9.119 αυτοκίνητα VW και Audi στην Ελλάδα επηρεάζονται από το θέμα που έχει προκύψει με τις εκπομπές NOx στα diesel μοντέλα των δύο εταιρειών.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Kosmocar AE, ταυτοποιήθηκαν τα μοντέλα της VW και Audi στην Ελλάδα, τα οποία επηρεάζονται από το θέμα που έχει προκύψει με τις εκπομπές NOx στα diesel μοντέλα των δύο εταιρειών.Όπως τονίζει η ελληνική αντιπροσωπεία, δεν επηρεάζονται όλα τα καινούργια οχήματα που διαθέτουν το πανευρωπαϊκά ισχύον πρότυπο EU6, ενώ τις επόμενες μέρες θα δοθεί η δυνατότητα στους κατόχους να διακρίνουν αν το όχημά τους επηρεάζεται, με την εισαγωγή του αριθμού πλαισίου, στα αντίστοιχα site των VWκαι Audi.Ακολουθεί αναλυτικά η ανακοίνωση της Kosmocar AE:«Η Volkswagen AG ενημερώνει για τις προσεχείς ενέργειες που αφορούν στην ενημέρωση των κατόχων και στην αποκατάσταση των τιμών εκπομπής ρύπων για όσα πετρελαιοκίνητα οχήματα επηρεάζονται.Σε συνέχεια ενημέρωσης της Kosmocar AE από την Volkswagen AG, προκύπτει ότι από τα ήδη κυκλοφορούντα οχήματα στην Ελλάδα επηρεάζονται 6.362 Επιβατικά οχήματα Volkswagen, 1.875 οχήματα Audi και 882 Επαγγελματικά οχήματα Volkswagen. Αυτά τα οχήματα, συγκεκριμένων μοντέλων και ετών κατασκευής, είναι εξοπλισμένα αποκλειστικά με πετρελαιοκινητήρες του τύπου EA 189. Τα αυτοκίνητα παραμένουν τεχνικά ασφαλή και κατάλληλα για χρήση.Από το εν λόγω θέμα δεν επηρεάζονται όλα τα καινούργια οχήματα που διαθέτουν το πανευρωπαϊκά ισχύον πρότυπο EU6. Το πρόγραμμα δράσης προβλέπει ως πρώτο βήμα, την ενημέρωση των κατόχων στους οποίους αφορά το θέμα. Τις επόμενες ημέρες, μέσα από τις ιστοσελίδες www.volkswagen.gr και www.audi.gr θα παρέχεται συνεχής ενημέρωση για οποιαδήποτε εξέλιξη, καθώς και η δυνατότητα στους κατόχους να διακρίνουν αν το όχημά τους επηρεάζεται, με την εισαγωγή του αριθμού πλαισίου.Στην συνέχεια, η Volkswagen και οι άλλες μάρκες του Ομίλου των οποίων τα αυτοκίνητα επηρεάζονται, θα επιδείξουν εντός Οκτωβρίου στις αρμόδιες υπηρεσίες, τις τεχνικές λύσεις και την εφαρμογή τους. Κατόπιν αυτών, θα ενημερωθούν οι κάτοχοι των οχημάτων προκειμένου να κλείσουν ραντεβού στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar ΑΕ για την εφαρμογή των απαραίτητων τεχνικών μέτρων».
Διαβάζω: "Η Volkswagen AG ενημερώνει για τις προσεχείς ενέργειες που αφορούν στην ενημέρωση των κατόχων και στην αποκατάσταση των τιμών εκπομπής ρύπων για όσα πετρελαιοκίνητα οχήματα επηρεάζονται"... Δηλαδή συγγνώμη αυτό ειναι το μοναδικό πρόβλημα το ότι πρέπει να αποκατασταθεί η ένδειξη για την εκπομπή των ρύπων;;
Το ότι το δύστυχο ελληνικό δημόσιο έπρεπε να εισπράττει τέλη κυκλοφορίας αυξημένα για αυτά τα ρυπογόνα αμάξια δεν αποτελεί θέμα; Κανείς από τους αρμόδιους φορείς δεν θα κινηθεί ενάντια στον Γερμανικό Κολοσσο;
Αναφορικά με τους καταναλωτές δεν πρέπει η εταιρεία να τους αποζημιώσει για την απάτη;
Μέχρι στιγμής όλα ωραία! Μια διευκρίνιση τι τεχνική λύση θα είναι? να μειώσουν τα άλογα και την ροπή του κινητήρα? διότι αυτή την λύση να την κρατήσουν για τον εαυτό τους! Με βάλουν ad Blue? ποιος τεχνικαρας θα μια τόσο σοβαρή παρέμβαση στα αυτόκινητα μας? είναι σοβαροί οι άνθρωποι? αυτή καλά καλά μια σωστή αλλαγή λαδιού δεν είναι ικανοί να κάνουν σωστά!!! Θέλουν σοβαρή λύση? η τα λεφτά μας πίσω η αντικατάσταση με euro6 αυτοκίνητα! Οτιδήποτε λιγότερο είναι κοροϊδία της νοημοσύνης μας και κατάχρηση των χρημάτων που δώσαμε! Διότι προσωπικά δεν έδωσα τόσα λεφτά για 100 η 120 η ακόμα και 139 ίππους πλήρωσα για 140 με λίγους ρύπους τέρμα το δούλεμα Κύριοι!!!!
