Δείτε τις δηλώσεις του CEO της VW σχετικά με το dieselgate.
VW: Δεν είπαμε ψέματα
1.910 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2016)
Εντύπωση προκάλεσαν οι δηλώσεις του CEO της VW Matthias Mueller ο οποίος είπε "δεν είπαμε ψέματα, δεν καταλάβαμε την ερώτηση αρχικά". Δείτε όλες τις δηλώσεις του σε αμερικάνικο μέσο.
Πλέον όλοι λίγο πολύ ξέρουμε για το σκάνδαλο με τις παραποιημένες μετρήσεις εκπομπών ρύπων της VW, το οποίο ξέσπασε στην αγορά της B. Αμερικής και αν δεν το ξέρουμε, μπορούμε να μάθουμε για αυτό διαβάζοντας εδώ.
Παρόλα αυτά οι δηλώσεις του CEO της μάρκας Matthias Muller φέρνουν νέα δεδομένα και προκαλούν εντύπωση. Ο Γερμανός δήλωσε στο NPR (National Public Radio που εδρεύει στην Ουάσιγκτον) πως "δεν είπαμε ψέματα. Δεν καταλάβαμε την ερώτηση αρχικά."
Όταν μάλιστα ρωτήθηκε για την ηθική πλευρά του θέματος, ο Mueller απάντησε πως "για να κυριολεκτούμε, ήταν ένα τεχνικό θέμα και όχι ηθικό. Θέσαμε κάποιους στόχους στους τεχνικούς μας και αυτοί έλυσαν το πρόβλημα και έπιασαν το στόχο μέσω του λογισμικού, το οποίο δεν ήταν συμβατό με την αμερικάνικη νομοθεσία. Αυτό ήταν όλο. Δεν καταλαβαίνω για ποιο ηθικό θέμα μιλάτε."
Τέλος το CEO της VW έκλεισε ζητώντας συγνώμη εκ μέρους της μάρκας και επιβεβαίωσε πως βρίσκεται σε συζητήσεις με τις αμερικάνικες αρχές για να επιλυθεί ολοκληρωτικά το ζήτημα.
"δεν ήταν συμβατό με την αμερικάνικη νομοθεσία". Το θέμα λοιπόν έχει ως εξής: Ο κινητήρας αποτυγχάνει στα τεστ, αλλάζουμε το λογισμικό (και όχι τον κινητήρα) για να κλέβει στα τεστ και να τα περνάει, ε τώρα γιατί μας ζαλίζετε; Πλέον το αυτοκίνητο είναι συμβατό με την αμερικάνικη νομοθεσία. Τώρα για το πως έγινε συμβατό δε χρειάζονται και πολλές ερωτήσεις!
Αγαπητοί φίλοι, μποϊκοτάζ στους Γερμανούς, την αυταρχική συμπεριφορά τους και τα προϊόντα τους να δούμε άσπρη μέρα όλοι οι υπόλοιποι στον πλανήτη!
Ευτυχώς υπάρχουν και οι Ιάπωνες ...
Το group με την κάθετα βλαμένη δομή (vertically remove specifications of all sharing parts cars of the group...γρόθοι), θέλει "μπιπ" και ευτυχώς δεν πρόκειται να έχει τύχη στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού...
θα μπορούσαν αντί για τουτούνια να πουλάνε γαιδουράκια με κάρο...αυτά δεν εκπέμπουν όπως οι αγελάδες...και έχουν και άξονα πίσω ¨-)
Ο ουίστον τσώρτσιλ έλεγε '.Η Γερμανία πρέπει να βομβαρδίζεται κάθε 50 χρόνια, δεν έχει σημασία να ξέρεις τον λόγο. Τον ξέρουν αυτοί'.-
Η πολιτισμική εκκαθάριση είναι πάρα πολύ κοντά, αλλοίμονο σε αυτούς που δεν το αντιλαμβάνονται...Τα γεωπολιτικά συμπαρασύρουν τα οικονομικά...
Πάντα έλεγα ότι το μεγαλύτερο λάθος των Αμερικανών ήτανε πως προτίμησαν να ρίξουν την ατομική βόμβα στην Ιαπωνία και όχι στην Γερμανία. Σίγουρα θα τους έκανε καλό.
Σε λίγο θα μας πούνε ότι δεν έγινε 2 παγκοσμίως πόλεμος και ότι δεν καίγανε ανθρώπους στους φούρνους και ότι ζούμε μέσα στο matrix
"δεν ήταν συμβατό με την αμερικάνικη νομοθεσία". Το θέμα λοιπόν έχει ως εξής: Ο κινητήρας αποτυγχάνει στα τεστ, αλλάζουμε το λογισμικό (και όχι τον κινητήρα) για να κλέβει στα τεστ και να τα περνάει, ε τώρα γιατί μας ζαλίζετε; Πλέον το αυτοκίνητο είναι συμβατό με την αμερικάνικη νομοθεσία. Τώρα για το πως έγινε συμβατό δε χρειάζονται και πολλές ερωτήσεις! Αγαπητοί φίλοι, μποϊκοτάζ στους Γερμανούς, την αυταρχική συμπεριφορά τους και τα προϊόντα τους να δούμε άσπρη μέρα όλοι οι υπόλοιποι στον πλανήτη!
Ευτυχώς υπάρχουν και οι Ιάπωνες ... Το group με την κάθετα βλαμένη δομή (vertically remove specifications of all sharing parts cars of the group...γρόθοι), θέλει "μπιπ" και ευτυχώς δεν πρόκειται να έχει τύχη στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού... θα μπορούσαν αντί για τουτούνια να πουλάνε γαιδουράκια με κάρο...αυτά δεν εκπέμπουν όπως οι αγελάδες...και έχουν και άξονα πίσω ¨-)
Ο ουίστον τσώρτσιλ έλεγε '.Η Γερμανία πρέπει να βομβαρδίζεται κάθε 50 χρόνια, δεν έχει σημασία να ξέρεις τον λόγο. Τον ξέρουν αυτοί'.- Η πολιτισμική εκκαθάριση είναι πάρα πολύ κοντά, αλλοίμονο σε αυτούς που δεν το αντιλαμβάνονται...Τα γεωπολιτικά συμπαρασύρουν τα οικονομικά...
Πάντα έλεγα ότι το μεγαλύτερο λάθος των Αμερικανών ήτανε πως προτίμησαν να ρίξουν την ατομική βόμβα στην Ιαπωνία και όχι στην Γερμανία. Σίγουρα θα τους έκανε καλό.