ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
VW Golf G60 Limited: Το πιο ποθητό Golf κοστίζει 100.000 ευρώ
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

VW Golf G60 Limited: Το πιο ποθητό Golf κοστίζει 100.000 ευρώ

5.954 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2022)

Ήταν τέλη της δεκαετίας του 1980 όταν η Volkswagen αποφάσισε να φτιάξει ένα τετρακίνητο και υπερτροφοδοτούμενο Golf που θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο.

Ο πρόγονος του Golf R

Τα τουρμπάτα και τετρακίνητα Golf R μπορεί να βρίσκονται στην ευρωπαϊκή αγορά για αρκετά χρόνια και συγκεκριμένα από την άφιξη  της R έκδοσης για το Golf 7, ωστόσο η έμπνευση για ένα τέτοιο Golf προερχόταν από ένα αυτοκίνητο που είχε πρωτοεμφανιστεί αρκετά χρόνια νωρίτερα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι είχε προηγηθεί

Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, το δεύτερης γενιάς Golf προσφερόταν με μια σειρά από σπορ εκδόσεις. Πρώτη επιλογή ήταν το Golf GTI με 8βάλβιδο μοτέρ 112 ίππων, ενώ έπειτα διατέθηκε το GTI 16V με τον ίδιο κινητήρα αλλά με διπλάσιες βαλβίδες, με την ισχύ επίσης να ανεβαίνει στα 139 άλογα.

Στην συνέχεια, η VW διέθεσε το Golf G60 το οποίο ερχόταν με 8βαλβιδο μοτέρ με υπερσυμπιεστή και ισχύ 160 ίππων, ενώ δίπλα του υπήρχε το Golf Rallye, μια homologation έκδοση που εξοπλιζόταν με τον κινητήρα του G60 και σύστημα τετρακίνησης, ώστε να «ματσάρει» την Lancia Delta Integrale εντός και εκτός πίστας.

4κίνητο με 210 άλογα, 0-100 σε 6+ δευτερόλεπτα

Η VW όμως δεν σταμάτησε εκεί και το 1989 αποφάσισε να κατασκευάσει μια ακόμη πιο ισχυρή έκδοση για το δεύτερης γενιάς Golf συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία από το Golf G60 και το Golf Rallye. Το όνομά του ήταν Golf G60 Limited, ήταν τετρακίνητο και φορούσε κάτω από το καπό τον κομπρεσοράτο 16βάλβιδο κινητήρα των 1,8 λίτρων με την ισχύ να εκτοξεύεται –για τα δεδομένα της εποχής- στα 210 άλογα και 252 Nm ροπής, με αποτέλεσμα να γίνει ένα από τα πιο γρήγορα VW  εκείνης της εποχής και ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας του, αφού η μάρκα ανακοίνωσε πως μπορούσε να κάνει το 0-100 σε λίγο πάνω από 6 δευτερόλεπτα.

Το G60 Limited ήταν το απόλυτο sleeper, αφού σε σχέση με το τουμπανιασμένο Rallye, είχε μόνο δύο στρογγυλά φώτα (τα GTI είχαν τέσσερα), διακριτικά ενισχυμένους θόλους πάνω από τις 15άρες BBS ζάντες, φιμέ πίσω φώτα και λίγα λογότυπα. Αυτό που το έκανε να ξεχωρίζει ήταν ωστόσο οι μπλε (χρώμα της VW Motorsport) λεπτομέρειες στην γρίλια.

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
PEUGEOT