά του μοντέλου. Υπό πίεση, το Sandero εμπνέει σιγουριά, σε καθημερινούς ρυθμούς η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
PEUGEOT