Ta logia einai ftoxia, opoios exei vw kai audi me prodiagrafes euro 5 eprepe na exei katathesi minisi kai agogi kata vw group kai na zitisi ekatomyria evro apozimiosi opote orma kai afiste ta logia
Εγώ έχω να πω κάτι σχετικό με τη Suzuki...μήπως κάποιος Ιάπωνας ψυλλιάστηκε την ''εξυπνάδα'' της VW και τη σούταρε απ'τις μετοχές ?...Δε νομίζω οι Ιάπωνες να θέλουν να εξαπατήσουν έτσι τον κόσμο ή και να ήταν ακόμα στα χέρια της VW οι μετοχές,θέλω να πιστεύω πως η Suzuki θα ήταν η πρώτη που θα κατέκρινε τον Κολοσσό...κι όχι μόνο για να διαχωρίσει τη θέση της
Όντως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια χάθηκε κάθε εμπιστοσύνη ιδιαιτέρως κ προς την AUDI , η μόνη λύση είναι η νομική δυστυχώς δεν προκειτε να βγάλουμε άκρη διαφορετικά, η εταιρία θα κοιτάξει να στηρίξει τα συμφέροντα της είς βάρους των πελατών της με το λιγότερο δυνατό κοστος.
Διαβάζω: "Η Volkswagen AG ενημερώνει για τις προσεχείς ενέργειες που αφορούν στην ενημέρωση των κατόχων και στην αποκατάσταση των τιμών εκπομπής ρύπων για όσα πετρελαιοκίνητα οχήματα επηρεάζονται"... Δηλαδή συγγνώμη αυτό ειναι το μοναδικό πρόβλημα το ότι πρέπει να αποκατασταθεί η ένδειξη για την εκπομπή των ρύπων;; Το ότι το δύστυχο ελληνικό δημόσιο έπρεπε να εισπράττει τέλη κυκλοφορίας αυξημένα για αυτά τα ρυπογόνα αμάξια δεν αποτελεί θέμα; Κανείς από τους αρμόδιους φορείς δεν θα κινηθεί ενάντια στον Γερμανικό Κολοσσο; Αναφορικά με τους καταναλωτές δεν πρέπει η εταιρεία να τους αποζημιώσει για την απάτη;
Μέχρι στιγμής όλα ωραία! Μια διευκρίνιση τι τεχνική λύση θα είναι? να μειώσουν τα άλογα και την ροπή του κινητήρα? διότι αυτή την λύση να την κρατήσουν για τον εαυτό τους! Με βάλουν ad Blue? ποιος τεχνικαρας θα μια τόσο σοβαρή παρέμβαση στα αυτόκινητα μας? είναι σοβαροί οι άνθρωποι? αυτή καλά καλά μια σωστή αλλαγή λαδιού δεν είναι ικανοί να κάνουν σωστά!!! Θέλουν σοβαρή λύση? η τα λεφτά μας πίσω η αντικατάσταση με euro6 αυτοκίνητα! Οτιδήποτε λιγότερο είναι κοροϊδία της νοημοσύνης μας και κατάχρηση των χρημάτων που δώσαμε! Διότι προσωπικά δεν έδωσα τόσα λεφτά για 100 η 120 η ακόμα και 139 ίππους πλήρωσα για 140 με λίγους ρύπους τέρμα το δούλεμα Κύριοι!!!!
Ta logia einai ftoxia, opoios exei vw kai audi me prodiagrafes euro 5 eprepe na exei katathesi minisi kai agogi kata vw group kai na zitisi ekatomyria evro apozimiosi opote orma kai afiste ta logia
Εγώ έχω να πω κάτι σχετικό με τη Suzuki...μήπως κάποιος Ιάπωνας ψυλλιάστηκε την ''εξυπνάδα'' της VW και τη σούταρε απ'τις μετοχές ?...Δε νομίζω οι Ιάπωνες να θέλουν να εξαπατήσουν έτσι τον κόσμο ή και να ήταν ακόμα στα χέρια της VW οι μετοχές,θέλω να πιστεύω πως η Suzuki θα ήταν η πρώτη που θα κατέκρινε τον Κολοσσό...κι όχι μόνο για να διαχωρίσει τη θέση της
Ενδιαφερον τεστ https://www.youtube.com/watch?v=GhvI2oeBPtY
Όντως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια χάθηκε κάθε εμπιστοσύνη ιδιαιτέρως κ προς την AUDI , η μόνη λύση είναι η νομική δυστυχώς δεν προκειτε να βγάλουμε άκρη διαφορετικά, η εταιρία θα κοιτάξει να στηρίξει τα συμφέροντα της είς βάρους των πελατών της με το λιγότερο δυνατό κοστος.